sobota, 2 marca 2013

Odcinek 3.

W 2. odcinku druga grupa gwiazd, czyli uczestnicy od numerów 7 do 14 zaśpiewała po raz pierwszy na scenie. Były zaskoczenia i wzruszenia. Najlepiej zaśpiewała Agnieszka Dygant. Za swój wykon otrzymała aż 37 punktów! Jest to pierwsza gwiazda ze wszystkich edycji, która dostała tak duże noty już w pierwszym swoim występie. Agnieszka też dostała dużo głosów i ustawiło ją to na złotym miejscu. Mniej szczęścia mieli Jan Wieczorkowski, Magdalena Stużyńska i Marcin Dorociński. Dwie z tych gwiazd pożegnała się tydzień temu z naszym show. Padło na Magdę i Marcina. Z nimi spotkamy się dopiero w finale. A przed nami 3. odcinek show, gdzie nie będzie już podziału grup. Zapraszamy!


Przed państwa gośc specjalny odcinka
Myslovitz ,,Trzy sny o tym samym''

Natasza: Przed państwem Myslovitz w nowym składzie!
Maciej: I z nową piosenką. Dziękujemy wam chłopacy. Spotkamy się z wami jeszcze raz pod koniec odcinka.
Natasza: A odcinek dziś trochę dłuższy, bo już nie ma podziału na grupy i zaśpiewają dzisiaj wszyscy uczestnicy, czyli równa dziesiątka.
Maciej: Od teraz też gwiazdy będę odpadac pojedynczo, a nie tak jak dwa poprzednie odcinku co dwie osoby.
Natasza: Czyli krótko mówiąc wszystko wraca do normy.
Maciej: Dokładnie. Analizując dwa poprzednie odcinki to już można wywnioskowac jakie dwie osoby się wyróżniają spośród tej dziesiątki. Ciekawe, czy teraz pójdzie im równie dobrze.
Natasza: Chyba wiem o kim myślisz Macieju. Ja osobiście nie mogę się doczekac jak zaprezentują się uczestnicy, więc zaprośmy ich na scenę.
Maciej: Wielkie brawa, przed nami złota dziesiątka czwartej edycji The Voice!

Gwiazda numer 2 to aktorka Anna Przybylska!
Gwiazda numer 3 to skoczek narciarski Kamil Stoch!
Gwiazda numer 4 to prezenterka tv Dorota Wellman!
Gwiazda numer 5 to aktor Maciej Stuhr!
Gwiazda numer 6 to aktorka Magdalena Walach!
Gwiazda numer 10 to aktorka Alicja Bachleda-Curuś!
Gwiazda numer 11 to artysta kabaretowy Robert Górski!
Gwiazda numer 12 to aktorka Agnieszka Dygant!
Gwiazda numer 13 to aktor Jan Wieczorkowski!
Gwiazda numer 14 to aktorka Anna Dereszowska!

Natasza: Oto dziesiątka, która zmierzy się ze sobą o kolejny odcinek. Przyznam, ze rywalizacja na pewno będzie zacięta. 
Maciej: Szkoda, że jednego z tych uczestników zabranie między nami za tydzień, ale takie są zasady.
Natasza: W decyzji na pewno pomogą jurorzy w składzie: Agnieszka Chylińska, Mateusz Damięcki, Joanna Liszowska i Piotr Kupicha.
Maciej: Tydzień temu padły już pierwsze dziesiątki, zobaczymy jak to będzie dzisiaj. A występy konkursowe rozpoczyna gwiazdor, który tydzień temu o mało co by nie wyleciał w programu. Jan Wieczorkowski!


Jan: Niestety pierwszy odcinek i już pierwsze emocje. Było mi smutno, kiedy dowiedziałem się o tym, że ląduję w strefie zagrożenia, byłem wręcz pewien, że moja przygoda z programem zakończy się na pierwszym odcinku. Praktycznie to od odpadki uratowali mnie tylko jurorzy za co im dziękuję. 

Piosenkę ,,Billie Jean''
zaśpiewa gwiazda numer 13
Jan Wieczorkowski!

Maciej: Ależ otworzyłeś nam program. Była to trudna piosenka, przynajmniej ja tak myślę, a zaśpiewałeś rewelacyjnie.
Jan: Dziękuję. Rzeczywiście piosenka była bardzo trudna i robiłem wszystko co w moich siłach, aby wypaśc dobrze i nie stac znów w zagrożeniu.
Maciej: Zobaczmy co mają do powiedzenia jurorzy. Mateusz Damięcki.
Mateusz: Tydzień temu zaśpiewałeś bardzo dobrze, a teraz coś mi tu nie grało... Widziałem, że źle się czujesz w tym utworze, przytłaczał cię on. Jestem zawiedziony.
Maciej: A może podobało się Piotrowi?
Piotr: Nie ulega wątpliwości to, że poprzednio poradziłeś sobie lepiej. Ale ja myślę dlatego, że miałeś łatwiejszą piosenkę. Ta zaś jest bardzo trudna do wykonania i uważam, że ona nie jest na trzeci odcinek, a gdzieś na półfinał. Dlatego w ocenie będę wyrozumiały.
Maciej: I mam nadzieję, że będą wysokie noty. Natasza już na ciebie czeka.

