środa, 20 lutego 2013

Odcinek 1

Lektor: Dokładnie dwa tygodnie temu ze swojego zwycięstwa cieszyła się główna faworytka edycji - Julia Pietrucha. Zgarnęła ona Statuetkę Złotej Gwiazdy, kluczyki do czerwonego samochodu Porsche oraz kontrakt na nagranie płyty. Czekamy na nią wszyscy z niecierpliwością. A już dzisiaj rusza nowa, jeszcze lepsza od poprzedniej, czwarta edycja The Voice! Siedem gwiazd zawalczy o wasze uznanie i uznanie jury. Kto przejdzie bezpiecznie, a z kim będziemy się musieli pożegnac? O tym pod koniec odcinka.

Przed państwem gośc specjalny odcinka:
Natalia Szroeder i Liber

Witamy naszych prowadzących:
Nataszę Urbańską i Macieja Dowbora!

Natasza: Premierowy odcinek czwartej edycji otworzyli Natalia i Liber. Wielkie brawa dla nich!
Maciej: Z nimi spotkamy się jeszcze raz, pod koniec odcinka. Zaśpiewają dla nas wtedy po raz kolejny.
Natasza: Macieju, stoimy tu już po raz czwarty. Wyobrażasz to sobie? Jak to szybko przeleciało?
Maciej: Dokładnie. Przez tą scenę przewinęło się trzydzieści trzy największe polskie gwiazdy. A w tej edycji w programie nie wystąpi ich jedenaście, tak jak to zawsze było, a czternaście.
Natasza: Przez najbliższe dwa odcinki uczestników podzieliliśmy na dwie grupy. Od numeru pierwszego i siódmego to jest pierwsza grupa, a od numeru ósmego do czternastego, to druga.
Maciej: Dziś zaprezentuje się ci pierwsi. Niestety, ale w pierwszych dwóch odcinkach gwiazdy nie będą odpadac pojedynczo, a aż podwójnie. Dzisiaj pożegnamy dwóch uczestników i za tydzień też.
Natasza: Całe szczęście, że już od trzeciego odcinka wszystko wraca do normy. Nie będzie grup, a gwiazdy będą odpadac pojedynczo.
Maciej: A w finale nie spotkają się dwie gwiazdy, a uwaga aż trzy. 
Natasza: Warto dodac, że zwycięzca konkursu otrzyma samochód marki Porsche, piękne czerwone auto, kontrakt na nagranie własnej płyty oraz Statuetkę Złotej Gwiazdy.
Maciej: A dla tych nieszczęśliwców, którzy będą żegnac się z programem też nie zostawimy z niczym. Do nich powędruje piękny bukiet kwiatów oraz miejsce na widowni w kolejnym odcinku.
Natasza: Ależ się rozgadaliśmy. To my już nic nie mówimy, tylko szybko przedstawiamy gwiazdy czwartej edycji The Voice!

Gwiazda numer 1 to były hokeista Mariusz Czerkawski!
Gwiazda numer 2 to aktorka Anna Przybylska!
Gwiazda numer 3 to skoczek narciarski Kamil Stoch!
Gwiazda numer 4 to prezenterka TV Dorota Wellman!
Gwiazda numer 5 to aktor Maciej Stuhr!
Gwiazda numer 6 to aktorka Magdalena Walach!
Gwiazda numer 7 to aktor Piotr Cyrwus!
Gwiazda numer 8 to aktorka Magdalena Stużyńska!
Gwiazda numer 9 to aktor Marcin Dorociński!
Gwiazda numer 10 to aktorka Alicja Bachleda-Curuś!
Gwiazda numer 11 to artysta kabaretowy Robert Górski!
Gwiazda numer 12 to aktorka Agnieszka Dygant!
Gwiazda numer 13 to aktor Jan Wieczorkowski!
Gwiazda numer 14 to aktorka Anna Przybylska!

Maciej: Ledwo co się mieszczą na naszej scenie, tak jest ich dużo.

Natasza: Dzisiaj połowa z nich może na pewno byc spokojna swojego udziału w show, bo zaśpiewają dopiero za tydzień.
Maciej: Jeszcze przed występami trzeba przedstawic naszą lożę jurorską. A w niej bez zmian, oceniac będą: Agnieszka Chylińska, Mateusz Damięcki, Joanna Liszowska oraz Piotr Kupicha.
Natasza: W takim składzie sędziów spotykamy się już po raz trzeci. Bardzo nam się podobali, więc po co ich wymieniac?
Maciej: Nataszo, cieszmy się, że i nas na razie nie wymienili <śmiech>.
Natasza: Podobno dobrze prowadzimy, więc producent nie ma zamiaru nas wyrzucic. <śmiech>.
Maciej: Proszę państwa, koniec żartów, czas na występy. Jako pierwszy zaprezentuje nam Mariusz Czerkawski.




