sobota, 23 lutego 2013

Odcinek 2.

Tydzień temu rozpoczęliśmy zmagania gwiazd w nowej, czwartej edycji programu. Zaśpiewało siedem uczestników i już powoli wyłaniają się faworyci. Bezkonkurencyjna była Anna Przybylska. Otrzymała najwięcej punktów od jurorów oraz najwięcej głosów od widzów. Bezproblemowo więc trafiła na pierwsze miejsce w klasyfikacji odcinka. Musieliśmy też pożegnac aż dwie gwiazdy. Do strefy zagrożenia przeszli Maciej Stuhr, Mariusz Czerkawski i Piotr Cyrwus. Decyzją widzów program opuścili Mariusz i Piotr. A teraz druga grupa gwiazd, składająca się od numerów 7 do 14. Nie będzie taryfy ulgowej i też opadnie dwoje uczestników. Zaczynamy 2. odcinek The Voice!


Przed państwem gośc specjalny odcinka
Ewelina Lisowska

Natasza: Odcinek otworzyła Ewelina Lisowska ze swoją najnowszą piosenką!
Maciej: Brawa! Ewelina to jest dowód na to, że można zrobic karierę po talent-show, wcale go nie wygrywając.
Natasza: Może taka sława też czeka naszych uczestników?
Maciej: Nataszo, przecież oni już są sławni.
Natasza: No tak, ale chodziło mi o karierę muzyczną. Pod tym względem to sławni jeszcze nie są.
Maciej: Dobrze powiedziałaś, że jeszcze nie są, bo już po pierwszym odcinku mamy kandydatów na nagranie płyty.
Natasza: No, może jeszcze za wcześnie na takie opinie, ale rzeczywiście poziom pierwszego odcinka był wysoki. Czy dzisiejsze gwiazdy dorównają, a może nawet przebiją tą poprzeczkę?
Maciej: O tym dowiemy się w trakcie odcinka. Myślę, że to jest najodpowiedniejszy moment na przedstawienie naszych uczestników, co o tym sądzisz?
Natasza: Jestem za. Zapraszamy uczestników czwartej edycji The Voice!

Gwiazda numer 2 to aktorka Anna Przybylska!
Gwiazda numer 3 to skoczek narciarski Kamil Stoch!
Gwiazda numer 4 to prezenter tv Dorota Wellman!
Gwiazda numer 5 to aktor Maciej Stuhr!
Gwiazda numer 6 to aktorka Magdalena Walach!
Gwiazda numer 8 to aktorka Magdalena Stużyńska!
Gwiazda numer 9 to aktor Marcin Dorociński!
Gwiazda numer 10 to aktorka Alicja Bachleda Curuś!
Gwiazda numer 11 to artysta kabaretowy Robert Górski!
Gwiazda numer 12 to aktorka Agnieszka Dygant!
Gwiazda numer 13 to aktor Jan Wieczorkowski!
Gwiazda numer 14 to aktorka Anna Dereszowska!

Maciej: W składzie zabrakło Mariusza Czerkawskiego i Piotra Cyrwusa, którzy pożegnali się z nami w poprzednim odcinku.
Natasza: Dzisiaj też gwiazdy odpadną podwójnie. 
Maciej: A szkoda, bo naprawdę nikt na to nie zasługuje.
Natasza: Jeśli mieliby państwo problem z wyborem na kogo głosowac, na kogo nie, to pomogą w tym jurorzy The Voice w składzie: Agnieszka Chylińska, Mateusz Damięcki, Joanna Liszowska i Piotr Kupicha. 
Maciej: To oni też zadecydują, jakich uczestników zabraknie za tydzień. Nie ma co przedłużac, zapraszam na pierwszą gwiazdę odcinka - Magdalenę Stużyńską.


Magdalena Stużyńska. Aktorka filmowa i teatralna, a od niedawna artystka kabaretowa. Przez ponad 10 lat grała rolę Marcysi w Złotopolskich, a teraz występuje w Przyjaciółkach, gdzie jej bohaterką jest Anka.
Magdalena: Ten program to jest dla mnie zupełnie nowe doświadczenie, sama nie wiem jak mi pójdzie. Najpierw bardzo się cieszyłam, ale dopiero teraz wiem, jak ciężko jest wydobyc czysty dźwięk. Trzymajcie za mnie kciuki!

Piosenkę ,, A New Day Has Come''
zaśpiewa gwiazda numer 8
Magdalena Stużyńska!