Natasza: Witam ciebie w greenroomie. Była to trudna piosenka i jurorom nie do końca się spodobało. Jak to skomentujesz?
Jan: Mają rację, bo nie poszło mi tak jak chciałem. Jeszcze nie jestem gotowy na takie piosenki.
Natasza: Ale ja jestem dobrej myśli, jurorzy to zrozumieją i trochę podwyższą punkty.
Jan: Oj, bardzo bym chciał, bo wiadomo, że widzowie dużo na mnie nie głosują. Tylko punkty moją mnie uratowac.
Natasza: A więc zobaczmy na punkty dla Janka.

[Agnieszka Chylińska] 6
[Mateusz Damięcki] 8
[Joanna Liszowska] 9
[Piotr Kupicha] 6
[Suma punktów] 29


Natasza: O ile się nie mylę, to tydzień temu było trochę więcej tych punktów, ale teraz tragicznie też nie jest. Jeśli chcecie wesprzec Janka, to wysyłajcie esemesy o treści 13. Na pewno będzie wdzięczny. My na chwilę się żegnamy, ale już po przerwie usłyszymy takich wykonawców jak: Magdalena Walach, Anna Dereszowska i Robert Górski.

[PRZERWA]

Maciej: I już jesteśmy po reklamach. Zapraszam na kolejny występ, tym razem pani. Magdalena Walach.



Magdalena: I już pierwsze emocje za mną. Dwa tygodnie temu nie wiedziałam co może mnie spotkac, była wielka niewiadoma. Myślałem, że pójdzie mi gorzej, a tutaj aż 28 punktów od jurorów i drugie miejsce w odcinku. Myślałem, że z tremu pomylę się w tekście czy coś w tym stylu, ale nic takiego nie miało miejsca. Jestem z siebie zadowolona.

Piosenkę ,,Znak pokoju''
zaśpiewa gwiazda numer 6
Magdalena Walach!

Maciej: No, Magdo, naprawdę dałaś czadu. Co teraz czujesz?
Magda: Czuję, że bardzo dobrze sobie poradziłam. Mam takie odczucie, ale jak było naprawdę za chwilę się przekonam.
Maciej: No właśnie. Teraz czas na jurorów. Rozpocznie Agnieszka Chylińska.
Agnieszka: Nienawidzę piosenek Dody i jak je słyszę to od razu przyciszam głośniki. Dlatego bardzo bałam się twojego występu, nie wiedziałam jak to będzie. Ale sobie w miarę poradziłaś. Dobrze, że nie zrobiłaś kopii tego utworu, a trochę dodałaś od siebie. Najgorzej sobie radzisz w górnych partiach, tam to jest masakra. Reszta może byc.
Maciej: A co ma do powiedzenia Joanna?
Joanna: A ja tą piosenkę akurat lubię i fajnie, że ty ją zaśpiewałaś. Na mój słuch było czysto, to czego się najbardziej obawiasz, czyli pomyłki w tekście też nie było. Wyrastasz na bardzo dobrą uczestniczką tego programu.
Maciej: Ja już to wiem od czasu, kiedy wystąpiła u nas po raz pierwszy. Magdo, zapraszam do Nataszy.

Natasza: Muszę powiedziec, że to była ryzykowna piosenka...
Magda: Ja też tak uważam. Wiadomo, że piosenki Dody i jej byłego zespołu nie każdego zachwycają. 
Natasza: Ale w twoim wykonaniu zachwyciły. Jak lepiej czy się śpiewa? W języku polskim czy angielskim?
Magda: Lepiej czuję się w repertuarach polskich. Sama nie wiem dlaczego, ale tak jest. 
Natasza: Jurorzy szykują się do wystawienia punktów, więc proszę bardzo. Punkty dla Magdaleny to:

[Agnieszka Chylińska] 7
[Mateusz Damięcki] 9
[Joanna Liszowska] 9
[Piotr Kupicha] 8
[Suma punktów] 33


Natasza: Magda uzbierała bardzo dużo punktów, bo aż 33. Na razie jesteś najlepsza. Jeśli chcesz zagłosowac na Magdalenę wyślij esemes o treści 6. To może uratowac ją od pożegnania się z programem.

Maciej: A my szybko przechodzimy do kolejnej uczestniczki. Tydzień temu zachwyciła pięknym głosem, jak będzie dzisiaj? Anna Dereszowska.


Anna: Po poprzednim odcinku posypały się opinie na różnych forach, że ta Dereszowska nie powinna śpiewac w The Voice, bo przecież ona ma doświadczenie w śpiewaniu. Było mi trochę przykro, ponieważ już na konferencji mówiłam, że śpiewanie nie jest mi zupełnie obce. Jednak ja się nie przejmuję takimi opiniami, bo nie jestem profesjonalną piosenkarką, a ludzie niech sobie mówią co chcą.

zaśpiewa gwiazda numer 14
Anna Dereszowska!