Mariusz Czerkawski. Były hokeista, zdobywca wielu nagród i wyróżnień. Otarł się także o aktorstwo. Zagrał epizody między innymi w serialach: Święta Wojna, Lokatorzy i Niania. 
Mariusz: Jestem bardzo ciekawy tego show, właśnie dlatego bez wahania zdecydowałem się w nim wystąpic. Jak na razie treningi nie idą za dobrze, jeszcze muszę dużo się nauczyc. Jednak wierzę, że na lajfie będzie bardzo dobrze.

Piosenkę ,,Hall of Fame''
zaśpiewa gwiazda numer 1
Mariusz Czerkawski!

Maciej: Pierwsze koty za płoty. Już po występie, ale widzę, że jeszcze jesteś w stresie.
Mariusz: Tak, stres mnie zeżarł. Zresztą się tego spodziewałem.
Maciej: Zupełnie nie wiem dlaczego, bo zaśpiewałeś super. Zaczynamy pierwsze oceny w edycji, zacznie Agnieszka Chylińska.
Agnieszka: Witam wszystkich w kolejnej edycji, mam nadzieję, że będzie bardzo wyjątkowa. Mariuszu, jeszcze bardzo długa do perfekcji. Niestety, ale dosłownie fałsz na fałszu. A szkoda, bo na próbach wychodziło ci o wiele lepiej, sama słyszałam.
Maciej: Agnieszko, Mariusz sam mówił, że stres go zjadł. Mateusz Damięcki. 
Mateusz: Cieszę się, że jestem znów z wami, bo o mało, a by mnie tutaj już nie było. Ale do rzeczy. Ja jestem zdania, że w ciągu miesiąca, czy półtorej, nie zdoła się nauczyc śpiewac perfect. To nie jest możliwe. Mariuszu, trenuj dalej, bo może w tego wyjśc coś bardzo fajnego.
Maciej: Od tej edycji przywracamy greenroom, więc zapraszam. 

Natasza: Mariuszu, witam u greenroomie. Po raz pierwszy na takiej scenie, to nie dziwota, że się stresowałeś. 

Mariusz: Dokładnie. Dla mnie światła, reflektory, to zupełnie coś nowego. Ale cieszę się, że tu jestem.
Natasza: Jak oceniasz swoje szanse? Dzisiaj odpadają aż dwie gwiazdy...
Mariusz: No i właśnie tego się obawiam, że zakończę moją przygodę przy pierwszym odcinku. Nie jestem tak popularny jak cała reszta, a wiadomo, że to też jest ważne. Ale może punktów jurorów będzie dużo.
Natasza: O to, to się nie martw. Pierwszy raz, więc na pewno dadzą jakąś taryfę ulgową.


[Agnieszka Chylińska] 4
[Mateusz Damięcki] 7
[Joanna Liszowska] 6
[Piotr Kupicha] 4
[Suma punktów] 21

Natasza: Mariusz na sam początek uzyskał 21 punktów. Aby mu pomóc, by nie odpadł z naszego programu już na samym początku zapraszam do wysyłania esemesów o treści 1. Teraz przerwa, a po przerwie na naszej scenie zaprezentują się między innymi Ania Przybylska, Kamil Stoch i Dorota Wellman. Do zobaczenia po reklamach!

[REKLAMA]

Maciej: I witamy po reklamach. Oglądacie państwo pierwszy odcinek nowej edycji The Voice. Przed przerwą zaśpiewał już dla nas Mariusz Czerkawski. A teraz czas na kolejną gwiazdę, tym razem aktorkę. 


Anna Przybylska. Na szklanym ekranie zadebiutowała prawie dwadzieścia lat temu. Z roku na rok stawała się coraz bardziej rozpoznawalna, a teraz  jest jedną z czołowych polskich aktorek. 
Anna: Lubię śpiewac, robie to nie od dziś. Jednak jeszcze nigdy nie brałam sprawy tak poważnie. Kilka godzin codziennych treningów robi swoje. Ale wiedziałam na co się daję, wierzę, że w tym programie odniosę sukces i nie odpadnę w początkowych odcinkach. To byłby mój sukces.

Piosenkę ,,Rehab''
zaśpiewa gwiazda numer 2
Anna Przybylska!