Maciej: Ale to był świetny występ. Magdaleno, jak myślisz? Czy dojdziesz tak daleko jak Małgosia Socha i Anita Sokołowska?
Magdalena: Oj, raczej nie. Gosia doszła do finału, prawie by wygrała, Anita zajęła 3. miejsce. Ja się modlę, żeby nie odpaśc już dziś. 
Maciej: Nie mów tak. Będzie dobrze. Joanna.
Joanna: O, ja pierwsza? Magdo, bardzo się cieszę, że jednak zdecydowałaś się na występ. Na pewno nie będziesz żałowac, występ mi się bardzo podobał. Był na poziomie.
Maciej: A co ma do powiedzenia Piotr Kupicha?
Piotr: A ja już niestety tak pozytywnie do występu nie jestem nastawiony. Było bardzo dużo fałszu, dźwięki były źle kończone. Nie wiem, czy była chociaż jeden plus tego wykonu. Ale się nie załamuj, liczę, że kolejne występy będą lepsze.
Maciej: No i powiało krytyką. Zapraszam do Nataszy.

Natasza: Witam u mnie. Jak skomentujesz opinie jurorów?
Magdalena: Dziękuję Joannie za miłe słowa, wiem, ze to nie z powodu znajomości, ale naprawdę jej się podobało. Piotr zna się w tej branży, więc na pewno słusznie mnie skrytykował.
Natasza: Ale lepiej byłoby słyszec same dobre oceny.
Magdalena: No pewnie, ale wiem, że na razie z moim śpiewam nie ma szans <śmiech>.
Natasza: Eee tam. Magdo, przygotuj się, pierwsze punkty dla ciebie.

[Agnieszka Chylińska] 3
[Mateusz Damięcki] 7
[Joanna Liszowska] 10
[Piotr Kupicha] 3
[Suma punktów] 23


Natasza: 23 punkty powędrowały na konto Magdy. Nie jest to tragiczny wynik, ale zdecydowanie jeśli chcecie zobaczyc Magdę w kolejnych odcinkach, musicie wysyłac esemesy o treści 8. Ja zapraszam na króciutką przerwę, a po niej kolejni uczestnicy między innymi Marcin Dorociński, Alicja Bachleda-Curuś i Robert Górski. Zostańcie z nami!

[REKLAMA]

Maciej: Witamy się po przerwie. Za nami pierwszy występ. A do zaprezentowania się na scenie przygotowuje się Marcin Dorociński.


Marcin Dorociński. Aktor teatralny i telewizyjny. Dostał nagrodę za rolę drugoplanową w filmach Rewers i Róża. Już w marcu będziemy go podziwiac w drugiej serii serialu Głęboka woda.
Marcin: Śpiewanie to nie jest łatwa sprawa, ale jednak zdecydowałem się na udział w tym programie. Chcę samemu sobie udowodnic, że nie tylko umiem grac, ale też i wykonywac największe polskie i zagraniczne piosenki. Zobaczymy, czy się nie myliłem.

Piosenkę ,,Tired of Being Sorry''
zaśpiewa gwiazda numer 9
Marcin Dorociński!

Maciej: Marcinie, występ już za tobą. Jak emocje?
Marcin: Nie podejrzewałem, że będę się aż tak stresowac. Jednak publicznośc robi swoje.
Maciej: Ja nie słyszałem w twoim głosie żadnego stresu. Mateuszu, proszę.
Mateusz: Uważam, że ci się udało. Ja także nie słyszałem, żebyś się stresował, po prostu wyszedłeś na scenę i bardzo fajnie zaśpiewałeś. Przede wszystkim bawiłeś się muzyką, a o to chodzi. Gratuluję.
Maciej: A czy podobało się także Piotrowi?
Piotr: To był lepszy występ od Magdy, ale nie nie za dużo. Zdarzało się bardzo często, że nie trafiałeś w dźwięki, gubiłeś się w tekście. Ale były też pozytywne strony. Muszę cię pochwalic za bardzo ładne górne dźwięki. Postaraj się panowac nad fałszami i innymi błędami, które wymieniłem, a będzie dobrze.
Maciej: Marcinie, czas, abyś poszedł zagościc w greenroomie. 