Maciej: Wielkie brawa dla Ani! Teraz tylko potwierdziłaś to o czym myślałem tydzień temu. Naprawdę wyrastasz na faworytkę.
Anna: Nie lubię takich określeń. Mada przede mną też świetnie zaśpiewała, Janek też. Dlatego każdy powinien dojśc do finału.
Maciej: No tak, ale ty jednak na mnie robisz największe wrażenie. Agnieszka?
Agnieszka: Nie jestem z ciebie zadowolona... Tydzień temu było dobrze, bardzo ładnie śpiewałaś, a teraz coś ci nie wyszło. Przede wszystkim dlatego, że zupełnie utwór w ogóle nie pasował do ciebie, widziałam, że się z nim męczysz. Technicznie też poprzednio było lepiej...
Maciej: Oj, niedobrze się zaczyna, ale skończy może bardziej pozytywnie. Mateusz Damięcki.
Mateusz: Oczywiście. Anno, ja cię nie mogę skrytykowac, bo po prostu śpiewasz rewelacyjnie! Rzeczywiście utwór nie trafiony, ale bardzo dobrze sobie z nim poradziłaś. Ja jestem do teraz oczarowany twoim pięknym głosem.
Maciej: Czyli Mateuszowie się podobało, Agnieszce trochę mniej. Zapraszam na wywiad u Nataszy.

Natasza: Aniu, bardzo dobrze robisz, że nie przejmujesz się tą krytyką. Jak ja bym miała czytac, co o mnie piszą w Internecie, to nie wiem co by było. Szkoda mi na to czasu.
Anna: Nataszo, może to wszystko z zazdrości? Nie wiem, takie moje przypuszczenia. Tak czy siak nie zamierzam szybko opuścic tego programu <śmiech>.
Natasza: Tydzień temu otrzymałaś 34 punkty. Myślisz, że teraz będzie więcej?
Anna: Chyba nie... Przeczuwam, że gdzieś w okolicy 30 punktów. Nie więcej.
Natasza: Przekonajmy się. Prosimy o noty za występ.

[Agnieszka Chylińska] 7
[Mateusz Damięcki] 10
[Joanna Liszowska] 10
[Piotr Kupicha] 7
[Suma punktów] 34


Natasza: Anno, powinnaś byc zadowolona, bo uzyskałaś jak na razie najlepszy wynik. Na pewno będziesz wdzięczna, jak zagłosują na ciebie telewidzowie, więc zapraszam do głosowania na Anię. Jak? W treści esemesa wpisujemy 14. 

Maciej: Tydzień temu, kiedy to po raz pierwszy u nas zaśpiewał rozbawił publicznośc, ale jednocześnie bardzo dobrze zaśpiewał. Zobaczmy jak będzie dzisiaj. Robert Górski.


Robert: Byłem bardzo zaskoczony, kiedy prowadzący odczytywali wyniki. Spodziewałem się, że będę w zagrożeniu, a może i nawet odpadnę. A tutaj ostatnia niezagrożona pozycja. Mi to wystarczy, nie potrzebuję więcej. Dzisiaj zaśpiewam bardzo fajną piosenkę, która od razu wpada w ucho i jest bardzo humorystyczna. O jakim utworze mówię? Dowiecie się sami za chwilę.

Piosenkę ,,U cioci na imieninach''
zaśpiewa gwiazda numer 11
Robert Górski!

Maciej: Nie no, ja za sam humor dałbym ci dychę. 
Robert: Dzięki. Jak by były takie kryteria, to pewnie bym dostał dużo punktów, ale dlatego, że ocenia się tu śpiew, to tak kolorowo może nie byc...
Maciej: A ja mówię, że będzie dobrze. Od kogo by tu zacząc... Może Joanna?
Joanna: Ja cię kupiłam w stu procentach. Nie umiesz rewelacyjnie śpiewac, ale zdecydowanie nadrabiasz to poczuciem humoru na scenie. A przecież to jest program rozrywkowy, więc wszystko gra. Mam nadzieję, że zajdziesz jak najdalej, bo jestem ciekawa twoich dalszych występów.
Maciej: To teraz Piotr Kupicha.
Piotr: To prawda, że człowiek jak ciekawy występów Roberta, bo po prostu ma na nie jakiś pomysł, nie jest to tylko śpiewanie, ale coś więcej. Niestety, lecz ja muszę byc obiektywny wobec innych i muszę powiedziec, że ze śpiewem to dzisiaj dobrze nie było... Za bardzo skupiłeś się na tym dookoła niż na samym wykonaniu. A szkoda.
Maciej: Och, co ten Piotrek wygaduje... Uciekaj do greenroomu.

Natasza: Robercie, zapraszam tu do mnie. To jest już twój drugi występ. Czujesz jakąś różnicę?
Robert: Tak. Zdecydowanie mniej było stresu, wręcz go w ogóle nie było. Tydzień temu było zupełnie inaczej.
Natasza: Jurorzy powiedzieli co myślą na temat twojego występu. Zgadzasz się z nimi?
Robert: Nie mam powodów, abym się sprzeciwiał. Mają rację, nie umiesz śpiewac. 
Natasza: Coś ty wygadujesz. Przecież było rewelacyjnie. Popatrzmy na punktację.