Maciej: Anko, po tym występie to ja jestem pewien, że zajdziesz bardzo daleko.
Anna: O, bardzo dziękuję. Mam nadzieję, że jurorom też się podobało. No i oczywiście telewidzom.
Maciej: Na pewno. Joanna, twoja pierwsza ocena.
Joanna: Czyżbyśmy mieli drugą Amy Winehouse? Aniu, jak na pierwszy odcinek to poradziłaś sobie rewelacyjnie. Na konferencji, jak cię słuchałam, to już też przeczuwałam, że nieźle namieszasz w programie. I się nie myliłam.
Maciej: Drugi występ i proszę jaka ocena. Myślę, że Piotrek Kupicha też jest z Ani zadowolony.
Piotr: Bardzo dobre wykonanie. Aniu, zaraz na początek dano ci niełatwą piosenkę, nie wiedziałem co z tego wyjdzie. Wyszło prawie wspaniale. Musisz najbardziej popracowac nad niedociągnięciami, które się wkradły do twojego występu. Fałszów o dziwo dużo nie było.
Maciej: To bardzo dobrze! Wysłuchałaś opinii jurorów, zmykaj do Nataszy, do greenroomu.

Natasza: Aniu, wszyscy ci tutaj bili brawo! Na pewno Amy jak by żyła i usłyszała twoje wykonanie byłaby z ciebie dumna.
Anna: Oj, chyba nie. To za duże słowa. Jeszcze mam wiele do zrobienia, dużo trzeba  poprawic. Raczej by nie była za mnie dumna <śmiech>.
Natasza: O oceny jurorów? Każdy był z ciebie zadowolony.
Anna: I bardzo mi jest z tego powodu miło. Ale Piotrek powiedział, że nie było wszystko dobrze. Jeszcze trzeba popracowac.
Natasza: Ja się przygotowuję na bardzo wysoką sumę ocen.

[Agnieszka Chylińska] 7
[Mateusz Damięcki] 9
[Joanna Liszowska] 9
[Piotr Kupicha] 8
[Suma punktów] 33


Natasza: Piękne oceny. Gratuluję i coś czuję, że trudno dziś będzie przebic ten wynik. Drodzy widzowie, pamiętajcie, że oceny jurorów to nie wszystko. Dlatego szybko chwytamy za telefony i wystukujemy na klawiaturze telefonu numerek 2. 

Maciej: Jest sezon skoków narciarskich, a on jeszcze zgodził się zaśpiewac w The Voice. Jak to wszystko godzi? Kamil Stoch!


Kamil Stoch. Skoczek narciarski, który bez wątpienia przejął pałeczkę po Adamie Małyszu. Czy oprócz skoków pokocha też śpiew?
Kamil: Niektórzy z moich znajomych nie byli zadowoleni, że wystąpię w show. Są skoki narciarskie i tłumaczyli, że tym powinienem się zając. Ale ja mam tak ustalony grafik, że na wszystko znajdę czas. Także na śpiew. 

Piosenkę ,,Mandy''
zaśpiewa gwiazda numer 3
Kamil Stoch!

Maciej: Zadam głupie pytanie. Skoki czy śpiew?
Kamil: <śmiech>. Oczywiście, że skoki, bo w tej dziedzinie przynajmniej jestem dobry <śmiech>.
Maciej: Ale co ty chcesz, zaśpiewałeś bardzo dobrze. Potwierdzisz to Mateuszu?
Mateusz: Potwierdzę, czemu nie. Czuję, że bardzo dobrzy uczestnicy nam się trafili przy tej edycji. Kamilu, wszystko było w punkt, ale na przyszłośc bardziej się wyluzuj, bo byłeś bardzo spięty. 
Maciej: Ja nie wiem, zawsze musi byc jakieś ale... To może Piotrowi podobało się bez żadnego ale?
Piotr: Wiem, że bardzo się starałeś, na próbach bardzo ciężko pracowałeś, byłem tego świadkiem. A teraz są tego efekty. Podobały mi się zwrotki, bardzo fajnie zaśpiewanie. Gorzej refren, śpiewałeś delikatnie za głośno, dzięki czemu można było miec wrażenie, że krzyczysz. 
Maciej: Ach, jak ja lubię naszych jurorów. Na początku się im podoba, a później już nie... Kamilu, zapraszam cię na mały wywiad u boku Nataszy.

Natasza: Krzyczałeś do mikrofonu? Ja uważam, że nie, ale Piotrek coś o tym wspomniał...
Kamil: Jeśli wspomniał to na pewno na rację. Cieszę się, że mówi wszystko to co myśli, także te złe rzeczy...
Natasza: ... ponieważ wtedy możesz te błedy o których powie poprawic.
Kamil: Dokładnie. Prawdę mówiąc, nie czułem tego, że śpiewałem zbyt głośno przy refrenie.
Natasza: Ja także. No dobrze. To sobie pogadaliśmy, ale jurorzy już są przygotowani do wystawienia ocen. 