Natasza: Jesteś już z nami. Mam do ciebie pytanie, a mianowicie, czy jesteś zadowolony z siebie? Mogłeś zrobic coś lepiej?
Marcin: Myślę, że zrobiłem na co mnie stac. Oceny sędziów nie najgorsze, ciekawe jeszcze jakie dadzą noty.
Natasza: Wiesz już jaką piosenkę zaśpiewasz za tydzień?
Marcin: Tak i właśnie dlatego bardzo zależy mi na tym, aby przejśc. Nie powiem jaka to jest piosenka, ale naprawdę świetna.
Natasza: Nadchodzi chwila prawy. Punkty od jurorów.

[Agnieszka Chylińska] 5
[Mateusz Damięcki] 9
[Joanna Liszowska] 9
[Piotr Kupicha] 7
[Suma punktów] 30


Natasza: Marcin otrzymał za ten występ 30 punktów. Jak na pierwszy raz to naprawdę nieźle. Teraz czas na widzów. Jeśli chcesz, aby Marcin Dorociński zaśpiewał w następnym odcinku wysyłaj na niego esemesy o treści 9. Macieju, kto następny w kolejce?

Maciej: A przed nami piękna aktorka, która zdobyła niemałą popularnośc za oceanem. Chyba już wiemy o kim mowa. Alicja Bachleda-Curuś.


Alicja Bachleda-Curuś. Kolejna aktorka, która zdecydowała się wystąpic w programie. Zagrała Zosię w ekranizacji epopei ,,Pan Tadeusz'', ale też jest znana w Stanach. Przede wszystkim kojarzymy ją ze związkiem z Colinem Farrelem. Co nam pokaże w show?
Alicja: Uwielbiam śpiewac, dlatego, jak produkcja do mnie zadzwoniła nie wahałam się ani chwili. Taka okazja może się już w ogóle nie zdarzyc. Mam szansę na karierę nie tylko aktorską, ale i wokalną.

Piosenkę ,,Buena''
zaśpiewa gwiazda numer 10
Alicja Bachleda-Curuś


Maciej: Jak się czujesz na naszej scenie?
Alicja: A dziękuję, bardzo dobrze tu u was <śmiech>. Żałuję, że tak szybko skończyłam śpiewac, bo miałam ochotę na więcej.
Maciej: Widzowie na pewno dadzą ci szansę na dalsze występy. Opinie jurorów zaczniemy od Agnieszka Chylińska.
Agnieszka: Nareszcie pierwszy występ w tym odcinku, który był w miarę poprawny. Do perfekcji jeszcze ci daleko, ale widzę u ciebie talent. Na razie jest on pokryty warstwą fałszów, ale wierzę, że od następnego tygodnia jeszcze bardziej weźmiesz się za treningi. 
Maciej: Joasiu, a co ty o tym sądzisz?
Joanna: A mnie właśnie za bardzo nie przekonałaś. Stac cię na wiele, wiele więcej. Miałaś już jakieś doświadczenie z muzyką jeszcze przed wystąpieniem w programie, dlatego spodziewałam się, że będzie bardzo dobrze. Ale było tylko poprawnie...
Maciej: A mi się bardzo podobało, nie wiem co Asia wygaduje. Alicjo, Natasza już na ciebie oczekuje w greenroomie.

Natasza: Widzę, że role się odwróciły. Teraz to Agnieszka pochwalała, a Joanna krytykowała...
Alicja: Nie ukrywam, że jestem zaskoczona oceną Joanny, ale jeśli ma takie zdanie, to ja to uszanuję.
Natasza: Uważasz, że poszło ci dobrze? Nie zgadzasz się z Joanną?
Alicja: Ja jestem z siebie zadowolona, według mnie odwaliłam kawał dobrej roboty. Dlatego nie zgadzam się z Joanną. Ale tak jak powiedziałam, szanuję jej opinię.
Natasza: Zobaczmy jak przełoży się to na punkty.

[Agnieszka Chylińska] 7
[Mateusz Damięcki] 7
[Joanna Liszowska] 6
[Piotr Kupicha] 7
[Suma punktów] 27


Natasza: Spodziewałam się więcej punktów, ale naprawdę nie jest źle. 27 punktów. Jeśli spodobał ci się występ Alicji, albo po prostu nie chcesz, aby dzisiaj odpadła zapraszam do głosowania. Chwytamy komórki i wystukujemy na klawiaturze telefonu 10. 

Maciej: Czas szybko leci, za chwilę półmetek odcinka. Nasz następny uczestnik to artysta kabaretowy. Czy zrobi z naszej sceny kabaret? Przekonajmy się.