[Agnieszka Chylińska] 4
[Mateusz Damięcki] 9
[Joanna Liszowska] 10
[Piotr Kupicha] 5
[Suma punktów] 28

Natasza: 28 punktów to nie jest zły wynik. Ale na razie ustawia Roberta na ostatniej pozycji w rankingu jurorów. Jeśli chcesz pomóc Robertowi, ocalic go od pożegnania się z naszym programem, wyślij esemes o treści 11.

Maciej: Podczas jej pierwszego występu zachwyciła jurorów. Jednak mimo że nie wygrała odcinka jest z siebie zadowolona. Dorota Wellman!




Dorota: Jestem szczęśliwa, że tak dobrze poszło mi w pierwszym odcinku. Tremowałam się tylko na początku, potem było bardzo fajnie. Jak usłyszałam opinie od jurorów, byłam zachwycona. Liczyłam przynajmniej na 20 punktów, a dali mi prawie 30. Cieszę się też, że jak na razie dostaję polskie piosenki, bo jak by było inaczej, to byłaby porażka. 

Piosenkę ,,Do nieba, do piekła''
zaśpiewa gwiazda numer 4
Dorota Wellman!

Maciej: Doroto, myślisz, że tym występem przekupisz widzów i będą na ciebie głosowac?
Dorota: Mam taką nadzieję, ale jak tak się nie stanie i odpadnę to zapewniam, że świat się nie zawali. Najważniejsze, że nie wyleciałam w 1 odcinku.
Maciej: Nawet nie myśl o odpadce. Mateuszu, proszę.
Mateusz: Ja cię uwielbiam Doroto i nie wyobrażam sobie finału bez ciebie. Jesteś równą babką, z tobą można rozmawiac wszędzie i o wszystkim. Uważam, że ten występ wyszedł ci lepiej, niż ,,Lepszy model'' w poprzednim odcinku, ponieważ było bardziej muzykalnie i mniej błędów. Ja jestem na tak.
Maciej: A czy na tak jest także Piotr?
Piotr: No nie wiem, czy to był lepszy występ od ostatniego. Miałaś na tą piosenkę dwa tygodnie, a w ogóle nie widzę poprawy... Zaśpiewałaś na tym samym poziomie. Nie jest on zły, ale ja jednak liczę, że z odcinka na odcinek będziesz coraz postępy. Teraz tego nie było.
Maciej: Było, było. Doroto, bardzo chciałbym, abyś jeszcze chwilę ze mną została, ale niestety musisz już iśc do Nataszy.

Natasza: A nam się wszystkim w greenroomie podobało. 
Dorota: To dobrze. Myślę, że nie zaśpiewałam najgorzej, a to, że zdarzyły się opinie krytyczne, to nic.
Natasza: A jaki utwór lepiej ci się śpiewało? Ten, czy Kasi Klich?
Dorota: Oba śpiewało mi się rewelacyjnie, ale wybieram ten dzisiejszy. Bardziej mi przypasował.
Natasza: Zerknijmy na oceny dla Doroty.


[Agnieszka Chylińska] 7
[Mateusz Damięcki] 10
[Joanna Liszowska] 9
[Piotr Kupicha] 6
[Suma punktów] 32


Natasza: No pięknie. Dorota naprawdę powinna byc z siebie zadowolona. Jurorzy zrobili swoje, teraz czas na was. Zapraszam do wysyłania esemesów o treści 4. Za chwilę nastąpi krótka przerwa, a po niej kolejni uczestnicy między innymi Kamil Stoch, Agnieszka Dygant i Maciej Stuhr.

[PRZERWA]

Maciej: Witam wszystkich po przerwie na reklamy. Zapraszam na występ kolejnego uczestnika Kamila Stocha.


Kamil: Pierwsze emocje związane z odcinkiem już opadły. Strasznie się tremowałem, nie wiedziałem, jak będzie na scenie, czy zeżre mnie stres, czy nie. Nie było tak źle, zaśpiewałem do końca i dostałem dobre opinie. Do tego wysokie miejsce w głosowaniu widzów. Bardzo im za to dziękuję, drugie miejsce to wielki zaszczyt.

Piosenkę ,,Miec czy byc''
zaśpiewa gwiazda numer 3
Kamil Stoch!