[Agnieszka Chylińska] 5
[Mateusz Damięcki] 8
[Joanna Liszowska] 7
[Piotr Kupicha] 7
[Suma punktów] 27


Natasza: No i 27 punktów powędrowało na konto Kamila. Jeśli spodobał ci się jego występ, jest twoim faworytem, zapraszam do głosowania. W treści esemesa wystukujemy oczywiście 3.

Maciej: Trudno było ją namówic do programu. Po wielu próbach jest z nami! Znając jej poczucie humoru na pewno na scenie nie będzie nudno. Wiecie o kogo chodzi? Na pewno! 


Dorota Wellman. Dziennikarka i prezenterka telewizyjna. Od 2007 roku w parzy z Marcinem Prokopem budzi nas w programie ,,Dzień dobry TVN''.
Dorota: Tak jak powiedziałam na konferencji nie przychodzę tutaj, aby rywalizowac z innymi, zdolniejszymi uczestnikami.  Ja tutaj jestem tylko dla zabawy. I nie ważne, czy odpadnę dziś, czy przed finałem. 

Piosenkę ,,Lepszy model''

zaśpiewa gwiazda numer 4
Dorota Wellman!


Maciej: Doroto, występ za tobą. Wszystko poszło tak jak miało?
Dorota: Chyba tak... Chociaż nie przywiązywałam do tego wagi. 
Maciej: Ale na pewno nasi jurorzy przywiązali wagę do twojego świetnego zresztą występu. Może Agnieszka?
Agnieszka: Muszę ci się przyznac, że myślałem, że będzie katastrofa. Jednak katastrofy nie było. Bierzesz ten program na luzie i bardzo fajnie, bo też uważam, że tu trzeba się bawic, a nie rywalizowac. Zauważyłam w twoim występie niesamowitą charyzmę. Masz też ładną barwę głosu. 
Maciej: Jeszcze o zdanie zapytamy jednego jurora-Joasię.
Joanna: Zaskoczyłaś mnie. Tak jak Agnieszka myślałem, że pójdzie ci o wiele gorzej. A tu proszę. Chyba najlepiej ze wszystkich uczestników tego programu, ze wszystkich edycji potrafisz połączyc dobrą zabawę i dobry, nawet bardzo dobry śpiew. Brawo.
Maciej: Coś przeczuwam, że nie odpadniesz jako pierwsza. Doroto, Natasza już na ciebie czeka.

Natasza: Witam w greenroomie. Czy się spodziewałaś takich dobrych ocen?
Dorota: Nie, szczerze powiem, że jeszcze jestem w szoku, nie mogę w to uwierzyc <śmiech>. 
Natasza: Takie opinie to na pewno bardzo dobra motywacja.
Dorota: Też tak uważam. Już się nie mogę doczekac punktów, ale będą jaja jak dostanę więcej niż dwadzieścia <śmiech>. Na tyle przynajmniej liczyłam przed występem.
Natasza: No, Dorota. Ja myślę, że przekroczysz trzydzieści punktów. Przekonajmy się.

[Agnieszka Chylińska] 6
[Mateusz Damięcki] 8
[Joanna Liszowska] 9
[Piotr Kupicha] 5
[Suma punktów] 28


Natasza: No, było naprawdę blisko. Gratuluję dwudziestu ośmiu punktów. Jeśli spodobał się wam występ Doroty nic innego tylko wysyłajcie esemesy z numerem 4. Tylko to może ją uchronic przed odpadką. Czwarta gwiazda za nami, przed jeszcze trzy. Po przerwie wystąpią dla nas Maciej Stuhr, Magda Walach i Piotrek Cyrwus. Pa!

[RELKAMA]


Maciej: Witamy po drugiej przerwie w premierowym odcinku czwartej edycji The Voice. Na występ jeszcze przygotowują się trzy gwiazdy. Jedna z nich wystąpi już za momencik.




Maciej Stuhr. Aktor filmowy i teatralny oraz komik. Zagrał w takich serialach jak: ,,Magda M.''czy ,,Glina''. W ostatnim roku zagrał aż w trzech filmach: ,,Obława'', ,,Wałęsa'' i ,,Pokłosie''. 
Maciej: Z przyjemnością wziąłem propozycję zaśpiewania w The Voice. Śpiewanie jest moją pasją, lubię to, ale jeszcze nigdy nie miałem okazji wystąpic przed tak dużą publicznością i obawiam się, że może pojawic się mały stresik.

zaśpiewa gwiazda numer 5
Maciej Stuhr!


