poniedziałek, 14 stycznia 2013

Konferencja 4. edycji

Przed państwem prowadzący konferencję
Natasza Urbańska i Maciej Dowbor!

Natasza: Witamy wszystkich serdecznie na konferencji, nowej, czwartej edycji programu The Voice!
Maciej: Jeszcze dobrze nie opadły emocje po wygranej Julii Pietruchy w poprzedniej serii, a my już teraz zapraszamy państwa na początek kolejnej.
Natasza: Na dzisiejszej konferencji dowiemy się, czy się zmieni skład jurorski, poznamy nowe zasady programu no i oczywiście najważniejsze-przywitamy uczestników.
Maciej: To może najpierw zasady. W każdym odcinku gwiazdy śpiewają polskie i zagraniczne przeboje. W tej edycji nie będzie kategorii na poszczególne piosenki, gwiazdy będą śpiewac dowolne utwory. Za każdy występ uczestnik dostaje punkty. 
Natasza: Osoba, która dostanie najmniej punktów od jurorów otrzymuje 1 punkt klasyfikacyjny. Każda kolejna-o jeden więcej. Tak samo będą przeliczane głosy widzów. Pamiętajcie, że to też od was zależy, kto będzie się żegnał w programie. 
Maciej: To już czwarta edycja, więc zależało nam na odświeżeniu programu. Dotychczas w każdej serii występowało jedenaście gwiazd. Teraz będzie ich więcej, bo aż czternaście. 
Natasza: W pierwszych dwóch odcinkach podzielimy gwiazdy na dwie grupy. W pierwszym odcinku wystąpią uczestnicy z numerami od 1 do 7, a w drugim od 8 do 14. I tu uwaga. Tylko w tych dwóch odcinkach gwiazdy będą odpdac PODWÓJNIE! W pierwszym odcinku odpadną dwie gwiazdy i w drugim także pożegnamy się z dwójką uczestników. W kolejnych będzie już normalnie. Nie będzie podziału na grupy, a gwiazdy będą opadac pojedynczo.
Maciej: A w finale o nagrodę nie będą walczyc dwie gwiazdy, a aż trzy. Dla zwycięzcy programu czeka Statuetka Złotej Gwiazdy, kluczyki do czerwonego samochodu marki Porsche oraz kontrakt na nagranie płyty. Więc trochę tego jest.
Natasza: I jeszcze jeden punkt przed poznaniem naszych gwiazd. Ława sędziowska. Otóż do ostatniej chwili nie było wiadomo, czy Mateusz Damięcki zasiądzie w jury. Po długich negocjacjach jest z nami! Także jurorzy się nie zmienią. Dalej oceniac będą: Agnieszka Chylińska, Mateusz Damięcki, Joanna Liszowska i Piotr Kupicha.
Maciej: A teraz to na co czekaliście od dawna. Uczestnicy czwartej edycji The Voice! Zaprezentują się oni w 30 sekundowych piosenkach, które będą śpiewac w programach na żywo.



Piosenkę ,,Hall of Fame''
zaśpiewa gwiazda numer 1
Mariusz Czerkawski!

Natasza: Mariuszu, witaj u nas w programie. Jak się czujesz na tak wielkiej scenie?
Mariusz: A dziękuję, dobrze. Myślałem, że będzie większy stres, ale na szczęście nie było tak źle. Byle, żeby tak było za tydzień, gdzie znowu zaśpiewam jako pierwszy.
Natasza: Ja ci życzę sukcesu w programie. Prosimy o przywitanie drugiej gwiazdy!



Piosenkę ,Rehab''
zaśpiewa gwiazda numer 2
Anna Przybylska!

