sobota, 9 marca 2013

Odcinek 4.

I kolejny odcinek za nami. Przed tygodniem na naszej scenie zaśpiewała najlepsza dziesiątka gwiazd. Był to też pierwszy odcinek bez podziału na grupy i bez podwójnego odpadania. W punktach jurorów najlepiej poradziły sobie dwie panie: Anna Dereszowska i Agnieszka Dygant. Jednak żadnej z nich nie udało się wygrac odcinka. Na szczycie tabeli uplasowała się Magdalena Walach. Nie powiodło się Janowi Wieczorkowskiego, który nie tylko śpiewał pierwszy, ale i musiał się z nami pożegnac. A już teraz zapraszamy na czwarty odcinek czwartej edycji The Voice!


Przed państwem gośc specjalny:

Natasza: Bracia na naszej scenie! Brawa dla nich!
Maciej: Zaśpiewali dla nas swój najnowszy utwór. Myślę, że będzie to tak samo popularny utwór, jak ,,Nad przepaścią''.
Natasza: A pro po ,,Nad przepaścia'', to ten utwór też usłyszymy w ich wykonaniu, ale pod koniec odcinka.
Maciej: Z nami pożegnało się już pięcioro uczestników. Nie wiem nawet kiedy to się stało, tak ten czas szybko leci.
Natasza: Dokładnie, a po dzisiejszym odcinku pozostanie tylko ósemka.
Maciej: Niech już się z nami przywitają. Giwazdy 4. edycji The Voice!

Gwiazda numer 2 to aktorka Anna Przybylska!
Gwiazda numer 3 to skoczek narciarski Kamil Stoch!
Gwiazda numer 4 to prezenterka tv Dorota Wellman!
Gwiazda numer 5 to aktor Maciej Stuhr!
Gwiazda numer 6 to aktorka Magdalena Walach!
Gwiazda numer 10 to aktorka Alicja Bachleda-Curuś!
Gwiazda numer 11 to artysta kabaretowy Robert Górski!
Gwiazda numer 12 to aktorka Agnieszka Dygant!
Gwiazda numer 14 to aktorka Anna Dereszowska!

Natasza: Macieju zobacz. Jest 9 gwiazd, a aż szóstka z nich to kobiety. Mężczyzn została trójka.
Maciej: Może teraz odpadnie jakaś pani? Tego nikt nie wie. 50% decyzji na wyniki mają państwo, a drugie 50% jurorzy show, czyli Agnieszka Chylińska, Mateusz Damięcki, Joanna Liszowska i Piotr Kupicha!
Natasza: Oni też zadecydują o tym, kto przejdzie, a kto zakończy rywalizację na 4. odcinku.
Maciej: To już zacznijmy. Pierwszą uczestniczką, która stanie na scenie będzie Ania Dereszowska.



Anna: O otaczającym mnie świecie zapominam grając w teatrze. Od lat jestem związana ze Studiem Buffo i myślę, że będę w nim grac tak długo jak pozwoli mi na to zdrowie. Niekiedy też zabieram na spektakle moją ukochaną córeczkę i coś czuję, że pójdzie w te same ślady, bo teatrem jest zachwycona i najlepiej sama by chciała wejśc na scenę i zagrac rolę <śmiech>.

Piosenkę ,,Piece Of My Heart''
zaśpiewa gwiazda numer 14
Anna Dereszowska!

Maciej: Zmierzyc się z piosenką takiej wokalistki to wielkie ryzyko. Ale ja czuję, że jak by Janis żyła, to by była na pewno z ciebie zadowolona.
Anna: Mam nadzieję, że patrzy tam na mnie z góry i się cieszy. Jeszcze do teraz trzęsę się ze stresu...
Maciej: No właśnie widzę. Ale nie ma po co. Oceny zacznie Agnieszka Chylińska.
Agnieszka: Aniu, mnie powaliłaś na kolana. Zabrac się za taki utwór i jeszcze tak świetnie go wykonac, to naprawdę wielki wyczyn. A ci się to udało w 100 procentach. Nie chcę nic mówic, ale chyba po raz pierwszy w tej edycji podniosę dziesiątkę...
Maciej: Proszę. Zaczynamy program z wielkim przytupem. Teraz czekam na opinię Joanny.
Joanna: Agnieszko, ty słyszałaś ten pierwszy dźwięk, który wydobyła Ania? Ja już wtedy byłam kupiona. Masz niesamowity talent i pięknie go nam tutaj prezentujesz. Jesteś osobą godą finału. Tyle. Dziękuję.
Maciej: Wielkie oklaski dla Ani Dereszowskiej! Kochana, zapraszam cię do greenroomu, gdzie czeka na ciebie Natasza.