Maciej D: Macieju, zaśpiewałeś na pierwszy raz trudną piosenkę, przynajmniej mi się tak zdaje. Jak się czujesz u nas na scenie?
Maciej S: Bardzo fajnie jest na tej scenie, widac publicznośc, jak nam kibicuje. To właśnie publicznośc, widzowie, dają mi siłę i motywację do dalszej pracy.
Maciej D: Co do ocen jurorów to jestem pewien, że im się podobało. Agnieszka Chylińska.
Agnieszka: Nie było to złe wykonanie, ale muszę powiedziec, że oczekiwałam czegoś lepszego. Wiem dobrze, że miałeś już jakieś doświadczenie w śpiewaniu jeszcze przed programem i myślałam, że zawładniesz tą scenę. Tak nie było. Był to normalny, zwyczajny występ z kilkoma błędami. Tyle.
Maciej: Ale jak było tylko kilka błędów, to nie aż tak źle chyba. No dobrze, jak się na tym nie znam. Mateusz Damięcki.
Mateusz: Coś w tym jest co powiedziała Agnieszka. Jednak tak czy siak na razie ze wszystkich mężczyzn, to ty zaśpiewałeś najlepiej. Zobaczymy jak jeszcze wypadnie Piotrek Cyrwus. Nie mniej jednak myślałem, że będzie jeszcze lepiej.
Maciej: Ale Maciej potrzebuje jeszcze czasu. Rozkręci się, na pewno. Zapraszam do Nataszy.

Natasza: Jesteś już z nami. Powiedz, kibicuje ci rodzina? Jest z tobą na widowni?
Maciej: Tak, jest i bardzo mocno trzymają za mnie kciuki. Tak przynajmniej mówili.
Natasza: Ale mam nadzieję, że jeszcze w między czasie wysyłają na ciebie esemesy. Jak się ustosunkujesz do ocen jurorów? Trochę chcieli więcej od ciebie...
Maciej: No cóż, robiłem co mogłem. Lepiej zaśpiewac nie mogłem. Ale oczywiście szanuję ich zdanie.
Natasza: Widzę, ze nie możesz się doczekac punktów. Ja też. Więc sprawdźmy, co tam słychac za lożą jurorską.

[Agnieszka Chylińska] 7
[Mateusz Damięcki] 9
[Joanna Liszowska] 9
[Piotr Kupicha] 7
[Suma punktów] 32


Natasza: Świetny wynik! 32 punkty wędrują na konto Macka. Jeszcze jeden punkt i by dorównał Ani Przybylskiej. Proszę państwa, dobre oceny nie wystarczą, ale Maciej przeszedł do kolejnego odcinka. Potrzebuje też państwa głosów, więc zapraszam do wysyłania esemesów o treści 5. Kogo teraz mamy na liście?

Maciej: Na liście teraz ostatnia pani w odcinku, świetna aktorka Magda Walach.


Magdalena Walach. Aktorka, pojawia się na deskach Teatru Bagatela. W 2008 roku wygrała ,,Taniec z Gwiazdami'' co dało jej przepustkę do jeszcze większej kariery. Jak będzie po ,,The Voice''?
Magdalena: Jeszcze nie wystąpiłam w programie, a już czuję, że będzie to niesamowita zabawa. Poznam nowych ludzi, zobaczę jak umiem śpiewac. Liczę na to, że nie odpadnę już w pierwszym odcinku, bo naprawdę byłoby szkoda.

Piosenkę ,,Everything At Once''
zaśpiewa gwiazda numer 6
Magdalena Walach!


Maciej: Och, ale się miło i delikatnie zrobiło, jak wykonywałaś utwór. Magdo, lubisz takie klimaty, czy lepiej wolisz bardziej żwawe, energiczne?
Magdalena: Bardziej wolę piosenki spokojniejsze, ale od dziś chyba zmieniam zdanie <śmiech>. Nie poszło mi dobrze, tak czuję.
Maciej: Trzeba byc optymistą, na pewno sędziom przypadł do gustu twój występ. Zaczniemy ocenianie od Joasi.
Joanna: Mi się zdaje, że ta piosenka cię przerosła. Nie daje się takich trudnych piosenek na pierwszy odcinek. Nie może mi przejśc to przez gardło, bo bardzo cię lubię, jesteś super babką, ale muszę byc sprawiedliwa i nie podobało mi się. Przepraszam.
Maciej: Magda ci da <śmiech>. Piotrze, może ty myślisz inaczej?
Piotr: Magdo, pracuj, pracuj, bo coś czuję, że może z ciebie wyjśc coś bardzo dobrego. Ja uważam, że na pierwszy występ to było poprawnie. Szału nie było, ale uszu też nie trzeba było zatykac. 
Maciej: I taka ocena mi się podoba. Magdo, wysłuchałaś, co mają do powiedzenia ci jurorzy, teraz odpocznij w greenroomie.