Maciej: Witam w programie, Anno. Jak oceniasz swoje szanse w programie? Myślisz, że zajdziesz daleko?
Anna: To się okaże. Ja jestem nastawiona pozytywnie, dużo trenuję, aby mój śpiew był jak najlepszy. Wiadomo, że przez miesiąc treningów nie będę śpiewac jak Edyta Górniak, ale będę się starac.
Maciej: Anno, zapraszam na odpoczynek, a przed nami kolejna gwiazda.



Piosenkę ,,Mandy''
zaśpiewa gwiazda numer 3
Kamil Stoch!

Natasza: Kamilu, jak godzisz treningi do programu ze skokami? Dajesz radę?
Kamil: Mam tak ustalony grafik, że na wszystko mam czas. Uważam, że propozycja wzięcia udział w programie jest bardzo fajna, bo mogę się czegoś innego nauczyc. No i też trochę się zrelaksowac.
Natasza: Liczę na ciebie, mam nadzieję, że odniesiesz sukces i w naszym programie. A ja widzę na horyzoncie następną uczestniczkę.



Piosenkę ,,Lepszy model''
zaśpiewa gwiazda numer 4
Dorota Wellman!

Maciej: Po tym występie wywnioskowałem, że będzie z tobą wesoło. 
Dorota: Tak, nie ukrywam, że ja tu przyszłam dla zabawy. Pod żadnym względem nie chcę rywalizowac z innymi uczestnikami o finał, bo uważam, że to nie o to chodzi. Najważniejsza jest zabawa, humor. A ja będę tego przykładem.
Maciej: Widzowie na pewno będą na ciebie wysyłac esemesy. Nataszo, szykuj się już do wywiadu z kolejną gwiazdą.



Piosenkę ,,Somebody That I Used To Know''
zaśpiewa gwiazda numer 5
Maciej Stuhr!

Natasza: Bardzo się cieszę, że jesteś z nami. Macieju, czy muzyka przed programem była ci zupełnie obca, czy już miałeś z nią do czynienia?
Maciej: To prawda, że już nie raz śpiewałem, ale nigdy przed wielką publicznością, to jest dla mnie nowośc. Niektórzy mogą mi zarzucic, że jestem niesprawiedliwy wobec innych osób, bo miałem do czynienia z muzyką, ale tak nie jest.Jeszcze wiele rzeczy jest mi zupełnie obcych.
Natasza: Dzisiaj zaśpiewałeś świetnie, mam nadzieję, że będzie tak co odcinek. Czas na zapowiedź kolejnej gwiazdy.



Piosenkę ,,Everything At Once''
zaśpiewa gwiazda numer 6
Magdalena Walach!

Maciej: Magdo, śpiew to dla ciebie na pewno wyzwanie. Lubisz wyzwania?
Magdalena: Oczywiście, że lubię wyzwania. Lubię je podejmowac, bo zawsze to wychodzi na korzyśc dla mnie. Dzięki aktorstwu zdobyłam popularnośc, a dzięki tańcowi uwierzyłam w siebie. Dlatego jestem też tutaj.
Maciej: Myślę, że zajdziesz bardzo daleko. Ci dziękuję, a na scenę wchodzi następny uczestnik. 



Piosenkę ,,Lullaby''
zaśpiewa gwiazda numer 7
Piotr Cyrwus!

Natasza: Liczyliśmy na ciebie już w trzeciej edycji, ale w ostatniej chwili zrezygnowałeś. Teraz jesteś z nami. Na co liczysz w programie?
Piotr: Na to, że nie odpadnę już na samym początku. <śmiech>. Wiem, że każdy ma takie zmartwienia. Jestem ciekawy jak sobie poradzę ze stresem, bo nie ukrywam, że tramę miałem nawet teraz.
Natasza: Piotrze, myśl pozytywnie. Ja jestem pewna, że nie odpadniesz w pierwszym odcinku. Gwiazda numer 8. już się przygotowuje do występu.


Piosenkę ,,A New Day Has Come''
zaśpiewa gwiazda numer 8
Magdalena Stużyńska!