Natasza: Mi przeszły po raz kolejny w tym programie ciarki. Aniu, jesteś genialna!
Anna: Dziękuję. Ja chyba jeszcze do końca nie wierzę, co się przed chwilą zdarzyło.
Natasza: To ja ci powiem. Agnieszka Chylińska, ta która wszystkich krytykuje, chce dac ci dziesiątkę, Joannę kupiłaś już po pierwszych dźwiękach. Jeszcze dalej mam mówic?
Anna: Dla mnie to jest naprawdę wielki szok. Nie spodziewałam się. Jejciu, chyba za chwilę się popłaczę.
Natasza: Zaczekaj, jeszcze punkty jurorów. Wtedy możesz płakac <śmiech>.

[Agnieszka Chylińska] 10
[Mateusz Damięcki] 10
[Joanna Liszowska] 10
[Piotr Kupicha] 10
[Suma punktów] 40


Natasza: Nareszcie padł komplet! Po raz pierwszy w tej edycji! Oj, za chwilę trzeba będzie dac Ani chusteczkę. Drodzy telewidzowie, nie wierzę, żeby chociaż jeden osobie się nie podobał tej występ. Więc nie ma na co czekac, tylko łapiemy telefony i wysyłamy esemesy, w treści wpisując 14. Teraz krótka przerwa, a po niej wystąpią dla nas między innymi Maciej Stuhr, Alicja Bachleda-Curuś i Robert Górski.

[PRZERWA]

Maciej: Wracamy po przerwie. Za nami pierwszy genialny występ, a czy Maciejowi Stuhrowi pójdzie też tak dobrze? Zobaczmy.


Maciej: Czyli tak jak przypuszczałem. W poprzednim odcinku dostałem najmniej głosów od jurorów, a uratowali mnie tylko jurorzy. Czuję, że tak będzie ciągle, dlatego teraz będę musiał się bardzo postarac, aby nie odpaśc. Chociaż wiem, że pewnie niebawem przyjdzie czas i na mnie. 

Piosenkę ,,Mniej niż zero''
zaśpiewa gwiazda numer 5
Maciej Stuhr!

Maciej D: Ludzie na widowni widzę, że cię bardzo wspierają. To na pewno motywuje do dalszej pracy.
Maciej S: Na widowni tak, liczę na to, że przed telewizorami także. Bardzo proszę o głosy.
Maciej D: O głosy będziesz prosic w greenroomie, najpierw jurorzy. Znowu zacznie Agnieszka.
Agnieszka: Możesz zaliczyc ten numer do twoich udanych. Mimo pozorów ten kawałek bardzo łatwy nie jest. Pojawia się w nim bardzo dużo trudnych elementów, a ty je dośc dobrze wykonałeś. Jedynie co, to bym się przyczepiła do dolnych dźwięków... Coś tam było nie tak.
Maciej: Poproszę teraz o ocenę Mateusza.
Mateusza: Dla mnie to perfekcyjne wykonanie nie było. Uwielbiam ten utwór, mogę słuchac go godzinami, ale w twoim wykonaniu chyba nie za bardzo... Ja tam się nie znam na muzyce tak dobrze jak reszta, ale ja odczuwałem, że fragmentami bardzo trudno było ci dobrze wejśc w dźwięk i pojawiły się fałsze.
Maciej: A niech to, myślałem, że znów będą same dobre opinie. Macieju, uciekaj do Nataszy.

Natasza: Witam cię w greenroomie. Jesteś zadowolony z siebie?
Maciej: Można tak powiedziec. Ja jestem tego zdania, że zawsze można było wykonac coś lepiej.
Natasza: Ale chyba nie w twoim przypadku, bo wyszedłeś rewelacyjnie.
Maciej: Czy ja wiem? Jurorom, przynajmniej jednemu nie do końca przypasował mój wykon.
Natasza: Dla mnie była rewelacja. Jakie punkty dadzą jurorzy?

[Agnieszka Chylińska] 8
[Mateusz Damięcki] 7
[Joanna Liszowska] 9
[Piotr Kupicha] 7
[Suma punktów] 31

Natasza: Jurorzy zrobili już swoje, teraz czas na państwa. Jeżeli chcesz, aby Maciej Stuhr nadal pozostał w programie zapraszam do głosowania. Jego numer to 5.

Maciej: Szybko przechodzimy do kolejnego uczestnika. Tym razem będzie to kobieta, która tydzień temu przeszła istną metamorfozę. Alicja Bachleda-Curuś.


Alicja: Poprzedni odcinek był dla mnie przełomem. Nareszcie otworzyłam się na śpiewanie i jakoś mi to wychodziło. Jurorzy dali mi bardzo dużo punktów, prawie najwięcej w odcinku. Z głosami widzów było trochę gorzej, chyba im się za bardzo nie podobało. Ale najważniejsze, że nadal jestem w grze.