Maciej: Jak się czujesz po występie? Poszło wszystko po twojej myśli?
Kamil: Jestem trochę na siebie zdenerwowany, bo trochę się pomyliłem w tekście. To wszystko przez ten stres.
Maciej: Cii, może jurorzy tego nie zauważyli. Agnieszka Chylińska.
Agnieszka: Zauważyli, zauważyli Macieju. Nie był to bardzo udany występ, śpiewałeś za cicho, często nie trafiałeś w tonację. Do tego fałsze, które się pojawiały bardzo często. Oczekiwałam czegoś fajnego, ale niestety...
Maciej: Przerwiemy już Agnieszce, bo czas nas goni, a jeszcze Joasia musi się wypowiedziec.
Joanna: Nie zgadzam się z Agnieszką. Wpadka z tekstem może zdarzyc się każdemu, nawet profesjonalnemu wokaliście. Ja natomiast będę oceniac twoje poczucie na scenie, widac było, że bardzo swobodnie czułeś się na niej, co daje już podwyższoną ocenę. Do tego ogólnie podobałeś mi się w tej piosence.
Maciej: Na koniec mniej krytyczna opinia. Kamilu, zapraszam do greenroomu.

Natasza: Ja nie wiem, czy te jury nie może chociaż raz w 100% byc zadowolone?
Kamil: To na pewno nie przy okazji mojego występu. Sam wiem, że zawaliłem...
Natasza: A według mnie wyszedłeś bardzo dobrze. Tej wpadki w tekście w ogóle nie zauważyłam.
Kamil: Ale była Za to na pewno też będzie mniej punktów. Obawiam się co za chwilę się stanie.
Natasza: Nie bój się, tak źle to nie będzie. Spójrzmy ile punktów dadzą ci sędziowie.

[Agnieszka Chylińska] 5
[Mateusz Damięcki] 9
[Joanna Liszowska] 9
[Piotr Kupicha] 8
[Suma punktów] 31

Natasza: Jest dobrze, a nawet bym powiedziała, że bardzo dobrze. 31 punktów wędruje na konto Kamila Stocha. Wiem, że i bez mojego przypomnienia już pewnie głosujecie, ale aby był porządek. Aby wesprzec Kamila wysyłamy esemesy o treści 3. Zapraszam na następny występ.

Maciej: Tydzień temu zrobiła furorę. Jeszcze nikomu w żadnej edycji nie udało się zebrac za pierwszy występ aż 37 punktów. Jej się udało. Agnieszka Dygant.


Agnieszka: Szok, szok i jeszcze raz szok. Ja się modliłam, aby nie odpaśc w pierwszym odcinku, a dostałam aż 37 punktów od jurorów i drugie miejsce w tabeli widzów. Jeszcze do teraz myślę, że jestem w śnie. Ale jeżeli tak jest, to proszę mnie z tego snu nie budzic, bo jest bardzo fajny <śmiech>.

Piosenkę ,,Conga''
zaśpiewa gwiazda numer 12
Agnieszka Dygant!

Maciej: Agnieszko, szykujesz się na kolejne takie dobre oceny? A może nawet komplecik się zdarzy?
Agnieszka: Tak dobrze to w tym kraju nie ma. Nie poszło mi tak dobrze, jak poprzednio sama to czuję.
Maciej: Ale jurorom się podobało. Prawda Agnieszko?
Agnieszka: Trochę się zasmuciłam, bo myślałem, że porwiesz nas tak samo jak tydzień temu. Niestety tak nie było... Jest to bardzo żwawa, szybka piosenka i po prostu najzwyczajniej w świecie nie wyrabiałaś. Do tego ten układ choreograficzny też cię zmęczył...
Maciej: Nie wierzę w to co słyszę...Mateusz Damięcki.
Mateusz: To my chyba zupełnie inne występy oglądaliśmy i słuchaliśmy. Dla mnie jesteś już klasą, najlepszą uczestniczką tej edycji i życzę ci, aby poszło ci w tym show jak najlepiej. Nie uważam, że nie wyrabiałaś w tym utworze, było fantastycznie.
Maciej: Mateusz trochę ocieplił atmosferę. Agnieszko, zmykaj do greenroomu.

Natasza: No i czar prysł. Pierwsza krytyczna opinia. Zabolało?
Agnieszka: Nie, ale nie ukrywam, że się trochę zasmuciłam. Ale byłam tego świadoma, że teraz nie musi wyjśc tak dobrze, jak poprzednio.
Natasza: Ale dla mnie było genialnie! Nie wiem dlaczego się czepia Agnieszka.
Agnieszka: Ma takie prawo i ja to szanuję. Biorę pod uwagę wszystkie opinie, są bardzo przydatne przy okazji kolejnych prób, treningów. 
Natasza: Czas na punkty, mam nadzieję, że nie takie złe.

[Agnieszka Chylińska] 6
[Mateusz Damięcki] 10
[Joanna Liszowska] 9
[Piotr Kupicha] 9
[Suma punktów] 34

Natasza: No to widac, że nie podobało się do końca tylko Agnieszce. Reszta jest zadowolona. 34 punkty, co prawda trochę mniej niż w 2 odcinku, ale i tak genialnie. Teraz szybciutko wysyłamy głosy na Agnieszkę. Aby to zrobic, trzeba wysłac esemes o treści 12.

Maciej: Zostały nam trzy występy do końca. Już za chwilę zaśpiewa ostatni pan w odcinku - Maciej Stuhr.