Maciej: Magdaleno, wiesz, że już wszystkie główne bohaterki ,,Przyjaciółek'' przewinęły się w programie? Gosia w 1. edycji, Joasia juroruje od 2. edycji i Anita w 3. edycji.
Magdalena: Właśnie! Teraz zostałam tylko ja. Nie ukrywam, że to właśnie tytułowe przyjaciółki namówiły mnie, abym zaśpiewała w The Voice. A ja z chęcią przyjęłam propozycję.
Maciej: Trzymam za ciebie kciuki, życzę, abyś zaszła tak daleko jak Gosia i Anita w poprzednich edycjach. Jesteście ciekawi kto kolejny wystąpi na scenie? Proszę bardzo.



Piosenkę ,,Tired of Being Sorry''
zaśpiewa gwiazda numer 9
Marcin Dorociński!


Natasza: Bardzo czekałam, aż wreszcie zgodzisz się u nas zaśpiewac. Czemu tak późno?
Marcin: Nie byłem pewien, czy zdołam się nauczyc śpiewac w tak krótkim czasie. Zawsze odmawiałem występu w programie, ale jak po raz czwarty do mnie zadzwoniono to podjąłem ostateczną decyzję. Wystąpię! Za tydzień okaże się, czy dobrze zrobiłem.
Natasza: Ja już teraz wiem, że to był wspaniały wybór. Idź odpocząc po występie, a ja przedstawiam kolejną uczestniczkę show.


Piosenkę ,,Buena''
zaśpiewa gwiazda numer 10
Alicja Bachleda-Curuś!

Maciej: Ależ to było świetne wykonanie. Alicjo, gratuluję. Jak idą próby do programu?
Alicja: Dziękuję. Próby idą bardzo sprawnie, co dzień uczę się czegoś innego, nowego. Cieszę się, że będę mogła zaprezentowac mój śpiew szerszej publiczności. Przedtem nie miałam takiej okazji.
Maciej: Dla mnie jesteś już faworytką. Ale przed nami jeszcze cztery występy. Jeden z nich już za momencik.


zaśpiewa gwiazda numer 11
Robert Górski!

Natasza: Rozbawiłeś mnie do łez, wiesz o tym? I chyba nie tylko mnie. 
Robert: O to chodzi. Kompletnie nie umiem śpiewac, dlatego chcę, aby uwagę przykuły moje wygłupy <śmiech>. Może przekupię tym widzów. 
Natasza: A tu nie mogę się z tobą zgodzic. Śpiewałeś bardzo fajnie. On jest po prostu skromny. Panie i panowie, czas na następną gwiazdę programu!


Piosenkę ,,Unwritten''
zaśpiewa gwiazda numer 12
Agnieszka Dygant!

Maciej: Agnieszko, trochę samooceny. Jak oceniasz swój dzisiejszy wykon?
Agnieszka: Myślę, że dobrze. Nigdzie się nie pomyliłam, tekst był zaśpiewany cały. Pewnie trochę gorzej z fałszami, ale ogólnie mój debiut uważam za udany.
Maciej: Ja też mam takie samo zdanie. A już za chwilę zaprezentuje nam się ostatni pan w składzie show. Kto to jest?


Piosenkę ,,Boso''
zaśpiewa gwiazda numer 13
Jan Wieczorkowski!

Natasza: No bez wątpliwości jeden z hitów zespołu Zakopower. Janie, widziałam, że na początku ogromnie się stresowałeś...
Jan: Tak to prawda. Wiesz, można powiedzec, że to był mój pierwszy raz. Jednak wszystko poszło po mojej myśli. Już nie mogę się doczekac odcinków na żywo. Będzie ostro.
Natasza: Życzę szczęścia w programie. A kto jest naszym ostatnim uczestnikiem konkursu? Przekonajmy się.


Piosenkę ,,Bring Me To Life''
zaśpiewa gwiazda numer 14
Anna Dereszowska!