Piosenkę ,,Poker Face''
zaśpiewa gwiazda numer 10
Alicja Bachleda-Curuś!

Maciej: No proszę, druga Lady Gaga! Alicjo, dobrze czujesz się w ty stroju?
Alicja: Nie ukrywam, że nosiłam wygodniejsze <śmiech>. Ale jest dobrze. Teraz czekam tylko na opinie jurorów.
Maciej: Zaczynamy opinie jurorów. Jako pierwsza wypowie się Joasia Liszowska.
Joanna: Alicjo, no. Obraziłam się na ciebie i to mocno. Tydzień temu zrobiłaś takie wielkie postępy, mało co, a bym ci dała maksymalną ocenę, a teraz wszystko wróciło do normy. To był bardzo słaby występ. Nie postarałaś się.
Maciej: Może milsze słowa ma do powiedzenia Piotr Kupicha?
Piotr: Niestety, ale nie. Ja ci powiem, że twój pierwszy występ, który też nie był znakomity, porównując go z tym, to była perełka. Myliłaś tekst, frazy były nie tak, a fałszowałaś jak nikt inny. Do tego jeszcze często nie trafiałaś w dźwięk. Koszmar.
Maciej: Ale się cicho zrobiło... Alicjo, ty się tym nie przejmuj, może pozostała dwójka jurorów, których nie spytaliśmy była innego zdania. Zapraszam do Nataszy.

Natasza: Ja się kompletnie nie zgadzam z jurorami. A ty?
Alicja: No cóż, jak tak mówią, to na pewno była prawda. Smutno mi trochę, bo bardzo się starałam, aby zaśpiewac jak najlepiej, a tu wyszło okropnie.
Natasza: Ale nie poddajesz się, rozumiem? Za tydzień będzie lepiej.
Alicja: Najpierw trzeba przejśc, w co powoli wątpię...
Natasza: Proszę cię. Jak jurorzy ci nie dadzą dużo puktów, to zawsze możesz liczyc na telewidzów. Proszę o noty dla Alicji. Tylko łagodnie...


[Agnieszka Chylińska] 3
[Mateusz Damięcki] 6
[Joanna Liszowska] 5
[Piotr Kupicha] 1
[Suma punktów] 15


Natasza: Ojoj... Zrobiło się groźnie. Tylko 15 punktów, chyba jeszcze nigdy nie było tak słabego wyniku... Teraz do głosowania muszą się ostro wziąc widzowie. Aby Alicja miała możliwośc zaśpiewania kolejnych utworów, zagłosuj na nią, wysyłając esemes o treści 10.

Maciej: Jurorzy zdecydowanie za srogo ocenili Alicję. Nasza kolejna gwiazda tydzień temu po raz pierwszy poczuła, co to znaczy stac w strefie zagrożenia... 


Robert: Tydzień temu nie zachwyciłem jurorów, bo ustawili mnie na ostatniej pozycji. Trochę mi było smutno, ale z drugiej strony nie umiem śpiewac, więc powinienem byc na to gotowy. Od odpadki uratowali mnie widzowie, za co im dziękuję. Na dzisiejszy wieczór tak się przygotuję, żebym nie musiał znów przeżywac takiego stresu, jaki miałem poprzednio.

zaśpiewa gwiazda numer 11
Robert Górski!

Maciej: No i znowu dałeś czadu na tej scenie. Po tym występie jestem pewien, że postaniesz masę esemesów.
Robert: Ja bym też tego chciał, bo naprawdę szkoda byłoby się żegnac z programem w tym momencie. Mam jeszcze kilka pomysłów na występ.
Maciej: Ja już teraz jestem ciekawy jakie to pomysły. Prosze o ocenę od Mateusza.
Mateusz: Jak ja ciebie lubię. To poczucie humoru, kontakt z publicznością. Wiele gwiazd powinno się od ciebie uczyc. Występ taki jak każdy, czyli rewelacyjny. Nic dodac, nic ując, jesteś królem.
Maciej: A teraz wypowie się Piotr Kupicha.
Piotr: To był twój najlepszy występ z tych dotychczasowych. Bardzo wczułeś się w rolę piosenkarza i ci to wyszło. Było bardzo mało fałszów, aż sam się dziwię. Poprawiłeś się też z dołami, bo pamiętam, że poprzednio było nie tak. Ja jestem zachwycony.
Maciej: Świetne oceny, tylko takie chcemy slyszec w programie, prawda? Natasza już czeka na ciebie, zapraszam.