Maciej: Było mi smutno, kiedy usłyszałem, że jestem w dogrywce i walczę o przejście do kolejnego odcinka. Myślę, że zaśpiewałem dobrze, jurorzy mnie pochwalili, ale za to u widzów było bardzo źle. Wiem, że teraz będę musiał się bardzo postarac, aby nie odpaśc.

Piosenkę ,,Supreme''
zaśpiewa gwiazda numer 5
Maciej Stuhr!

Maciej D: Poczułem, że świetnie odnalazłeś się w tej piosence. Prawda?
Maciej S: Można tak powiedziec. Jest to fajna piosenka, ale znowu nie taka bardzo prosta.
Maciej D: Co powiedzą jurorzy? Joanna Liszowska.
Joanna: Ja jestem bardzo zdziwiona, że telewidzowie tak mało na ciebie głosowali. Czyżby znowu wygrała popularnośc zamiast naprawdę dobrego śpiewu? Mam taką nadzieję, że teraz widzowie poprawią ten błąd i będą głosowac. Ja sama na ciebie jeden esemes wyślę, a co tam.
Maciej: Zaczęło się pozytywnie, a jak się skończy? Piotrek.
Piotr: Skończy się też dosyc pozytywnie. Widac poprawę z poprzedniego odcinka, technicznie jesteś coraz lepszy, nas fałszami też fałszujesz. Widzę, że bardzo się starasz, aby zaśpiewac jak najlepiej i ja to też doceniam. Będzie dużo punktów.
Maciej: Macieju, zapraszam cię do Nataszy. 

Natasza: I już jesteś z nami. Jurorzy cię pochwalili, jest dobrze!
Maciej: Bardzo się obawiałem jak pójdzie, ale niepotrzebnie. Cieszę się, że sędziom się podobało.
Natasza: Teraz, żeby widzom równie dobrze się podobało...
Maciej: Właśnie. Ja jednak jestem dobrej myśli. A jak nie, to najwyżej pożegnam się z programem. 
Natasza: Nie no, po takim występie to nie ma szans. Jurorzy, czas na was.

[Agnieszka Chylińska] 7
[Mateusz Damięcki] 8
[Joanna Liszowska] 9
[Piotr Kupicha] 8
[Suma punktów] 32

Natasza: No dzisiaj jest naprawdę bardzo wysoki poziom, prawie każdy śpiewa na ponad 30 punktów. Udało się też Maciejowi. Ale to nie koniec. Teraz prosimy o państwa głosy. Głosujemy wysyłając esemesy w treści wpisujemy numer 5.

Maciej: Nikt nie spodziewał się, że zaśpiewa tak dobrze, a jednak. Przed państwem kolejna uczestniczka Anna Przybylska!



Anna: Miło wspominam mój pierwszy odcinek, zdobyłam w nim najwięcej punktów od jurorów, najwięcej głosów od widzów i pierwsze miejsce w klasyfikacji odcinka. Teraz już tak dobrze może nie byc, bo jest 10 gwiazd, każde śpiewają dobrze. Jednak wierzę w moje możliwości. 


Piosenkę ,,Sweet Dreams''

zaśpiewa gwiazda numer 2
Anna Przybylska!


Maciej: Aniu, jesteś przeziębiona, czy tylko tak mi się zdaje?
Anna: Dobrze ci się zdaje... Ale tak to jest nigdy nic nie wiadomo co ci się stanie. 
Maciej: To zdrowiej nam. Mateuszu, proszę o ocenę.
Mateusz: Właśnie tak też przeczuwałem, że jesteś chora, bo to było słychac w twoim głosie. I nie powaliłaś mnie na kolana niestety... Było bardzo monotonnie, nic się nie działo w twoim występie. A stac cię na wiele więcej.
Maciej: A może Piotr ma inne odczucia dotyczące tego występu?
Piotr: Aniu, piosenka wprost napisana dla ciebie, myślałem, że znowu zaśpiewasz tak dobrze, jak poprzednio. Ale nie ukrywam, że trochę rozwaliłaś ten utwór, nie było w nim tyle energii i emocji. Rozumiem, że to przez chorobę. Trochę się o ciebie martwię, jak to dalej będzie, bo jesteś ogólnie bardzo zdolną uczestniczką. 
Maciej: Anno, greenroom już czeka na ciebie.

Natasza: Jak samopoczucie? Kiedy cię wzięło?
Anna: Samopoczucie jest okey. Źle się czułam trzy dni temu, a dzień później zachorowałam na dobre. Ale to tylko przeziębienie, szybko przejdzie.
Natasza: Życzę zdrowia. Ucieszyłaś się, jak usłyszałaś, jaką piosenkę będziesz dziś śpiewac?
Anna: Tak, bardzo lubię ten utwór, po za tym pasuje do mnie, do mojej osoby. Tylko trochę go spieprzyłam... No cóż.
Natasza: Nawet tak nie mów. Jestem bardzo ciekawa, jak opinie jurorów przełożą się na punktację...