Robert Górski. Świetny komik, potrafi rozbawiac nawet największego smutasa. Współtwórca i autor wielu tekstów Kabaretu Moralnego Niepokoju. 
Robert: Bardzo się cieszę, że mam możliwośc wystąpienia w The Voice. Oglądając poprzednie edycje marzyło mi się, aby stanąc na tej scenie, ale wiedziałem, ze to raczej niemożliwe. Jednak cuda się zdarzają i zadzwoniono do mnie. A ja się zgodziłem i takim oto sposobem jestem tutaj.

Piosenkę ,,W dzień gorącego lata''
zaśpiewa gwiazda numer 11
Robert Górski!


Maciej: Ty nam śpiewasz o lecie, jak jesteśmy w środku zimy. Lubisz zimę?
Robert: Tak, lubię. Większośc na nią narzeka, ale dla mnie jest to ulubiona pora roku zaraz oczywiście po lecie.
Maciej: Ja za to nienawidzę zimy. Okey. Koniec rozmów o pogodnie, bo teraz czas na jurorów. Agnieszka, znowu ty zaczniesz.
Agnieszka: Zaskoczyłeś mnie szczerze powiem. Myślałam, że będzie porażka, będziesz się tylko wygłupiac na scenie, nie będziesz śpiewac, a tu proszę. Masz bardzo ładną barwę głosu, akurat pasującą do tej piosenki. Tak dalej!
Maciej: Kolej na Mateusza Damięckiego.
Mateusz: Podobało mi się na tyle, że będzie bardzo wysoka ocena. Ogólnie dzisiaj jak na razie nie ma bardzo słabych występów, a w poprzednim odcinku takowe się zdarzały. Uwielbiam cię jako komik, a teraz polubiłem cię jako piosenkarz. Było super.
Maciej: Robercie, odsłuchałeś ocen jurorów, zmykaj do Nataszy.

Natasza: Witam ciebie w greenroomie. Robercie, trochę samooceny. Jak oceniasz swój występ. W skali od 1 do 10.
Robert: Ja tu nie jestem jurorem, więc wstrzymam się z tym. Uważam jednak, że podołałem zadaniu.
Natasza: Ile czasu dziennie poświęcasz na trenowanie wokalu? Zdradzisz nam?
Robert: Tak, nie jest to jakąś tajemnicą. Na próby poświęcam gdzieś cztery godzinki.
Natasza: Czyli trochę tego jest. Dobrze, wiem, że na pewno nie możesz się doczekac jakie to punkty przyznają ci sędziowie. Więc zapytajmy się ich o to.

[Agnieszka Chylińska] 7
[Mateusz Damięcki] 9
[Joanna Liszowska] 8
[Piotr Kupicha] 5
[Suma punktów] 29


Natasza: 29 punktów. Prawie i był pobił rekord dzisiejszego odcinka. Ale tak czy siak wynik bardzo pozytywny. Jurorzy zrobili swoje, teraz czas na telewidzów. Jeśli chcecie ocalic Roberta od zagrożenia i odpadki wysyłamy esemesy o treści 11. Na chwilkę znikamy, aby pokazac reklamy, ale obiecujemy, że za chwilę wracamy. Po przerwie usłyszymy trzy ostatnie występy. Pa!

[REKLAMA]

Maciej: I już jesteśmy po przerwie reklamowej. Na występ czekają jeszcze trójka uczestników, pierwsza z nich już wychodzi na scenę. Jest to Agnieszka Dygant!


Agnieszka Dygant: Aktorka, znana w takich serialach jak: ,,Na dobre i na złe'' i ,,Prawo Agaty''. Jednak największą popularnośc przyniosła jej rola szalonej Frani Maj z ,,Niani''.
Agnieszka: Ryzykuję występując w tym programie, bo nie wiem, jak wypadnę. Może byc tak, że będę wyć jak opętana. Nie będzie to fajne uczucie, jak posypią się krytyczne słowa z ust jurorów. Jednak ja jestem w nadziei, że tak nie będzie.

Piosenkę ,,Unwritten''
zaśpiewa gwiazda numer 12
Agnieszka Dygant!