Natasza: Słucha, my tutaj w whiteroomie się nie zgadzamy z Joanną. Nam się wszystkim podobało.
Magdalena: O, bardzo dziękuję, chociaż komuś <śmiech>. Ale cieszę się, że Joanna mówi co myśli, nie zwraca uwagi, czy się przyjaźnimy, czy nie. Jest jurorem i ma prawo mnie sktytykowac.
Natasza: Ale lepiej byłoby posłuchac od jurorów pochwały. Chociaż Piotrek mówił, że ,,może z ciebie wyjśc coś bardzo dobrego''.
Magdalena: Bardzo się cieszę. Będę jeszcze ciężej pracowac, aby jak najbardziej zadowolic widzów i jurorów.
Natasza: Okey. Jeszcze jedno i już możesz odpocząc. Oceny jurorów.

[Agnieszka Chylińska] 5
[Mateusz Damięcki] 9
[Joanna Liszowska] 7
[Piotr Kupicha] 7
[Suma punktów] 28


Natasza: Magda Walach została oceniona przez jurorów na 28 punktów. Teraz liczy na waszą pomoc. Wysyłamy esemesy o treści 6, aby ocalic Magdalenę przed zagrożeniem i odpadką. Odcinek powoli się kończy, przed nami jeszcze tylko jeden uczestnik. 

MaciejAle za to jaki powinnaś dodac Nataszo. Rok temu zdecydował się o opuszczenie serialu, który przyniósł mu sławę. Chyba wszyscy wiemy o kogo chodzi. Rysiek z ,,Klanu'', czyli Piotr Cyrus!



Piotr Cyrwus. Aktor filmowy i teatralny. Zagrał wiele ról, ale największą sławę przyniosła mu postac Ryśka z ,,Klanu''. Jego śmierc obejrzało aż 4 miliony widzów! Jak Piotr radzi sobie ze śpiewaniem?
Piotr: Treningi do programu idą sprawnie. Już się wielu rzeczy nauczyłem, a kolejne poznaję. Występ w programie to będzie niesamowita przygoda, której nie mogę się doczekac.

Piosenkę ,,Lullaby''
zaśpiewa gwiazda numer 7
Piotr Cyrwus!

Maciej: Już możesz odetchnąc, występ za tobą. Dlaczego wziąłeś udział w programie?
Piotr: Chciałem się trochę oderwac. Mam nadzieję, że od teraz nie będę tylko kojarzony jako Rysiek z ,,Klanu'', a też jako uczestnik waszego show.
Maciej: Czas na jedne z ostatnich ocen w dzisiejszym programie. Mateusz Damięcki.
Mateusz: Jak by to powiedziec... No najsłabiej sobie poradziłeś ze wszystkich. Szkoda mi ciebie, bo masz osobowośc, na scenie czujesz się jak ryba w wodzie. Ale wykonanie było fatalne.
Maciej: Fatalne? Ja nie chcę mówic, ale my chyba zupełnie dwa inne występy oglądaliśmy. Piotrek Kupicha.
Piotr: Ale to prawda. Nie zaszalałeś dzisiaj, naprawdę. Tak jak wspomniał Mateusz, widzę, że świetnie czujesz się na scenie, ale to jeszcze trzeba dobrze śpiewac na niej. A tego teraz nie było. Nie wiem, czy w ogóle jeden dźwięk był dobrze zaśpiewany. 
Maciej: Oj, niedobrze. Piotrze, w greenroomie czeka na ciebie Natasza, zapraszam.

Natasza: Jejciu, co ci jurorzy nagadali. Wszystkim zaraz się popsuły humory.
Piotr: To znaczy tak. Wiedziałem, że nie zaśpiewam wspaniale, ale myślałem, że będzie trochę lepiej. No cóż.
Natasza: A może po prostu jurorzy za ostro cię ocenili? To dopiero początek, pierwszy występ.
Piotr: Może tak, może nie, nie chcę się tutaj spierac. Ale to co mówią, na pewno jest prawda, jeśli widzowie dadzą mi szansę, na pewno za dwa tygodnie się poprawię.
Natasza: Poznajmy oceny jurorów. Może tylko tak straszyli, a nie będzie tak źle. Spójrzmy.

[Agnieszka Chylińska] 2
[Mateusz Damięcki] 6
[Joanna Liszowska] 8
[Piotr Kupicha] 2
[Suma punktów] 18

Natasza: Nie no, to chyba jest jakiś żart. Pierwsze dwójki w programie. Teraz Piotr naprawdę potrzebuje wsparcie esemesowego. Jeśli Piotrek jest twoim faworytem nie wahaj się, tylko wysyłaj głosy w treści wpisując cyfrę 7. Dziękuję, wystąpiły już wszystkie gwiazdy, oddaję głos Maciejowi.