Maciej: Aniu, wielki szacun dla ciebie. Chyba to był najlepszy występ dzisiaj na konferencji.
Anna: O, dziękuję za tą opinię, bardzo mi miło. Jednak ja bym się z nią wstrzymała do następnych dwóch tygodni, kiedy będą odcinki na żywo, miliony widzów...
Maciej: Dziękuję za tą krótką rozmowę i oddaję głos Nataszy.

Natasza: Poznaliśmy już wszystkich uczestników programu.Jeszcze raz przypomnijmy sobie kto to jest.

1. Mariusz Czerkawski
2. Anna Przybylska
3. Kamil Stoch
4. Dorota Wellman
5. Maciej Stuhr
6. Magdalena Walach
7. Piotr Cyrwus
8. Magdalena Stużyńska
9. Marcin Dorociński
10. Alicja Bachleda-Curuś
11. Robert Górski
12. Agnieszka Dygant
13. Jan Wieczorkowski
14. Anna Dereszowska

Maciej: To wszystko na dzisiaj. Już za tydzień wystąpi pierwsza siódemka gwiazd, na którą możecie głosowac już od środy. Pamiętajcie, liczy się każdy głos, bo w pierwszym i drugim odcinku odpadają po dwie osoby.
Natasza: Do zobaczenia w sobotę! Pa pa!



DZIĘKUJĘ ANI ZA POMOC PRZY BLOGU ;) 

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajna konferencja. Świetny grafika i kolory zastosowane do bloga. Mam 10 faworytów. Wspaniałe zasady! Pozdrawiam i czekam na pierwszy odcinek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta edycja będzie bardzo wyjątkowa, już widać na samym początku. Bardzo ładna kolorystyka, taka wyrazista, pomarańcz z czerwienią bardzo do siebie pasują. Fajnie, że trochę się zasady zmieniły, że mamy 14 gwiazd, ale smuci mnie to trochę, że już na początek poodpadają po dwie gwiazdy, chociaż w tych grupach mam po dwie osoby, które chciałbym pożegnać. Podobnie jak Patryk mam aż 10 faworytów, choć są i lepsi albo gorsi. Jeśli takie piosenki będą śpiewali w pierwszych odcinkach, to jestem jak najbardziej za! Najlepsze moim zdaniem dla Ani Przybylskiej, Ani Dereszowskiej i Magdy Walach. Czekam na to, aby głosowanie zostało otwarte i już na pierwszy odcinek, a grafika, którą wykonała Ania jest świetna. ;) [Let's Dance 5]

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała konferencja, ale to wszystko pięknie wygląda, cała ta kolorystyka, myślę że szablon dobrze się prezentuje :) Cieszę się, że zasady trochę uległy zmianie, ale nie za dużo. 14 uczestników, dobry pomysł. Mam 7 faworytów, w tym 4 mocnych. Czuję że to będzie kolejna genialna edycja, czekam na pierwszy odcinek, szkoda że odpadną aż dwie osoby.. trzeba będzie głosować. [Kings Of Dancefloor 3]

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam 4 bardzo dobrych faworytów, a w sumie raczej faworytki. Grafika piękna, bardzo mi się podobają te kolory. Wydaje mi się, że te edycja zapowiada się najlepiej ze wszystkich dotychczasowych. Nowe zasady? No przymknę na nie oko, bo już boje się o faworytów skoro dwójka będzie odpadała w 1 i 2 odcinku. Dziś bardzo dobrze dobrałeś muzykę i zdecydowanie wolę zagraniczne kawałki. Będę głosował jak otworzysz sondę. [xFactor-Stars]

    OdpowiedzUsuń
  5. Konferencja bardzo fajna. Mam aż 8 faworytów. Jestem ciekawy jak im pójdzie. Co do grafiki jest świetna, ekipa także bardzo fajna. Czekam na odcinek.

    OdpowiedzUsuń