Maciej: Agnieszko, jak się czułaś śpiewając akurat tą piosenkę? Przypasowała ci, czy wolałabyś zaśpiewac inną?
Agnieszka: Muszę powiedziec, że producent miał nosa do wybierania utworów. Ta piosenka jest jest z moich ulubionych, więc czułam się bardzo dobrze. 
Maciej: Posłuchajmy opinii jurorów, zacznijmy od Joanny Liszowskiej.
Joanna: Jestem zachwycona. Wykonałaś kawał dobrej roboty, jestem z ciebie bardzo zadowolona. Nie ukrywam, że twój występ jak na razie podobał mi się najbardziej. Śpiewałaś bez żadnego stresu, tak jakbyś to robiła od dawna. Naprawdę debiut udany. Gratuluję.
Maciej: Wielkie brawa! Piotrze, kolej na ciebie.
Piotr: Najlepszy występ odcinka to zdecydowanie. Nareszcie ktoś zaśpiewał na bardzo wysoką ocenę. Od razu mówię, że ja na zachętę daję ci dziesiątkę, bo po prostu mnie zachwyciłaś, podobnie jak Asię. Jak będziesz się starac, to myślę, że jedną finalistkę mamy już gotową. 
Maciej: O, proszę, jaka odważna decyzja. Dopiero co zaczęła sie edycja, a tu już Piotrek o finale. Ale z tym to muszę się z nim zgodzic. Nie przetrzymuję cię dłużej, zapraszam na Nataszy.

Natasza: Spodziewałaś się tego, że pójdzie ci tak dobrze? 
Agnieszka: Oczywiście, że nie. Ja do teraz jestem w szoku, nie mogę w to uwierzyc, że tak pochwalili mnie jurorzy. Widac, że niepotrzebnie się martwiłam.
Natasza: Piotrek typuje cię już na finalistkę. Jak to skomentujesz?
Agnieszka: Nie, nie. Za wcześnie na takie deklaracje. Teraz poszło mi bardzo dobrze, ale przecież za tydzień mogę zaśpiewac słabo. Nie myślę o finale.
Natasza: Jestem ciekawa jaką wysoką punktację przyznają Agnieszce jurorzy.


[Agnieszka Chylińska] 8
[Mateusz Damięcki] 9
[Joanna Liszowska] 10
[Piotr Kupicha] 10
[Suma punktów] 37


Natasza: Niemożliwe! Aż 37 punktów i to w pierwszym odcinku! Agnieszko, gratuluję ci tak wspaniałego wyniku. Oj, będzie ciężko pobic dziś ten rekord. Oceny są rewelacyjne, ale nie zapomnijcie o tym, że noty jurorów to tylko połowa sukcesu. Trzeba jeszcze głosowac. Zapraszam do esemesowania na Agnieszkę, w treści pisac numerek 12. Przed nami ostatni pan w konkursie.

Maciej: Uf, emocji coraz więcej. Tak jak Natasza powiedziała, za chwilę wystąpi ostatni pan w odcinku. Jest to Jan Wieczorkowski.


Jan Wieczorkowski. Aktor, przez siedem lat grał Michała Chojnickiego w ,,Klanie''. Znamy go też z takich produkcji jak: ,,U Pana Boga za piecem'' i ,,Czas Honoru''. 
Jan: Ja mam śpiewac? Pomyślałem sobie, czemu nie? Nie mam nic do stracenia, najwyżej odpadnę jako pierwszy. Do programu przyszedłem aby się bawic, a nie wygrywac, nie zależy mi na zwycięstwie. 

Piosenkę ,,Boso''
zaśpiewa gwiazda numer 13
Jan Wieczorkowski!

Maciej: Witam cię w gronie uczestników The Voice. Pierwsze koty za płoty, nie?
Jan: Tak. Myślę, że poszło mi dobrze, ale dokładnie to się okaże za chwilę.
Maciej: Ja mam przeczucia, że padną same pozytywne opinie. Przekonajmy się, Mateusz Damięcki.
Mateusz: Ode mnie na pewno usłyszysz tylko to co było na plus. A było tego dużo. Zaczynając od repertuaru, kończąc na ocenie artystyczne występu. Według mnie zaśpiewałeś najlepiej z panów.
Maciej: Piotr Kupicha. 
Piotr: Dla mnie szału nie było. Fakt, że jedne z tych lepszych występów, ale bez żadnego WOW. Były błędy, fałsze szczególnie w pierwszej zwrotce. Niekiedy też śpiewałeś poza muzyką... 
Maciej: Piotr coś dzisiaj nie w humorze. Ale mam nadzieję, że jeszcze przemyśli swoją opinię i postawi wysoką ocenę. Na razie uciekaj do greenroomu.

Natasza: Janek jest już z nami. Powiedz mi, czy trudno było stanąc na scenie i zaśpiewac? Stres paraliżował?
Jan: Tak, stres był i to dosyc duży, ale na szczęście tylko na początku. Potem było już dobrze.
Natasza: Jak obstawiasz? Ile otrzymasz punktów?
Jan: Nie mam zielonego pojęcia. Jednemu jurorowi się podobało, drugiemu nie za bardzo. Liczę, że przekroczę 25. Wtedy bym się cieszył.
Natasza: O to to ja jestem pewna. Okej, spekulowac możemy, ale lepiej zapytac samych zainteresowanych. Jurorzy, jesteście?

[Agnieszka Chylińska] 7
[Mateusz Damięcki] 10
[Joanna Liszowska] 10
[Piotr Kupicha] 6
[Suma punktów] 33

Natasza: Pojawiły się aż dwie dziesiątki, ale też niestety i szóstka. Proszę państwa, Janek prosi o wasze głosy. Aby pomóc mu przejśc do kolejnych odcinku ślij głosy o treści 13. Dziękuję ci.

Maciej: Nadszedł czas na ostatnią uczestniczkę. Jak poradzi sobie na scenie Anna Dereszowska?


Anna Dereszowska. Aktorka, odtwórczyni roli Doroty w ,,Sile wyższej''. Od niedawna gra też w ,,M jak miłośc''. Wielu mówi, że bardzo dobrze poradzi sobie na wokalnej scenie. Co na to sama Ania?
Anna: Śpiewanie nie jest mi obce, śpiewałam na różnych imprezach. Ale to, czy poradzę sobie w The Voice to się okaże. Nie byłabym taka pewna, może zdarzyc się tak, że złapie mnie trema i będzie klapa. 

Piosenkę ,,Bring Me To Life''
zaśpiewa gwiazda numer 14
Anna Dereszowska!

Maciej: Ostatni występ, ale za to jaki. Anno, dla mnie było na dziesięc.
Anna: Dziękuję bardzo. Mam nadzieję, że podobał się mój występ publicznosci i że odda na mnie chociaż jeden głosik.
Maciej: Anno, z takim śpiewam to oddadzą dwadzieścia. Agnieszko, prosimy ciebię o ocenę występu.
Agnieszka: Masz doświadczenie w śpiewaniu i to widac. Bardzo fajne zaśpiewane zwrotki, refren też super. Jedyne do czego mogłabym się przyczepic, to do tego, że zabrakło mi takiego mrocznego klimatu. Ty tą piosenkę zaśpiewałaś bardziej rozrywkowo niż oryginał. Ale okej, już się nie czepiam.
Maciej: Dokładnie. Mateusz na koniec.
Mateusz: Mam identyczne wrażenie jak Agnieszka. Mi też zabrakło mrocznego klimatu i za to obniżę ocenę. Ale nie można ci odmówic talentu, bo go zdecydowanie masz. Śpiewał bardzo ładnie, w punkt i bez większych fałszów.
Maciej: Aniu, odpocznij w greenroomie, do którego cię zapraszam.

Natasza: Mi pasowała taka interpretacja piosenki jaka była. Jesteś z siebie zadowolona?
Anna: Nie do końca. Sama od siebie oczekiwałam czegoś więcej, ale nie wyszło. Co do tego klimatu to może mieli nawet rację?
Natasza: Przejdziesz do kolejnego odcinka? Jak sądzisz? Jak zagłosują widzowie?
Anna: Nie umiem odpowiedziec na to pytanie. Liczę na to, że przejdę, ale jak będzie to nie wiadomo.
Natasza: I proszę o ostatnie dziś punkty.

[Agnieszka Chylińska] 7
[Mateusz Damięcki] 8
[Joanna Liszowska] 10
[Piotr Kupicha] 9
[Suma punktów] 34


Natasza: Kolejny bardzo pozytywny wynik punktowy. Anna Dereszowska z dzzisiejszy występ otrzymała 34 punkty. Do tej dobrej passy przydadzą się też państwa głosy. Więc nie szczędźcie esemesów na Anię. W treśc wpisujcie numer 14. Wysłuchaliśmy już wszystkich dzisiejszych gwiazd. W takim razie nie pozostaje nam nic innego, tylko popatrzec jak oceniali sędziowie.


Maciej: Zdecydowanie na pierwszej pozycji jest Agnieszka Dygant, która zdobyła aż 37 punktów. Za nią Ania Dereszowska o trzy punkty gorsza, a na ostatnim miejscu podium jest Jan Wieczorkowski. Najbardziej zagrożone mogą się czuc Alicja Bachleda Curuś i Magdalena Stużyńska.
Natasza: Teraz zapraszamy na krótką przerwę, a po niej wyniki odcinka. Na głosowanie pozostało jeszcze 6 minut! Dobrze wykorzystajcie ten czas.

[REKLAMA]

Przed państwem gośc specjalny odcinka
Ewelina Lisowska


Maciej: Ponownie na naszej scenie Ewelina Lisowska! Brawa!
Natasza: Podczas występu Eweliny zakończyliśmy głosowanie i znamy już wyniki. Na ich ogłoszenie czeka 7 gwiazd: Magdalena Stużyńska, Marcin Dorociński, Alicja Bachleda-Curuś, Robert Górski, Agnieszka Dygant, Jan Wieczorkowski i Anna Dereszowska.
Maciej: Dwie spośród tych gwiazd już za chwilę usłyszą, że to był ich pierwszy i zarazem ostatni program. 

Natasza: Jednak najpierw osoba, która poradziła sobie najlepiej. Proszę państwa, dzisiejszy odcinek wygrywa ... AGNIESZKA DYGANT!

Maciej: Agnieszka już może spokojnie spokojnie szykowac się do 3 odcinka. Do Agnieszki dołącza też ... ALICJA BACHLEDA-CURUŚ!!

Natasza: Na podium załapała się też ... ANNA DERESZOWSKA!

Maciej: Trzy osoby już wiedzą, że są bezpieczne, ale na scenie pozostała jeszcze czwórka. Tylko jedna osoba z nich dowie się za chwilę, że ominie strefę zagrożenia. Tą osobą jest .. ROBERT GÓRSKI!

Natasza: Robercie, serdeczne gratulacje, jako ostatni bezpieczny przechodzisz do następnego odcinka! Trzy gwiazdy. Dwie sobie poradziły dobrze, jedna trochę słabiej. Pierwszym uczestnikiem, który żegna się z nami to ... Marcin Dorociński!


Natasza: Marcinie, podejdź tu do nas. Jak to jest odpaśc już po pierwszej piosence? 
Marcin: No nie jest to nic miłego, ale można było się tego spodziewac, bo trafiłem do bardzo utalentowanej grupy i poprzeczka była ustawiona bardzo wysoko. Żegnając się z programem chcę podziękowac wszystkim ludziom, którzy przyczyniają się do tworzenia tego programu, jest ich wielka masa. Mimo że byłem tu u was tak krótko, to nigdy nie zapomnę tych emocji, które mi towarzyszyły. Trzymam kciuki za pozostałą dwójkę.
Maciej: Z Marcinem Dorocińskim spotkamy się dopiero w finale. Na werdykt czeka jeszcze dwójka osób. Magda Stużyńska i Jan Wieczorkowski. Dla jeden z nich to też był ostatni wieczór. Każdy ma swoich fanów, ale niestety program opuszcza ... Magdalena Stużyńska!


Maciej: Czy wy słyszycie to niezadowolenie wśród widowni? Nie zaśpiewałaś najlepiej, ale masz wielką gromadę fanów na widowni. Ale i oni też nie ocalili cię od odpadki. Chcesz coś powiedziec?
Magdalena: Tak, jest to moja ostatnia przemowa w tym programie. Kurcze, dziwnie się czuję stojąc na tym miejscu już w pierwszym moim odcinku. Ale tak bywa. Jest mi też trochę wstyd, bo reszta moich przyjaciółek, czyli Gosia i Anita zajęły bardzo wysokie miejsca, a ja proszę. Ale i tak czuję się wyróżniona, bo dostałam jedną dziesiątkę, Joasiu, dziękuję. Trudno jest się już teraz żegnac, ale takie zasady. Dziękuję za doping na widowni, jesteście kochani.
Natasza: Magdo, a my ci dziękujemy za udział w programie.
Maciej: To był ostatni odcinek, gdzie gwiazdy podzieliliśmy na grupy i odpadali podwójcie. Od następnego tygodnia wszystko wróci do formy. 10 gwiazd spotka się tu ponownie i pożegnamy jedną z nich.
Natasza: A głosowanie na gwiazdy rozpocznie się w środę o godzinie 17:15. 
Maciej: I dodaj, że potrwa do piątku, 19:30. Na dzisiaj to wszystko, pa!
Natasza: Do następnej soboty!



6 komentarzy:

  1. Jest szał. Ten odcinek zaliczę do najlepszych jeżeli chodzi o emocje i zaskoczenia. Punktywysokie, moja faworytka aż 37. Cieszę się z tego powodu. W sumie 5 z 7 gwiazd byli moimi faworytami i jedna z tej piątki odpadła. Wielkie zaskoczenie, bo myślałem, że to Jan odpadnie. Dobrze, że przynajmniej Marcin pożegnał się z programem. Piosenki bardzo fajne najlepsze mieli : Anna, Jan oraz Robert. Bardzo mi szkoda Magdy, głosowałem na nią. I nie wiem co robi ta Bachleda na 2 miejscu -.-. Nie zasłużyła, zwłaszcza, ze była przedostatnia u jurorów. Czekam na kolejny odcinek pełen zaskoczeń, w którym spotkamy się z całą dziesiątką. Będę głosował, jak głosowanie zostanie otwarte. Pozdrawiam [SING FOR YOU]

    OdpowiedzUsuń
  2. Odcinek bardzo fajny. Piosenki także mi się podobały. Moi faworyci u jurorów jakoś tak nisko. U widzów już lepiej. Co do podium to miałem jednego faworyta. Co do odpadki Marcina to nie był moim faworytem, lecz trochę szkoda, że odpadł. Magdy tak samo. Nie była moją faworytką, ale trochę zal, myślałem że przejdzie dalej. Czekam na kolejny odcinek i głosuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę wyjść z podziwu programu. Już w drugim odcinku dziesiątki, poprzednio nie naliczyłem się żadnej. Przepiękne utwory, najlepsza dla Ani oczywiście. Moi faworyci z tej grupy poradzili sobie świetnie prócz Magdy, która no niestety przypłaciła to odpadką, a była trzecia w głosowaniu. Ogromna szkoda, żałuję, że jeszcze więcej tych głosów nie oddałem. Nie rozumiem fenomenu Bachledy, że na podium stoi, nie cierpię jej najbardziej z uczestników i moim marzeniem jest aby jak najszybciej odpadła, ale cóż. Marcina mi nie szkoda, typowałem go na odpadanie. A powiem szczerze, że jeśli chodzi o Magdę to była największą moją faworytką tej edycji, więc jeszcze większa szkoda :( Na pocieszenie reszta bezpieczna jest. Czekam na trzeci odcinek [Let's Dance 5]

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc to był świetny odcinek. Wywołał wiele emocji i ciekawych występów. Ania Dereszowska miała najlepszą piosenkę, ale kurczę nie wiem co ona robi w amatorskim muzycznym programie, gdyż ona jest wokalistką. I podobnie jest z Alicją Bachledą-Curuś, bo ona też ma dużo wspólnego z muzyką, gdyż jest piosenkarką. Ale nie patrząc na to, to odcinek podobał mi się bardzo. Faworyci zaśpiewali naprawdę średnio, ale na szczęście przeszli dalej. Podium podoba mi się najbardziej. Ale oceny jak na pierwszy występ bardzo wysokie. Czekam na kolejny odcinek. [xFactor-Stars]

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam,że Magda nie zasłużyła dziś na to aby odpaść, choć miała najmniej punktów , to i tak poszło jej świetnie. Lepiej jakby odpadł Jan, ale cóż. Odcinek był na wysokim poziomie Agnieszka już otrzymała 37 punktów, to co będzie dalej. Oby szło jej równie świetnie jak dziś [Stars on Ice]

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały odcinek, świetne piosenki, a poziom podobny do pierwszego odcinka. Agnieszka zaśpiewała najlepiej, 37 punktów to dużo jak na pierwszy występ. Alicja poradziła sobie słabiej niestety, ale na szczęście głosy pomogły, a bałam się że będzie z nimi krucho. A na podium znalazła się też moja trzecia faworytka Ania. Bardzo sie cieszę że odpadli Magda i Marcin, bo to właśnie ich chciałam pożegnać. Wszystko ułożyło się po mojej myśli tak jak w pierwszym odcinku. Czekam z niecierpliwością na kolejny, będę znów głosować. [Dancing 4You 8]

    OdpowiedzUsuń