Maciej: Tak, wszyscy już wystąpili, to jest najwyższy czas, aby zobaczyc, jak dzisiejszego wieczora oceniali uczestników jurorzy. Proszę o tabelę.


Maciej: Wielkie gratulacje dla Ani Przybylskiej, to ona uzyskała dzisiaj najwyższy wynik. O jeden punkt gorzej wypadł Maciej Stuhr. Na trzecim miejscu mamy dwie gwiazdy. Dorotę Wellman i Magdalenę Walach. Na dalszych pozycjach są Kamil Stoch i Mariusz Czerkawski, a najbardziej zagrożony może czuc się na razie Piotr Cyrwus.
Natasza: Liczymy na państwa głosy, liczy się każdy esemes. Na głosowanie macie jeszcze 17 minut, wykorzystajcie dobrze ten czas. My się widzimy po przerwie, a po niej po raz kolejny Natalia Szroeder i Liber.

[PRZERWA]

Przed państwem gośc specjalny odcinka:
Natalia Szroeder i Liber


Maciej: Jeszcze raz na naszej scenie goście specjalni odcinka. Wielkie brawa!
Natasza: Zapytajmy jurorów, kto ich zdaniem wypadł najlepiej, a kto najgorzej. Zaczniemy od Agnieszki Chylińskiej.
Agnieszka: Ogólnie poziom pierwszego odcinka nie był zły, ale najgorzej dziś wypadł zdecydowanie Piotr Cyrwus. Na pochwałę zasługuje Ania Przybylska i Maciej Stuhr.
Mateusz: Za najlepszy występ muszę pogratulowac Ani Przybylskiej i Magdzie Walach. No nie powiodło dzisiaj się Piotrowi i Mariuszowi, ale liczę na was w kolejnych odcinkach.
Joanna: Dorotka podobała mi się najlepiej, uważam, że to był jej dzień. Za najgorszy występ uważam występ Mariusza Czerkawskiego.
Piotr: I ja na koniec. Zgadzam się z Mateuszem i Agnieszką, najlepiej wyszła Ania. Piotrek Cyrwus sobie nie poradził w ogóle. Szkoda mi go, ale dzisiaj była katastrofa.
Natasza: Jurorzy się wypowiedzieli, znamy ich typy.
Maciej: W czasie wypowiedzi sędziów zakończyliśmy głosowanie. Jeszcze trwa podliczanie głosów. Na wynik dzisiejszego odcinka czeka siedem gwiazd. Mariusz Czerkawski, Anna Przybylska, Kamil Stoch, Dorota Wellman, Maciej Stuhr, Magdalena Walach i Piotr Cyrwus.
Maciej: Przypominam, że w pierwszym i drugim odcinku będziemy żegnac po dwie gwiazdy. Ale najpierw te przyjemne chwile. 

Natasza: Panie i panowie, uroczyście ogłaszam, że zwyciężczynią pierwszego odcinka zostaje ... ANNA PRZYBYLSKA!!!

Maciej: Ania już się cieszy, ponieważ zajęła pierwsze miejsce zarówno u jurorów, jak i u widzów. Więc radośc podwójna. Na srebrnym miejscu uplasowała się dziś ... MAGDALENA WALACH!

Natasza: Dwie gwiazdy już znają swoją przyszłośc, spotkamy je za dwa tygodnie. Na bardzo wysokiej pozycji, bo na trzeciej jest dla odmiany pan. KAMIL STOCH!

Maciej: Mimo że na scenie pozostały cztery gwiazdy, to tylko jedna z nich obejdzie się dzisiaj bez zagrożenia. Tą szczęśliwą osobą jest ... DOROTA WELLMAN!

Natasza: Mariusz Czerkawski, Maciej Stuhr i Piotr Cyrwus. Te osoby są zagrożone. Jedni radzili sobie lepiej, drudzy gorzej. Niestety zasady są takie, że aż dwie z trzech gwiazd pożegnają się z programem już teraz. Pierwszą osobą jest ... MARIUSZ CZERKAWSKI!


Natasza: Mariuszu, padło dzisiaj na ciebie. Jak się czujesz zajmując ostatnie miejsce w edycji? Jest smutek?
Mariusz: Smutek na pewno jest, ale szczerze powiedziawszy, spodziewałem się tego i wręcz byłem pewien, że za długo to sobie u was nie pośpiewam. A szkoda, bo lubię śpiewac, atmosfera jest świetna. Trzymam kciuki za pozostałych zagrożonych, Macieja i Piotra, szkoda, że ktoś z nich musi do mnie dołączyc. 
Natasza: Dokładnie. Dziękujemy ci za udział w programie, byłeś według mnie świetny. Macieju, teraz czas na ciebie.
Maciej: Pozostała nam jeszcze dwójka zawodników. Maciej Stuhr i Piotr Cyrwus. Jednen z nich zaśpiewał dziś dobrze, drugi trochę gorzej. Ale to jeszcze nie oznacza wszystkiego. Z wielkim żalem mówię, że z programem żegna się też ... PIOTR CYRWUS!


Maciej: A więc w dogrywce został ocalony Maciej Stuhr! Brawa dla niego! Ale też prosimy brawa dla Piotrka Cyrwusa. No nie powiodło ci się dzisiaj i odpadłeś. Jak pierwsze odczucia po werdykcie?
Piotr: Po tak słabym występie, jaki zaprezentowałem, to chyba dobrze, że odpadłem. Dlatego się nie złoszczę, na kogoś musiało przecież paśc. Teraz padło na mnie, za tydzień na kogoś innego. Dziękuję produkcji programu za zaproszenie, niesamowicie się cieszę, że mogłem zaśpiewac. Dziękuję też widzom, którzy głosowali na mnie. Było ich mało, ale należą się podziękowania. Spotykamy się w finale.
Natasza: Piotr Cyrwus i Mariusz Czerkawski. Oto pierwsi przegrani edycji.
Maciej: Za tydzień będzie to samo. Odpadną też dwie osoby.
Natasza: Ale kolejne 5 przejdzie dalej. Proszę państwa, dziękujemy za uwagę, spotykamy się już w sobotę!
Maciej: Linie do głosowania są otwarte już teraz. Oddawac głosy można do piątku, do 19.30. Do zobaczenia!
Natasza: Pa,pa. Miłego wieczoru!



5 komentarzy:

  1. I rozpoczęła się kolejna edycja w wielkim stylu. Czekałem na ten odcinek i bardzo mnie zaskoczył, bo jest na bardzo bardzo wysokim poziomie. Punkty dobre, wszyscy moi faworyci mają dobre punkty. Na podium również sami faworyci. Odpadli Mariusz i Piotr - czyli tak jak typowałem, głosowałem i chciałem. Muzyka również wspaniała - najlepsze piosenki mieli Anna i Maciej, a goście specjalni też bardzo fajni. POzdrawiam i czekam na drugi odcinek. Będę głosował [SING FOR YOU]

    OdpowiedzUsuń
  2. No i zaczęło się wspaniale! Piosenki świetne, tak samo jak goście specjalni. W tej grupie mam trzech faworytów i Ani poszło wspaniale - 1 miejsce, lepiej być nie może. Na drugim i trzecim miejscu moi pozostali faworyci. Bardzo dobrze się stało, że odpadli Mariusz i Piotr, tego pierwszego nie znam, a drugiego niezbyt lubię. Tak właściwie to wszystko poszło po mojej myśli, czekam na kolejny odcinek i będę głosować aby moi faworyci pozostali w grze. [Dancing 4You 8]

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy odcinek czwartej edycji i już super. Piosenki w tym odcinku bardzo mi się podobały. Co do moich faworytów to w punktach u jurorów średnio im poszło. U widzów już lepiej :) Ogólnie na podium miałem jednego faworyta. Co do odpadnięcia Mariusza, to nie jest mi go zal, bo nie był moim faworytem. Co do Piotra to był moim faworytem i szkoda że odpadł. Oj ten Rysiu z Klanu, co on teraz będzie robić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodziewałem się na początek takiego "BUM!" i się pojawiło to! Debiuty zazwyczaj do dobrych występów nie należą, ale są oczywiście małe wyjątki, np. Ania, która wykosiła konkurencję. Chociaż mówiąc szczerze, to zamieniłbym miejsca Dorocie i Kamilowi, ale są nadal. Piosenki fajne, ale najlepsza dla Ani się trafiła zdecydowanie. Rysia mi szkoda, bo go lubię, ale Mariusza nie, bo go nie znam. Czekam na kolejny odcinek i będę głosował, bo mam w drugiej grupie faworytów i osóbkę, którą chciałbym pożegnać. [Let's Dance 5]

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rozpoczęcie nowej edycji, która zapowiada się naprawdę fajnie. W pierwszym odcinku aż trzech mocnych faworytów i oczywiście wszyscy na podium, cieszę się z tego powodu. Wyniki jury podobne do wyników widzów. Utwory pobrałeś dobre, najlepsza piosenka to "Somebody That I Used To Know" Maćka. Odpadli Mariusz i Piotrek i się cieszę, bo to ich właśnie typowałem. Jakoś nie przepadam za nimi, więc dobrze się stało i nie jest mi ich wcale szkoda. W kolejnym odcinku także mam trzech faworytów. Będę głosował. [xFactor-Stars]

    OdpowiedzUsuń