[Agnieszka Chylińska] 6
[Mateusz Damięcki] 7
[Joanna Liszowska] 9
[Piotr Kupicha] 7
[Suma punktów] 29


Natasza: No, na pewno mogło byc trochę lepiej, ale nie załamujmy rąk. Prosimy o wsparcie dla Ani w postaci esemesów. Liczę na to, że będzie ich jak najwięcej. Macieju, kogo teraz nam przedstawisz?

Maciej: Pozostała nam ostatnia uczestniczka. Tydzień temu nie powaliła jurorów na kolana, ale ogólnie zajęła bardzo wysokie miejsce - Alicja Bachleda-Curuś.


Alicja: Zupełne zaskoczenie. Tydzień temu w tabeli jurorów byłam na przedostatnim miejscu, więc jak usłyszałam, że zajmuję drugą pozycję w odcinku po prostu nie uwierzyłam. Po programie zajrzałam do wyników głosowania i wynikało z niego to, że najwięcej głosów państwo oddaliście właśnie na mnie. Bardzo wam za to dziękuję.

zaśpiewa gwiazda numer 10
Alicja Bachleda-Curuś!

Maciej: Było pięknie! Alicjo, podejdź tu do mnie. Producent wybrał dla ciebie piękną piosenkę, która przebiła wszystko. 
Alicja: Tak, to prawda. Mam ogromny sentyment do tego utworu i cieszę się, że mogłam go wykonac.
Maciej: O występie wypowie się Agnieszka.
Agnieszka: To było bardzo dobre wykonanie. Bałam się o ciebie, bo to bardzo trudny kawałek i myślałam, że sobie nie poradzisz. Tym bardziej, że tydzień temu z łatwiejszą piosenką poszło ci dosc słabo. Ale jestem bardzo mile zaskoczona.
Maciej: A ja nie jestem zaskoczony, bo od razu wiedziałem, ze wyjdzie rewelacyjnie. Joasia.
Joanna: Widac diametralną poprawę. Na takie występy się oczekuje. Było widac, że bardzo się stresujesz, na początku występu to o mało byś nie zemdlała. Ale naprawdę niepotrzebnie, bo było czadowo. Gratuluję.
Maciej: Zapraszam do greenroomu, gdzie poznasz swoje punkty. Pa!

Natasza: Ależ to zaśpiewała! Ja do teraz mam ciarki na ciele.
Alicja: Nie no, tak to super nie było. Ale jestem z siebie zadowolona, bo uważam, że się poprawiłam od poprzedniego występu.
Natasza: No pewnie, nawet sama Joanna to potwierdziła. Czyli ciężka praca popłaca.
Alicja: Dokładnie. Teraz po tych opiniach mam jeszcze większe chęci do prób.
Natasza: To sobie pogadaliśmy, ale jeszcze musimy poznac oceny.

[Agnieszka Chylińska] 8
[Mateusz Damięcki] 9
[Joanna Liszowska] 9
[Piotr Kupicha] 7
[Suma punktów] 33


Natasza: No i proszę, jaki piękny wynik. Miejmy nadzieję, że teraz jeszcze pomogą widzowie. Aby zagłosowac na Alicję w treści esemesa klikamy 10. 
Oddaję głos Maciejowi.

Maciej: Usłyszeliśmy już wszystkie występy konkursowe gwiazd. Czas zapoznac się, jak uczestników punktowali jurorzy.


Maciej: No, poziom bardzo wyrównany, wiele osób podostawało tyle samo punktów. Pierwsze miejsce zajmują Agnieszka Dygant i Anna Dereszowska. Za nimi Magdalena Walach i Alicja Bachleda-Curuś. Najgorzej poradzili sobie dzisiaj Jan Wieczorkowski, Anna Przybylska i Robert Górski. To oni potrzebują teraz najwięcej wsparcia od was.
Natasza: Na głosowanie pozostało jeszcze 9 minut. My się widzimy po przerwie, do zobaczenia!

[PRZERWA]

Przed państwa gośc specjalny odcinka
Myslovitz ,,Trzy sny o tym samym''


Natasza: Na naszej scenie jeszcze raz Myslovitz. Dziękujmy wam za występ.
Maciej: Zbliża się ta chwila, kiedy poznamy werdykt, kto przechodzi, a kto odpada...
Natasza: Na te wiadomości, tą dobrą i tą złą czeka złota dziesiątka. Anna Przybylska, Kamil Stoch, Dorota Wellman, Maciej Stuhr, Magdalena Walach, Alicja Bachleda Curuś, Robert Górski, Agnieszka Dygant, Jan Wieczorkowski i Anna Dereszowska.

Maciej: Z wielką przyjemnością mówię, że w dzisiejszym odcinku na złotej pozycji jest ... Magdalena Walach!

Natasza: I już wiemy, kto był najlepszy. Zaraz za Magdaleną, na drugiej pozycji uplasowała się ... Anna Dereszowska!

Maciej: Nieco niżej, ale nadal na podium jest ... Agnieszka Dygant!

Natasza: Poznaliśmy już najlepszą trójkę odcinka. W kolejnym epizodzie spotkamy się też z ... Alicją Bachledą-Curuś!