Natasza: Witam cię Robercie w greenroomie. Jesteś już po występie i po opiniach jurorów. Spodziewałeś się, że tak cię pochwalą?
Robert: Oczywiście, że nie. Dlatego jestem bardzo zaskoczony. Jednak cieszę się, że moja praca została doceniona.
Natasza: Teraz to już chyba możesz byc pewien, że nie będziesz ostatni w tabeli jurorskiej.
Robert: Mam taką cichą nadzieję. I jeszcze, żeby widzowie głosowali, bo to też jest ważne.
Natasza: Zerknijmy na punkty. Ja liczę, że będzie ich bardzo dużo. 

[Agnieszka Chylińska] 9
[Mateusz Damięcki] 10
[Joanna Liszowska] 9
[Piotr Kupicha] 9
[Suma punktów] 37


Natasza: I jest 37 punktów. Jesteś w tej chwili drugi w punktach, wyprzedza cię tylko Ania Dereszowska. Proszę państwa, to, że Robert dostał wysokie noty to tylko połowa sukcesu. Teraz czas na was. Wysyłamy esemesy o treści 11. 

Maciej: Nie spodziewała się, a jednak. Przed nami zwyciężczyni 3. odcinka The Voice Magdalena Walach!



Magda: Niezły szok przeżyłam, kiedy Maciej przeczytał moje nazwisko jako pierwsze. To było coś niesamowitego, nawet nie wiem, jak to opisac. Teraz wiem, że moja praca została doceniona przez jurorów i widzów. To jest najważniejsze, nic innego mi nie potrzeba.

Piosenkę ,,Sorry''
zaśpiewa gwiazda numer 6
Magdalena Walach!


Maciej: Magdo, jak się czujesz po występie? Poszło wszystko z planem?
Magdalena: Tak, z czego się cieszę. Obawiałam się, że nie wszystko pójdzie z planem, ale na szczęście tak się nie stało.
Maciej: Tydzień temu wygrałaś odcinek, jak będzie dziś? Agnieszka zacznie.
Agnieszka: Właśnie, po pierwsze chcę ci pogratulowac sukcesu z poprzedniego odcinka. Teraz zaśpiewałaś bardzo podobnie co tydzień temu, to znaczy bez żadnego postępu. Jesteś utalentowaną osobą, ale nawet od takiej osoby oczekuje się postępów. U ciebie nie tego nie było. I dlatego zacytuję tytuł piosenki, którą śpiewałaś, sorry...
Maciej: Ja się z Agnieszką w ogóle nie zgadzam. Może odmienne zdanie ma Joanna.
Joanna: Jak zawsze. Magdo, mi twój występ się na tyle podobał, aby dac ci maksymalną ocenę. Widzę, że śpiewanie sprawia ci niesamowitą przyjemnośc, to jest też bardzo fajne. A czy robisz postępy? Ja jestem co do tego przekonana.
Maciej: I już po opiniach. Magdo, zmykaj do greenroomu.

Natasza: Magdo, przez chwilę byłaś polską Madonną. Jak emocje po zaśpiewaniu piosenki Madonny? Na pewno niezły stres.
Magdalena: Tak, właśnie dlatego obawiałam się, że nie wszystko pójdzie z planem. 
Natasza: A twoje obawy poszły na darmo. Masz już przygotowany utwór do kolejnego odcinka?
Magdalena: Przygotowany to jeszcze nie, ale dziś dowiedziałam się, co zaśpiewam. I uprzedzam twoje pytanie, Nataszo: Nie, nie powiem jaka to piosenka <śmiech>.
Natasza: No patrz, skąd wiedziałaś, że chcę się o to zapytac? Dobra, nie będziemy drążyc, popatrzmy lepiej na punkty.

[Agnieszka Chylińska] 7
[Mateusz Damięcki] 9
[Joanna Liszowska] 10
[Piotr Kupicha] 9
[Suma punktów] 35


Natasza: Widzę, że Magda jest z tego wyniku zadowolona i bardzo dobrze, bo to dużo punktów. Ale pamiętajcie, że aby Magda mogła zaśpiewac w kolejnym odcinku, trzeba na nią zagłosowac. Dlatego wystukujemy numerek 6. Za chwilę znikniemy, aby pokazac reklamy, ale zaraz po nich wracamy. Wystąpią przed nami wtedy między innymi Ania Przbylska, Kamil Stoch i Maciek Stuhr.

[PRZERWA]

Maciej: Hej, witam po reklamach. Na występ czekają jeszcze 4 gwiazdy. A jedna z nich już za moment pojawi się na scenie.


Anna: Ponad tydzień temu się rozchorowałam i niestety nie wykazałam wszystkich swoich możliwości. Dlatego nie bez powodu jeden punkt mnie dzielił do najniższej punktacji u jurorów. Ale jak zawsze mogę liczyc na widzów, którzy po raz kolejny oddali ma mnie najwięcej głosów. Nie wiem jak ja się im po programie odwdzięczę. Jesteście kochani!

Piosenkę ,,On Moment In Time''
zaśpiewa gwiazda numer 2
Anna Przybylska!

Maciej: Ale nam dałaś piękny klimat. Założę się, że nie jednej osobie na widowni zakręciła się łezka w oku.
Anna: O to chodzi. Piosenka jest bardzo wzruszająca, dla mnie też. Bałam się właśnie, że podczas wykonu się rozkleję.
Maciej: Przejdźmy do opinii sędziów. Agnieszka Chylińska.
Agnieszka: Pokazałaś klasę. Choroba ustąpiła, wzięłaś się do roboty i efekty są świetne. Aniu, dla mnie to był najlepszy występ, zaraz obok Ani Dereszowskiej. Ale dychy nie dam, bo niestety, ale usłyszałam kilka małych fałszów w refrenie.
Maciej: A ja mam nadzieję, że Agnieszka się zdecyduje na tą dziesiątkę. Dobrze, to zapytajmy teraz Mateusza.
Mateusz: A u mnie masz maksymalną ocenę jak w banku. Inaczej nie da się ocenic tego występu. Jesteś bardzo utalentowaną osobą, od początku programu śpiewasz bardzo dobrze, a poprzedniego tygodnia nie liczę, bo nie byłaś w formie. Jesteś moją faworytką.
Maciej: Ale oklaski na widzowi. To wszystko dla Anny Przybylskiej! Zapraszam cię do Nataszy.

Natasza: A ja się wzruszyłam. Aniu, widzę, że bardzo dobrze się czujesz w takich klimatach.
Anna: Tak, bardzo lubię takie piosenki, szczególnie Whitney. Bardzo mnie one poruszają.
Natasza: Czyli spodziewałaś się, że padną takie wyśmienite opinie? 
Anna: Może nie, że się spodziewałam, ale na to liczyłam. Musiałam przecież odkupic grzechy po poprzednim występie <śmiech>.
Natasza: Ja ci mówię, że ten poprzedni wykon też nie był zły. Ale ten przebił wszystko. Okey, to sobie pogadaliśmy, teraz patrzmy na oceny.


[Agnieszka Chylińska] 9
[Mateusz Damięcki] 10
[Joanna Liszowska] 10
[Piotr Kupicha] 10
[Suma punktów] 39


Natasza: Ajaj, no musiała Agnieszka wyciągnąc tą dziewiątkę. Jednak 39 punktów to jest wspaniały wynik, bardzo ci gratuluję. A teraz Ania bardzo potrzebuje waszego wsparcia, bo od jurorów już dostała. Wysyłamy esemesy o treści 2, aby zagłosowac na Annę Przybylską.

Maciej: Lecimy z kolejnym uczestnikiem. Tym razem będzie to Kamil Stoch.



Kamil: Moja przygoda ze skokami narciarskimi zaczęła się w wielu ośmiu lat, kiedy oddałem swój pierwszy skok. Od tego czasu nie wyobrażałem sobie życia bez tej dyscypliny i tak jest do dnia dzisiejszego. Do tego różne zwycięstwa dodają mi skrzydeł, dzięki nimi latam coraz dalej <śmiech>.  Liczę, że w tym programie też odniosę sukces. Nie mówię tu o zwycięstwie, ale o wysokim miejscu. 

Piosenkę ,,Kroplą deszczu''
zaśpiewa gwiazda numer 3
Kamil Stoch!

Maciej: Uśmiechnięty Kamil, czy wszystko poszło w porządku?
Kamil: Tak, muszę ci powiedziec, że to jest moja ulubiona piosenka, którą miałem możliwośc zaśpiewac.
Maciej: Joasiu, co o tym myślisz?
Joanna: Kamilu, znowu było świetnie! Ja nie wiem, dzisiaj praktycznie wszystkie występy,oprócz pierwszego, są genialne. I ty się do nich zaliczasz bez dwóch zdań. Jesteś najlepiej utalentowanym mężczyzną w tym programie i celujesz prosto w finał. Mam nadzieję, że tam dojdziesz.
Maciej: Dziękuję ci Joanno za opinię, a teraz spytamy Piotrka.
Piotr: Nareszcie zaśpiewałeś tak jak ja sobie bym to wymarzył. Przyznasz, że poprzednie występy nie do końca były wspaniałe, ale za to teraz pokazałeś nam, że naprawdę potrafisz śpiewac. Może pojawiły się czasem fałsze, ale było ich bardzo mało. 
Maciej: No i musiało byc jakieś ale... Kamilu, uciekaj do greenroomu, gdzie czeka tam na ciebie Natasza.

Natasza: My się tu wszyscy cieszymy, że poszło ci tak dobrze. Chyba nareszcie jury w pełni zadowolone?
Kamil: Tego nie wiem, bo wypowiedziała się tylko dwójka jurorów. Ale pozostała dwójka była zadowolona, więc połowa sukcesu już jest.
Natasza: A ja jestem pewna, że Agnieszce i Mateuszowi też się podobało. Powiedziałaś wcześniej, że to jest twoja ulubiona piosenka z tych, których śpiewałeś. Dlaczego?
Kamil: Po prostu bardzo lubię ten utwór. Dlatego bardzo się ucieszyłem, kiedy dowiedziałem się, że ja będę miał przyjemnośc wykonac ten utwór.

[Agnieszka Chylińska] 8
[Mateusz Damięcki] 9
[Joanna Liszowska] 10
[Piotr Kupicha] 9
[Suma punktów] 36


Natasza: O, nawet wpadła jedna dziesiątka. Wynik jest bardzo dobry, gratuluję. Zapraszam do głosowania na Kamila. Jak to zrobic? Nic prostszego. Wysyłamy esemes o treści 3. Do występu przygotowują się dwie ostatnie panie. Zapraszamy jedną z nich.


Dorota: Mimo że w programie nie odnoszę jakiś wielkich sukcesów, to wiem, że telewidzom się podobam. Od początku show podeszło już do mnie kilka osób i chwaliło za moje wyczyny. Jest to bardzo motywujące i dzięki temu po prostu się nie poddaję, tylko pracuję dalej i to jeszcze ciężej. Nie mniej jednak myślę, że to jest już mój ostatni odcinek. Zobaczymy czy kobieca intuicja mnie nie zawiedzie.

Piosenkę ,,Wszystko czego chcę''
zaśpiewa gwiazda numer 4
Dorota Wellman!

Maciej: Czemu ty już myślisz o odpadce? Ja sobie tego nie wyobrażam...
Dorota: A ja dla odmiany tak. Nie ukrywam, że mój śpiew nie jest doskonały, jeszcze wiele mi brakuje do takiej na przykład Ani Dereszowskiej.
Maciej: Dobrze, zacznijmy oceny  jurorów, Mateusz pierwszy.
Mateusz: Nie tak to sobie do końca wyobrażałem, ale co nie oznacza, że było beznadziejnie. Myślałem, że będzie więcej ognia, a tutaj ledwo co był a tylko iskierka. Może też tak mówię, bo nie przepadam za tym utworem? Nie wiem, ale mnie nie zachwyciłaś.
Maciej: Buuu... Nie zgadzamy się z Mateuszem, nie? Piotr Kupicha, proszę.
Piotr: Coś w tym jest co mówi Mateusz. Zabrakło mi energii, którą przecież masz więcej niż niejeden uczestnik. Z techniką też zresztą nie było wspaniale. Ale ja mam nadzieję, że tylko taki jednorazowa wpadka i za tydzień powrócisz do formy.
Maciej: Jurorzy wyrazili swoje opinie, ja cię dłużej nie przetrzymuję tylko zapraszam do greenroomu.

Natasza: Dorota jest już u mnie. Jak emocje? Już powoli opadają?
Dorota: Owszem. W ogóle nie odczuwałam wielkich emocji, może dlatego, że byłam bardzo dobrze przygotowana.
Natasza: Ale jurorom do końca się nie podobało.
Dorota: No tak, szczerze mówiąc spodziewałam się, że tak będzie. Naprawdę, nawet jak bym trenowała całymi dniami, nigdy nie dorównam innym uczestnikom. Tak to już jest.
Natasza: Co ta Dorota nam wygaduje... Jurorzy już są przygotowani, więc spytajmy ich o oceny.

[Agnieszka Chylińska] 7
[Mateusz Damięcki] 7
[Joanna Liszowska] 9
[Piotr Kupicha] 8
[Suma punktów] 31


Natasza: No proszę, tak straszyli, a wcale nie wyszło tak źle. Przekroczona trzydziestka, więc jest dobrze. Teraz prosimy o wasze poparcie. Szybciutko wysyłamy esemesy o treści 4. Ile wlezie, że tak powiem <śmiech>.

Maciej: Nareszcie przyszła kolej na nią. Jedna z głównych faworytek show Agnieszka Dygant już za chwilę pokaże na co ją stac.


Agnieszka: Rola zwariowanej Niani Frani przyniosła mi wielką popularnośc na którą nie byłam przygotowana. Na początku bardzo mnie to przytłaczało, dziwnie się czułam, jak osoby na ulicy prosiły mnie o autograf. Wielu ludzi pyta mnie ciągle, czy jest możliwośc kontynuowania ,,Niani''. Też bym bardzo tego chciała, ale niestety to niemożliwe.

Piosenkę ,,Yes Sir. I Can Boogie''
zaśpiewa gwiazda numer 12
Agnieszka Dygant!

Maciej: Agnieszko, ile to już lat od kiedy nie ma ,,Niani''? Długo chyba...
Agnieszka: Ostatni klaps na planie był w 2009 roku. Niesamowite, że to już tak długo nie gram Frani, czas szybko przeleciał.
Maciej: Jestem pewna, że jurorom się podobało. Agnieszka Chylińska.
Agnieszka: Dla mnie genialne zakończenie odcinka. Praktycznie to ty jeszcze nigdy nie miałaś słabego występu i niech się to utrzyma. Świetnie zaśpiewany refren, w pełni czysty, nie wkradł się żaden fałsz. Mogłabym się jednak przyczepic do początku występu, ale okey, nie będę.
Maciej: No własnie. Po co psuc dobrą atmosferę. Joasiu, co ty na to?
Joanna: Dla mnie twój występ z poprzedniego odcinka był odrobinę lepszy. Ale tylko odrobinę. Ogólnie to ja jestem pod wielkim wrażeniem twoich zdolności wokalnych, reprezentujesz bardzo wysoki poziom, wiele gwiazd mogłoby się od ciebie nauczyc. 
Maciej:  I takim miłym akcentem kończymy opinie sędziów. Uciekaj do Nataszy.

Natasza: Witaj. To może teraz oderwiemy się od ,,Niani'', a zapytam się o ,,Prawo Agaty''. Co słychac u twojej bohaterki? Będą jakieś przełomowe momenty w najbliższym czasie?
Agnieszka: Niestety, ale nic nie mogę powiedziec. Obowiązuje mnie zasada, aby nie zdadzac sekretów produkcji. Mogę tylko powiedziec, że będzie się działo.
Natasza: To teraz pytanie z innej beczki. Myślisz, że padnie komplet punktów?
Agnieszka: Oj, na to bym nie liczyła. Ale po opinii sędziów wnioskuję, że złe noty nie będą.
Natasza: Upieram się u swoim, że będzie 4O. Przekonajmy się.

[Agnieszka Chylińska] 10
[Mateusz Damięcki] 10
[Joanna Liszowska] 9
[Piotr Kupicha] 9
[Suma punktów] 38


Natasza: No o dużo się nie pomyliłam. Ale naprawdę Joanna i Piotr mogliby sobie te dziewiątki darowac... Teraz szybko łapiemy za telefony i wystukujemy liczbę 12, aby uratowac Agnieszkę przed odpadką. Macieju, oddaję tobie głos.

Maciej: Dziękuję. Szanowni państwo, zakończyliśmy już występy konkursowe, dlatego warto byłoby zobaczyc, jak głosowali jurorzy. Proszę o grafikę.


Maciej: Podium zajmują dzisiaj trzy piękne kobiety. Z kompletem punktów Anna Dereszowska, potem Anna Przybylska, a trzecie miejsce przypadło Agnieszce Dygant. Tak się przedstawia najlepsza trójka, a jak ta najgorsza? Alicji Bachledzie Curuś zdecydowanie dzisiaj nie wyszło, dostała najmniej punktów. O oczko wyżej, ale też na zagrożonej pozycji są Maciej Stuhr i Dorota Wellman.
Natasza: Na głosowanie pozostało państwu jeszcze 17 minut. Głosujcie na swoich faworytów, nie pozwólcie, aby odpadli. Widzimy się po przerwie, pa!

[PRZERWA]

Przed państwem gośc specjalny:
Bracia ,,Nad przepaścią''

Natasza: Jeszcze raz wielkie brawa dla naszego zespołu. Piotrek, Wojtek, jesteście wspaniali.
Maciej: Powoli nadchodzi ten moment, w którym dowiemy się, dla kogo 4. odcinek był ostatnim.
Natasza: A na tą wiadomośc czekają: Anna Przybylska, Kamil Stoch, Dorota Wellman, Maciej Stuhr, Magdalena Walach, Alicja Bachleda-Curuś, Robert Górski, Agnieszka Dygant i Anna Dereszowska.

Maciej: W dzisiejszym odcinku po fenomenalnym występie triumfuje ... Anna Przybylska!

Natasza: Na bardzo wysokim, drugim miejscu znajduje się ... Agnieszka Dygant!

Maciej: W znakomitym stylu podium zamyka ... Magdalena Walach!

Natasza: O miejsce w kolejnym odcinku nie musi się martwic  ... Robert Górski!

Maciej: Z piątego miejsca cieszyc się może ... Anna Dereszowska!

Natasza: Miło mi ogłosic, że do następnego odcinka przechodzi ... Dorota Wellman!

Maciej: A na ostatnim niezagrożonym miejscu jest ... Kamil Stoch!

Natasza: Na naszej scenie pozostała dwójka uczestników. Alicja Bachleda-Curuś i Maciej Stuhr. Maciej już raz dświadczył, co to znaczy  stac na zagrożonej pozycji, dla Alicji jest to nowośc. Już za momencik dowiemy się kto odpadnie. Decyzją państwa głosów oraz punktów jurorów żegnamy się z ... Maciejem Stuhrem!


Natasza: Macieju, podejdź tu do nas. Niestety, ale twoja przygoda z programem kończy się już teraz. Bardzo jest nam szkoda, ale tak wybrali widzowie. Chcesz coś powiedziec?
Maciej: Cieszę się, że w ogóle dotarłem do tego odcinka, by byłem zagrożony już na samym stracie edycji. Jestem szczęśliwy, że mogłem zaspiewac aż trzy razy, przy każdym występie towarzyszyły mi wielkie emocje, których nie zapomnę nigdy. Chyba jeszcze do końca nie dowierzam, że kończy się moje uczestnictwo, dojdzie to do mnie pewnie dopiero później. Dziękuję jurorom za oceny, widzom za głosy, chociaż było ich bardzo mało. Jeszcze spotkamy się w finale!
Maciej: Dokładnie. Maciek Stuhr zaśpiewa jeszcze raz dla nas w finale, ale do tego czasu będziemy musieli się z nim pożegnac.
Natasza: I takim oto sposobem kończymy 4. odcinek The Voice i oczywiscie zapraszamy na następny.
Maciej: W kolejnym odcinku zaśpiewa osiem gwiazd i znów ktoś będzie musiał opóścic program.
Natasza: Kto to będzie? Tego na razie nikt nie wie. Zapraszamy do głosowania, które rozpocznie się w czwartek o godzinie 17.00.
Maciej: Na dziś to wszystko, pa!



4 komentarze:

  1. No, no.. Co to był za odcinek! Wiele znów emocji i świetne piosenki. Moim zdaniem dzisiaj najlepsza wpadła Maćkowi, Kamilowi i Agnieszce. W końcu pojawiły się cztery dziesiątki, gratuluję Ani Dereszowskiej. Reszta moich faworytów poradziła sobie bardzo dobrze i głosy wystarczały, by przejść dalej. Trochę żałuję, że nie zagłosowałem na Maćka, bo odpadł, a mogła Alicja i ewidentnie na to zasłużyła. Tak, tak... Nie lubię jej i dzisiaj miała dobre warunki do odpadania, ale stało się inaczej. Już za tydzień nie będzie połowy uczestników. Będę głosował. Pozdrawiam! [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie emocje, dużo zaskoczeń i świetnej muzyki - tak bym podsumował ten odcinek. Działo się naprawdę dużo, zaskoczyło mnie wiele występów. Jedni poradzili sobie O DZIWO lepiej, a drudzy niestety troszkę słabiej. Jest kilka osób, których naprawdę nie lubię (w sumie 2 osoby) i niestety bez problemu przeszli dalej. W kolejnym odcinku wystąpi 8 uczestników, jest wśród nich moich 6 mocnych faworytów. Wierze w to i duże szanse są na to, że wygra któryś z moich ulubieńców. Widzę, że moje głosy się przydały, bo uratowały niejednego z moich faworytów. Działo się, działo w tym odcinku. Czekam na kolejny. [xFactor-Stars]

    OdpowiedzUsuń
  3. Odcinek fantastyczny. Piosenki bardzo fajne. Moim faworytom u jurorów poszło nawet dobrze u widzów trochę słabiej. Na podium niestety nie mam faworyta, ale wszyscy przeszli. Co do odpadki Macieja to mi go nie zal.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny odcinek! Emocje rosną, jurorzy oceniają coraz lepiej. Ania zdobyła 40 pkt i się nie dziwię, bo ten utwór wprost idealny dla niej. Ogółem moim faworytom poszło dobrze, poza Alicją :( Dziwi mnie to, bo ma z muzyką do czynienia, no ale może jej nie pasowała. Podium bardzo mi się podoba, bo są na nim moje dwie mocne faworytki. Nie szkoda mi Maćka, chociaż nawet go lubię. Mężczyzn ubywa, Robert w sumie mógłby odpaść, ale nie Kamil. Czekam na kolejny odcinek, będę więcej głosować. [Dancing 4You 8]

    OdpowiedzUsuń