Maciej: Na piątym miejscu znajduje się ... Anna Przybylska!

Natasza: A teraz dla odmiany pan. Do następnego odcinka przechodzi Kamil Stoch!

Maciej: Kamil nie musi się już obawiac, na pewno zaśpiewa za tydzień. Tą pewnośc ma też ... Dorota Wellman!

Natasza: Na scenie pozostały trzy gwiazdy, a dokładnie trzej panowie. Z ostatniego niezagrożonego miejsca może się cieszyc ... Maciej Stuhr!

Maciej: I znamy już zagrożonych w 3 odcinku. Albo Robert Górski, albo Jan Wieczorkowski. Jedną z tych gwiazd zobaczyliśmy po raz ostatni. Naprawdę nie lubię tego momentu... Panie i panowie tym razem musimy pożegnac się z ... Janem Wieczorkowskim!


Natasza: Janku, podejdź tu do nas. Twoja przygoda z naszym show kończy się na trzecim odcinku. Powiedz coś, to jest czas dla ciebie.
Jan: Jest mi strasznie smutno, że to już teraz padło na mnie, ale z drugiej strony mogłem byc przygotowany na taką okolicznośc. Dziękuję za to, że w ogóle miałem możliwośc zaśpiewania w The Voice, już z tego powodu poczułem się wyróżniony, a to czy wygram, czy przegram to jest sprawa drugorzędna. Poznałem wielu niesamowitych ludzi, których na pewno będzie mi brakowac. Dzięki jurorom za opinie, raz lepsze, raz gorsze. 
Maciej: Jan Wieczorkowski, nasz kolejny przegrany.
Natasza: Bardzo mi jest go szkoda, ale cóż, takie są zasady. Na dzisiaj to koniec, ale spotykamy się jak zawsze w kolejną sobotę.
Maciej: Dziewiątka gwiazd po raz kolejny zaśpiewa i zostanie poddana ocenie. Kto tym razem przegra tą walkę? Tego nie wie nikt.
Natasza: Linie do głosowania zostaną otwarte w czwartek o godzinie 17:30, a koniec głosowania nastąpi w sobotę o tej samej porze.
Maciej: Do zobaczenia za tydzień!



5 komentarzy:

  1. Odcinek wspaniały, z piękną muzyką. Oceny srogie, no ale to w końcu dopiero trzeci odcinek. Moim faworytom poszło dziś bardzo dobrze, tylko nie Ani. Ale na szczęście głosów było na tyle, że wszyscy przeszli. Trochę mi jest szkoda Jana, że odpadł, chociaż nie był moim faworytem, wolałabym pożegnać Roberta, no ale to może następnym razem. Teraz postaram się więcej głosować, czekam na kolejny odcinek. [Dancing 4You]

    OdpowiedzUsuń
  2. I tu było nie miara emocji. Naprawdę świetnie! Poziom w odcinku był wyrównany, bo rozpiętość punktowa bardzo mała była. Piosenki świetne, jednak najlepsza przypadła Alicji, choć ją najmniej lubię, ale dobrze, że jej nie zepsuła. Reszta moich faworytów poradziła sobie dobrze, prócz dwójki i jeden z nich stanął na zagrożonej pozycji, ale pozostał. Gdybyś wcześniej przypomniał o głosowaniu, to zapewniam, że by to całkiem inaczej wyglądało, ale fajnie jednak, że wszyscy przeszli i faworytki na podium. Jana mi szkoda trochę, ale chyba wskazywało na niego, że odpadnie. Czekam na kolejny odcinek. [Let's Dance 5]

    OdpowiedzUsuń
  3. Robi się co raz bardziej ciekawie. Co do muzyki to już pisałem na facebook'u, ale tu dodam tylko to, że nie przepadam za starszymi polskimi piosenkami, może nie tak starszymi, ale niektórymi w tym odcinku. Moi faworyci dziś różnie, jedni bardzo wysoko inny niżej. Ale na szczęście przeszli wszyscy dalej i w tabeli klasyfikacyjnej wszyscy pojawili się po kolei od góry, aż do momentu końca ich na liście. W głosowaniu widzę, że też przeważała liczba moich głosów, bo znacznie wysoko wszyscy się ustawili. Dużo emocji i jednym zdaniem świetny odcinek. Czekam niecierpliwi na kolejny :) [xFactor-Stars]

    OdpowiedzUsuń
  4. Odcinek świetny. Piosenki bardzo fajne. Dobrze dopierasz piosenki do uczestników. Co do klasyfikacji jurorów to słabo moim faworytom dość poszło. U widzów dobrze se poradzili. Na podium nie miałem żadnego faworyta :(. Moi faworyci byli jakoś nisko. Co do odpadki Janka to mi go nie szkoda. Nie był moim faworytem. Czekam na kolejny odcinek i głosuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super piosenki dziś było można usłyszeć, Wszystkie były dobre prócz Maćka bo nie znam. Rywalizacja coraz bardziej robi się zacięta, wysokie oceny oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń