sobota, 16 marca 2013

Odcinek 5.

W poprzednim tygodniu znowu wiele się działo. Padła pierwsza czterdziestka ale też najniższa punktacja w dziejach programu. Anna Dereszowska zaśpiewała jako pierwsza i od razu rozwaliła wszystkich na łopatki, śpiewając hit Janis Joplin ,,Piece of My Heart''. Nie powiodło się zaś Alicji Bachledzie-Curuś. ,,Poker Face'' w jej wykonaniu nie spodobało się jurorom. I takim sposobem trafiła do strefy zagrożenia. Ale odpadł ktoś inny. Mimo że Maciej Stuhr nie śpiewał najgorzej, to musiał się z nami pożegnac. Dziś też nie będzie taryfy ulgowej, dla kogoś będzie to ostatni odcinek. 

Przed państwem gośc specjalny odcinka
Patrycja Markowska ,,Alter Ego''

Natasza: Patrycja Markowska na naszej scenie! Bardzo ci dziękujemy, że zgodziłaś się dla nas zaśpiewac.
Maciej: Z naszą gwiazdą spotkamy się jeszcze pod koniec odcinka, krótko przed ogłoszeniem wyników.
Natasza: Za nami już cztery odcinki nowej edycji, a przed jeszcze kilka. Na scenie dziś przedstawi nam się ósemka najlepszych uczestników, których wybraliście wy oraz jurorzy.
Maciej: Poziom jest coraz wyższy, ostatnio padła już czterdziestka, ciekawe jak będzie teraz.
Natasza: Nikt nie może pozwolic sobie na słaby występ, ponieważ nawet jeden słaby występ może przekreślic ich z dalszej rywalizacji.
Maciej: Oni trenowali cały tydzień, więc na pewno zaśpiewają genialnie. Wszyscy, bez wyjątku. Zaprośmy ich na scenę!
Natasza: Oto uczestnicy czwartej edycji The Voice!

Gwiazda numer 2 to aktorka Anna Przybylska!
Gwiazda numer 3 to skoczek narciarski Kamil Stoch!
Gwiazda numer 4 to prezenterka tv Dorota Wellman!
Gwiazda numer 6 to aktorka Magdalena Walach!
Gwiazda numer 10 to aktorka Alicja Bachleda-Curuś!
Gwiazda numer 11 to artysta kabaretowy Robert Górski!
Gwiazda numer 12 to aktorka Agnieszka Dygant!
Gwiazda numer 14 to aktorka Anna Dereszowska!

Maciej: Zostało tylko dwoje mężczyzn, jestem bardzo ciekaw jak dzisiaj im pójdzie.
Natasza: No właśnie. Kobiety zdecydowanie zdominowały ten program, ale Kamil i Robert to też bardzo mocni uczestnicy.
Maciej: Przecież tu nikt nie jest słaby, dlatego tym trudniej będzie się z jedną z gwiazd dziś żegnac.
Natasza: A w tym wyborze pomoże nam loża jurorska: Agnieszka 
Chylińska, Mateusz Damięcki, Joanna Liszowska i Piotr Kupicha!
Maciej: To zaczynamy! Pierwsza nam się zaprezentuje Magdalena Walach.


Magda: Utrzymuję wysoki poziom i chcę, aby tak było do końca. Ale wiem, że raczej to nie jest możliwe. Jurorzy coraz bardziej wymagający, niebawem trzeba będzie śpiewac dwie piosenki, więc będzie trochę ciężko. Ale ja dobrze wiedziałam w co się daję, oglądałam poprzednie edycje, szczególnie trzecią i wiem, że z odcinka na odcinek jest coraz bardziej ciężej.

Piosenkę ,,Na językach''
zaśpiewa gwiazda numer 6
Magdalena Walach!

Maciej: Magdo, po takim fenomenalnym występie na pewno będziesz na językach wszystkich.
Magda: Nie powiedziałabym, że to był fenomenalny występ, ale bardzo za to dziękuję. Mam nadzieję, że jurorom się bardzo podobało.
Maciej: Tego to ja jestem pewien. Zaczniemy opinie od Agnieszki Chylińskiej.
Agnieszka: Słuchało mi się ciebie bardzo przyjemnie. ,,Na językach'' to wcale nie jest taki prosty utwór, ale ty sobie z nim zdecydowanie poradziłaś. Jeżeli bym już miała się czepiac, to w górnych partiach momentami słyszałam fałsze. Ale to szczegół, nie będzie wpływał na ocenę.
Maciej: A co ma do powiedzenia Mateusz?
Mateusz: Tylko pozytywne rzeczy. Słuchając twojego występu wywnioskowałem, że ty robisz największe postępy ze wszystkich. Niektórzy stoją w miejscu, a wręcz się cofają, a ty ciągle biegniesz do przodu. Ten występ był na 10 bez dwóch zdań.
Maciej: Ale dostałaś oklaski, Magdo. Zresztą co się dziwic, nie? Zapraszam cię do greenroomu.

Natasza: No proszę. Pierwszy występ i już się szykuje czterdziestka. Miło słyszec takie opinie, prawda?
Magda: Oj bardzo miło. Jak usłyszałam te wszystkie oceny to miałam ochotę Agnieszkę i Mateusza uściskac, za to, że we mnie wierzą i tak im się podobało.
Natasza: Wiesz, zawsze to możesz zrobic po programie na afterparty. Powiedz mi, czujesz różnicę między tą piosenką, a poprzednią, którą śpiewałaś?
Magda: Zdecydowanie. Po pierwsze tydzień temu śpiewałam po angielsku, a ja nie za bardzo lubię wykonywac utwory w obcych językach. Najlepiej śpiewa mi się po polsku.
Natasza: I dzisiaj to udowodniłaś. Proszę jurorów o punkty.

[Agnieszka Chylińska] 10
[Mateusz Damięcki] 10
[Joanna Liszowska] 9
[Piotr Kupicha] 10
[Suma punktów] 39


Natasza: Asiu, gdzie ta dziewiątka! Myślałam, że już będzie czterdziesta, a tu proszę... No dobrze, Magda uzbierała 39 punktów, niewiele jej brakowało do kompletu. Zapraszam do głosowania na nią w treści esemesa wpisujemy 6. Za chwilę przerwa, ale nie odchodźcie za daleko, bo po niej wielka dawka emocji. Zaśpiewają dla nas między innymi Agnieszka Dygant, Dorota Wellman i Kamil Stoch. Zostańcie z nami!

[PRZERWA]

Maciej: Ale to szybko zleciało. Jesteśmy już po reklamach, za moment wystąpi dla nas kolejna uczestniczka, a będzie to Agnieszka Dygant.


Agnieszka: To jest niesamowite odczucie, kiedy jurorzy cię chwalą, wymieniają prawie same plusy występu. Nie umiem porównac tego z niczym innym. Do tego jeszcze wielkie wsparcie telewidzów, którzy ustawiają mnie na podium. Jestem bardzo szczęśliwa, że zgodziłam się zaśpiewac w tym programie, liczę na to, że będę to mogła robic jak najdłużej.

Piosenkę ,,American Boy''
zaśpiewa gwiazda numer 12
Agnieszka Dygant!

Maciej: No ciekawe o jakim amerykański mężczyźnie śpiewała Agnieszka. Słuchaj, tydzień temu zajęłaś drugie miejsce, jak się wtedy czułaś.
Agnieszka: Wspaniale, a jak inaczej. Teraz nie może byc inaczej, też chcę wejśc na podium <śmiech>.
Maciej: Trzymam za ciebie kciuki. Proszę o opinię Joanny.
Joanna: Agnieszko, ja nie będę znowu mówic, że mi się podobało, byłąś świetna i tak dalej, bo po co, jak i tak to każdy wie? Wyglądasz na tej scenie przecudnie, za sam strój bym ci dała dychę. A tu jeszcze wchodzi w grę śpiewanie... Jednym słowem było świetnie!
Maciej: Proszę bardzo jaka pozytywna opinia. Teraz może byc trochę gorzej, bo zapytam o zdanie Piotra.
Piotr: A ja nie wiem co mam myślec, bo wykonałaś ten kawałek naprawdę świetnie, ale bardzo denerwowało mnie, że do swojego występu nic nie wniosłaś, tylko skopiowałaś oryginał. Nawet ruchy robiłaś takie same jak w teledysku. Szkoda.
Maciej: No nie jest to taka opinia jaką chciałem usłyszec... Agnieszko, zapraszam do Nataszy.

Natasza: My tu wszyscy w greenroomie się nie zgadzamy z opinią Piotra. Kompletnie
Agnieszka: Chociaż ktoś <śmiech>. No cóż, każdy ma dobry i zły dzień, ja zdecydowanie mam ten drugi.
Natasza: Ale rozumiem, że nie załamujesz się i dalej trenujesz. Nawet jeszcze więcej, aby pokazac Piotrowi, że się mylił.
Agnieszka: Najpierw muszę przejśc, wtedy porozmawiamy. Ale jak przejdę, to tak, biorę się w garśc.
Natasza: I o to chodzi. A może jurorzy tylko tak straszyli, a w ogóle nie będzie źle? Zerknijmy.

[Agnieszka Chylińska] 9
[Mateusz Damięcki] 10
[Joanna Liszowska] 10
[Piotr Kupicha] 8
[Suma punktów] 37


Natasza: Ósemka, dziewiątka i dwie dziesiątki. To daje nam wysoki wynik, 37 punktów.  Wszystkim, którym się podobał występ Agi, chwytają za telefony i wystukują numer 12. 

Maciej: Z nią jest zawsze wesoło. Nam opowiada, jak przygotowuje się do porannego programu ,,Dzień Dobry TVN''. Dorota Wellman!



Dorota: Aby się ogarniąc i zdążyc na audycję ,,Dzień Dobry TVN'' to budzę się o godzinie 6.00. Jestem strasznym leniuchem, dlatego bardzo ciężko mi się wstaje, szczególnie w zimie, kiedy ciemno za oknem. Do studia wyjeżdżam gdzieś godzinę przed, nawet trochę prędzej, bo wiadomo korki itd... W studio jeszcze są ostatnie poprawki, makijaż, niekiedy spotykam się z osobami, z którymi będziemy rozmawiac. Jest to bardzo fajna praca i mimo, że muszę prędko wstawac, nie zamieniłabym ją na żadną inną.

zaśpiewa gwiazda numer 4
Dorota Wellman!

Maciej: Wielkie brawa dla Dorotki! Nie wiem czy wiesz, ale Krystyna Prońko jest na naszej scenie!
Dorota: Naprawdę? Nie wiedziałam o tym. Jejciu, jaki wstyd, bo ja tak słabo zaśpiewałam...
Maciej: Krystyna kiwa głową, że to wcale nieprawda. A ja się z tym zgadzam. A czy Mateusz?
Mateusz: Oczywiście! Dostałaś bardzo piękną piosenkę i byłem wręcz pewien, że podołasz temu zadaniu. I się nie myliłem. Zaśpiewane to było z lekkością, w ogóle nie czułem stresu w twoim wykonaniu. Śpiewałeś o leku na całe zło... Ty jesteś takim lekiem.
Maciej: A teraz Piotr Kupicha.
Piotr: Ja tak pozytywnie do tego występu nastawiony nie jestem... Kurde no, jesteś taką fajną babką, ale to śpiewanie ci najlepiej nie wychodzi. Przynajmniej dziś, bo poprzednio tak źle nie było. Często słyszałem w twoim głosie fałsze, niedociągnięcia także się zdarzały. Czyli najlepiej nie było...
Maciej: Dorotko, oni tam bzdury gadają. Zapraszam cię do Nataszy.

Natasza: Ja mam zupełnie inne odczucia niż jurorzy. Dla mnie bardzo dobrze czułaś się w repertuarze i zaśpiewałaś go bardzo dobrze.
Dorota: Dziękuję ci Nataszo. Bardzo lubię tą piosenkę, dobrze się w niej czułam, ale niestety spieprzyłam...
Natasza: Doroto, tak się obawiałaś, że za tydzień odpadniesz, a nawet nie byłaś zagrożona. Jesteś z nami i chyba jeszcze długo pozostaniesz...
Dorota: Tak, sama się zszokowałam, że głosowali na mnie widzowie, bo tak jak mówisz, byłam przekonana, że odpadnę. Ale teraz to chyba jest nieuniknione...
Natasza: Doroto, bądź optymistką! Proszę o noty.


[Agnieszka Chylińska] 6
[Mateusz Damięcki] 10
[Joanna Liszowska] 9
[Piotr Kupicha] 5
[Suma punktów] 30

Natasza: No, akurat zmieściłaś się w trzydziestce. Tylko szkoda, że ta piątka i szóstka się zdarzyła... Dorota na pewno liczy na wasze głosy, więc jej nie zawieście. Wysyłamy esemesik o treści 4. Albo i nawet kilka esemesów. Dziękuję ci za występ, kolejna gwiazda już się szykuje do zaśpiewania. Kto to taki?

Maciej: Ta osoba dopiero tydzień temu się rozkręciła w programie i otrzymała 36 punktów od jurorów. Gorzej było z głosami widzów. Kamil Stoch.


Kamil: Nie ukrywam, że się troszkę zdziwiłem, jak zobaczyłem po programie szczegółowe wyniki głosowania. Zawsze widzowie chętnie na mnie głosują, ale poprzednio chyba im się nie podobałem, bo byłem przedostatni w jej tabeli. Na szczęście uratowali mnie sędziowie, od których otrzymałem rekordową dla mnie liczbę punktów. 

Piosenkę ,,Pictures Of You''
zaśpiewa gwiazda numer 3
Kamil Stoch!

Maciej: Kamilu, z mężczyzn to tylko ty i Robert zostaliście w grze. Jak to jest przebywac wśród tylu pięknych kobiet? 
Kamil: Wspaniale. Świetnie się dogaduję z wszystkimi uczestniczkami show, z Robertem też. Nie chciałbym, aby już teraz zakończyła się moja przygoda z programem.
Maciej: No i raczej się nie skończy, bo zaśpiewałeś bardzo dobrze. Ale od ocen są jurorzy, zaczniemy od Agnieszki.
Agnieszka: No chłopie, ty mi tutaj wyrastasz na głównego faworyta tego programu. Niesamowite, że w tak szybkim czasie można się tak bardzo podciągnąc ze śpiewaniem. Przecież jeszcze dziś pamiętam twój pierwszy nieudany występ... A teraz jest coraz lepiej. Dałabym ci dziesiątkę, ale nie mogę, bo czasami nie trafiałeś dźwiękowo do zwrotek. To był jedeny błąd
Maciej: A może jednak się Agnieszka namyśli i da tą dziesiątkę? Joanna Liszowska, bardzo proszę.
Joanna: Ja tam żadnych nietrafień w dźwięk nie słyszałam, dla mnie było bezbłędnie i bez żadnego problemu wystawię dziesięc. Kamilu, bardzo szybko się rozwijasz, z odcinka na odcinek prezentujesz coraz bardziej wyższy poziom wokalny z czego się bardzo cieszę. Mimo że mamy tylko dwóch mężczyzn, to są oni bardzo dobrzy i pewnie nie prędko odpadną.
Maciej: No właśnie. Ktoś przecież musi uratowac honor mężczyzn. Serdecznie zapraszam Cię do greenroomu.

Natasza: Co tu się porobiło. No Kamilu, byłeś rewelacyjny! 
Kamil: Eeee tak to chyba nie... Ale dziękuję. Strasznie się cieszę, że jurorom się podobało, bo nieźle harowałem przez ostatni tydzień. 
Natasza: Jak myślisz? Dlaczego widzowie na ciebie tydzień temu nie głosowali? Zawsze miałeś dużo esemesów, trafiałeś na podium...
Kamil: No pewnie im się nie podobało. Nie widzę innego powodu. Ale liczę, że teraz szanownym widzom się podobało i zagłosują trochę więcej,
Natasza: Tak między nami powiem, że ja za chwilę też na ciebie wyślę głos. Jurorzy chwalili, ale jak to wszystko wyjdzie w punktach?

[Agnieszka Chylińska] 9
[Mateusz Damięcki] 10
[Joanna Liszowska] 10
[Piotr Kupicha] 8
[Suma punktów] 37

Natasza: Super wynik! Dla Kamila Stocha wędruje 37 punktów. O ile się nie mylę, to jak na razie jesteś drugi w tabeli jurorów. Zobaczymy jak będzie później. A wy widzowie się nie lenimy, tylko szybko głosujemy na Kamila, aby mógł śpiewac w kolejnych odcinkach. Treśc esemesa to 3.

Maciej: Tydzień temu to nie był odcinek dla niej. Otrzymała najmniej punktów od jurorów i trafiła do strefy zagrożenia. Alicja Bachleda-Curuś.


Alicja: Czwarty odcinek chciałabym jak najszybciej zapomniec. Takiej kompromitacji to ja jeszcze nie miałam. Bardzo lubię piosenki Lady Gagi, ale ,,Poker Face'' mnie zjadło. Po raz pierwszy dostałam od jednego z jurorów 1 za występ, strasznie mi było smutno. Ale teraz się poprawię, zaśpiewam łatwiejszy numer ,,Lady Marmalade'' i mam nadzieję, że zdobędę więcej punktów.

Piosenkę ,,Lady Marmalade''
zaśpiewa gwiazda numer 10
Alicja Bachleda-Curuś!


Maciej: Ale się nam tu gorąco zrobiło przez te dwie minuty... Alicjo, czujesz, że teraz poszło lepiej?
Alicja: Ja nie czuję, ja to wiem <śmiech>. Nie, że się chwalę, ale bardzo dobrze śpiewało mi się tą piosenkę i chyba dobrze ją wykonałam.
Maciej: Zobaczmy, co mają do powiedzenia jurorzy. Agnieszka Chylińska.
Agnieszka: Ja nie wiem co ja mam zrobic, żeby nareszcie Twój śpiew mi się spodobał... Po prostu nie kupuję twojej barwy głosu, która nie pasuje do tej piosenki, jak i do poprzednich. Chociaż muszę przyznac, że zrobiłaś krok do przodu po poprzednim lajfie, ale ja cię nie kupuję.
Maciej: To jest cała nasza Agnieszka... Może coś milszego ma do powiedzenia Mateusz?
Mateusz: Ja? Zawsze i wszędzie. Agnieszka wygaduje głupoty jakich mało. Chyba ci po prostu zazdrości. Dla mnie odżyłaś po poprzednim niezbyt dobrym wykonaniu. Teraz znowu wszystko powróciło do formy i nie mam wyboru. Trzeba dac najwyższą ocenę...
Maciej: I to mi się podoba! Zmykaj do Nataszy, tak zada ci kilka pytaj.

Natasza: Ta Agnieszka coś się na ciebie uwzięła. Cokolwiek byś zrobiła i tak jej się nie będzie podobało...
Alicja: Smutno mi, ale ma do tego prawo. Mojej barwy już nie zmienię, więc Agnieszce nigdy nie będą pasowac moje występy. Liczę na to, że reszta jury będzie łaskawsza.
Natasza: Ja jestem tego pewna. Co zaśpiewasz nam w kolejnym tygodniu?
Alicja: Oj, jak ja lubię takie pytania. Po pierwsze nie wiem, a po drugie nawet jak bym wiedziała, to bym nie powiedziała <śmiech>.
Natasza: No dobrze. Alicjo, życzę ci jak największych not. 

[Agnieszka Chylińska] 5
[Mateusz Damięcki] 10
[Joanna Liszowska] 9
[Piotr Kupicha] 7
[Suma punktów] 31


Natasza: No na pewno mógłby byc lepszy wynik, ale to i tak ponad dwa razy więcej niż tydzień temu. Teraz zwracam się do widzów. Jesteś fanem Alicji, albo spodobał ci się jej występ? Zagłosuj, wysyłając esemes o treści 10. Dziękuję Ci Alicjo. Przed nami jeszcze trzy występy, ale to po przerwie.

[PRZERWA]

Maciej: I już jesteśmy po reklamach, bardzo szybko to przeminęło. Do występu szykuje się Ania Dereszowska.


Anna: Do teraz nie mogę uwierzyc, że dostałam pierwszą czterdziestkę w edycji. Jest to niesamowite uczucie, kiedy jurorzy podnoszą same dziesiątki. Ale nie ukrywam, że właśnie w utworze Janis czułam się najlepiej. Teraz będzie na pewno trudniej, bo muszę zaśiewac ,,Szklaną pogodę'' zespołu Lombard. Trzymajcie za mnie kciuki!

Piosenkę ,,Szklana pogoda''
zaśpiewa gwiazda numer 14
Anna Dereszowska!

Maciej: Ale dałaś czadu! Niemożliwe, że z takiej małej osóbki wydobywa się tyle energii. Myślisz, że będzie kolejny komplet?
Anna: Pewnie nie, występ z poprzedniego tygodnia, a teraz to zupełnie dwie inne bajki. 
Maciej: Nie wiem dlaczego tak sądzisz. Joanna.
Joanna: Podobałaś mi się bardzo w tej piosence, ale jednak to nie to co tydzień temu. Na mój słuch przekrzyczałaś ten numer, było w nim za dużo krzyku, a za mniej śpiewu.  Dlatego nie będzie dziesiątki, a oczko mniej. 
Maciej: To chyba tylko Joannie się tak wydawało. O opinię prosimy jeszcze Piotrka.
Piotr: No niestety muszę się zgodzic z Joanną. Ale ja się nie dziwię, bo ten kawałek można w bardzo łatwy sposób wykrzyczec, nawet o tym nie wiedząc. I tak zdarzyło się tobie. Ale poza tym, to było wszystko w porządku, bardzo ładne góry, doły też. 
Maciej: No może czterdziestki nie będzie, ale na pewno zdobędziesz wysokie noty. To później, zapraszam na greenroomu.

Natasza: Aniu, czy twoja córeczka Lenka jest z tobą i tobie kibicuje?
Anna: Tak, zabieram ją na każdy odcinek. Bardzo mnie motywuje, wmawiam sobie, że przy niej muszę wypaśc jak najlepiej. 
Natasza: A co powiesz o ocenach jurorów? Byli niezadowoleni szczególnie z jednego elementu...
Anna: Tak, nie podobało im się, że krzyczę do mikrofonu. Nie zaprzeczam,  rzeczywiście sama czułam, że popełniam ten błąd. To wszystko przez emocje, były dzisiaj bardzo wysokie.
Natasza: Mam nadzieję, że przez to jurorzy nie obniżą dużo not. Przekonajmy się zresztą.

[Agnieszka Chylińska] 9
[Mateusz Damięcki] 9
[Joanna Liszowska] 9
[Piotr Kupicha] 9
[Suma punktów] 36


Natasza: Proszę bardzo jakie zgodne jury. Każdy z nich postawił Ani dziewiątkę. Razem dało to 36 punktów i wysokie miejsce w tabeli. Ale to nie wszystko. Teraz za głosy muszą wziąc się państwa. Ślemy esemesy o treści 14, czyli numer Anny.

Maciej: Na scenie pojawia się już Robert Górski, to oznaka, że za chwilę zaśpiewa na naszej scenie.


Robert: Tak przez ostatni tydzień bardzo dużo myślałem o programie, że przede mną już piąty odcinek, z odcinka na odcinek dostaję coraz większe noty... Mimo że w śpiewaniu najgorzej mi nie idzie, to nigdy bym się nie zdecydował na karierę wokalisty. Mówię pewie tak dlatego, że przyzwyczaiłem się do swojej pracy, czyli do rozbawiania widzów. Mimo wszystko piosenkarz to nie jest zawód dla mnie.

Piosenkę ,,Warszawa''
zaśpiewa gwiazda numer 11
Robert Górski!

Maciej: Robercie, wszystkie twoje występy były świetne, ale ten przebił wszystko...
Robert: Naprawdę tak myślisz? Ja jestem innego zdania, ale dziękuję za tak miłą opinię. 
Maciej: Zaczniemy oceny. Mateusz Damięcki.
Mateusz: Ale podniosłeś wysoko poprzeczkę. Porównując twój pierwszy występ, a ten to naprawdę ziemia a niebo. Rozwinąłeś się przez te odcinki rewelacyjnie i naprawdę nie wiem co ty będziesz wyczyniac za trzy, cztery odcinki. Wyrastasz na faworyta programu, Robercie! Przynajmniej dla mnie.
Maciej: Pozytywnie się rozpoczęło, ale czy tak samo się skończy? Piotr Kupicha.
Piotr: Ja jestem zaskoczony. Ale oczywiście pozytywnie. Mój poprzednik ma rację, niesamowicie się rozwinąłeś od początku programu i tak trzymaj. Została tylko dwójka mężczyzn, ale naprawdę reprezentują wysoki poziom, więc pewnie długo trzeba będzie czekac, aż odpadną. I dobrze. 
Maciej: I jakie piękne opinie. Tylko takie chcemy miec w programie. Uciekaj do greenroomu.

Natasza: Robert jest już ze mną. Podejdź bliżej, boisz się mnie czy co? Ja nie jestem Agnieszką Chylińską, ja nie gryzę <śmiech>. A tak już bardziej na poważnie. Jesteś zadowolony z siebie?
Robert: Pewnie, że tak. Słysząc takie opinie, to tylko trzeba byc zadowolonym i szczęśliwym.
Natasza: A na prawdę byś nie chciał byc piosenkarzem?
Robert: Teraz to już chyba za późno... Zawód komika mi w zupełności wystarczy.
Natasza: To teraz czas, aby poprosic nasze jury o przyznanie punktów. 

[Agnieszka Chylińska] 9
[Mateusz Damięcki] 10
[Joanna Liszowska] 10
[Piotr Kupicha] 10
[Suma punktów] 39

Natasza: Agnieszko, naprawdę już mogłaś dac tą dziesiątkę, by był komplet... Ale i tak jest świetnie, 39 punktów. To jest chyba najlepszy wynik Roberta. Drodzy państwo, zapraszam was do głosowania na naszego uczestnika w treści wpisujemy 11. 

Maciej: Przed nami już ostatni występ wieczoru. Anna Przybylska.



Anna: W tygodniu zaprosiłam produkcję programu na plan ,,Komisarza Aleksa'', gdzie gram gościnnie. W serialu jestem Darią Wolańską, która jest podejrzana o podżeganie do zbrodni. Najprawdopodobniej nakłoniła też kochanka, aby zamordował jej męża. Jeszcze nigdy nie miałam okazji zagrac takiej osoby, jest to dla mnie nowośc. Ale bardzo dobrze się wczułam w rolę Darii i szkoda, że to tylko epizod.

Piosenkę ,,Boskie Buenos''
zaśpiewa gwiazda numer 2
Anna Przybylska!


Maciej: Aniu, jak ty to robisz, że za każdym razem mi się podobasz? Mogłaby ci się chociaż raz podwinąc noga <śmiech>. Oczywiście żartuję.
Anna: No raz to mi się podwinęła noga, bo dostałam prawie najmniej punktów od jurorów. Jednak teraz czuję, że będzie lepiej.
Maciej: Jakie odczucia po występie ma Agnieszka? 
Agnieszka: A bardzo pozytywne. Jesteś bardzo otwarta na scenę, publicznośc, nie widac po tobie żadnego stresu. Dzisiaj mnie do siebie znowu przekonałaś i śmiało mogę powiedziec, ze ostatni staną się pierwszymi. Warto było czekac cały odcinek na ten występ.
Maciej: Jeszcze zapytamy Joannę.
Joanna: I znowu będę musiała wystawic dziesiątkę? Nie no, to już się robi nudne i to bardzo... Ale naprawdę nie mam innego wyjścia, bo zaśpiewałaś ten kawałek, dodajmy, że trudny, rewelacyjnie. Naprawdę jestem pod wrażeniem, że w takim krótkim czasie można tak się wyuczyc śpiewu. Dla mnie jesteś finalistką numer jeden.
Maciej: Nie ma na co czekac, uciekaj do greenroomu.

Natasza: Wszyscy w greenroomie przytitali cię gromkimi brawami. Miło, nie?
Anna: Bardzo miło, dziękuję wam za oklaski. I tak na nie nie zasługuję, wiele osób śpiewa lepiej ode mnie.
Natasza: Aniu, proszę nie załamuj mnie. Dla Joanny jesteś numerem jeden, zresztą na pewno nie tylko dla niej.
Anna: Ja jednak nie przeceniam swoich możliwości. Dziś jestem dla Joasi numerem jeden, za tydzień mogę już nim nie byc. Taka prawda.
Natasza: Ani nie można wmówic, że jest świetną uczestniczką. Może się przekona patrząc na oceny?

[Agnieszka Chylińska] 10
[Mateusz Damięcki] 10
[Joanna Liszowska] 10
[Piotr Kupicha] 9
[Suma punktów] 39


Natasza: Cholercia no, znowu tylko punktu zabrakło do kompletu. Naprawdę Piotrze tą dziewiątkę mógłbyś już sobie darowac... Jurorzy podali swoje noty, teraz czas na Was. Chwytamy za telefony i wystukujemy numer 2. 

Maciej: Za nami już wszystkie występy, więc czas sprawdzic tabelę, jaką ułożyli jurorzy.


Maciej: A ta tabela przedstawia się bardzo ciekawie. Na pierwszym miejscu jest aż trzech uczestników. Ania Przybylska, Magdalena Walach i Robert Górski. Te osoby uzyskały 39 punktów. Dalej są Kamil Stoch i Agnieszka Dygant. Na najbardziej zagrożonych pozycjach są Alicja Bachleda-Curuś i Dorota Wellman. To na nie trzeba wysyłac najwięcej głosów, aby mogły przejśc dalej.
Natasza: Na głosowanie pozostało jeszcze 15 minut, nie jest to wiele czasu, więc jeżeli chcesz zagłosowac, zrób to teraz. A my się widzimy po przerwie.

[PRZERWA]

Przed państwem gośc specjalny odcinka
Patrycja Markowska ,,Świat się pomylił''


Maciej: Wielkie brawa dla Pati! 
Natasza: Ja się o mało znowu nie wzruszyłam. Uwielbiam tą piosenkę.
Maciej: Nie tylko ty Nataszo. Proszę państwa głosowanie zostało zakończone, znamy już wyniki.
Natasza: Na wiadomości, te dobre i te złe czeka osiem gwiazd. Anna Przybylska, Kamil Stoch, Dorota Wellman, Magdalena Walach, Alicja Bachleda-Curuś, Robert Górski, Agnieszka Dygant i Anna Dereszowska.

Maciej: Z wielką przyjemnością ogłaszam, że dzisiaj na pierwszym miejscu uplasowała się ponownie ... Anna Przybylska!

Natasza: Ania zdecydowanie jest nie do pokonania. Zaraz za nią, na drugiej lokacie jest ... Magdalena Walach!

Maciej: Mam wielką przyjemnośc ogłosic, że na brązowy medal otrzymuje ... Robert Górski!

Natasza: Na kolejnym, bardzo wysokim miejscu jest dzisiaj ... Kamil Stoch!

Maciej: Bezpieczna o kolejny odcinek może byc ... Anna Dereszowska!

Natasza: Grono uczestników się zawęża, na scenie pozostały trzy gwiazdy. Ale w następnym odcinku na pewno usłyszymy ... Agnieszkę Dygant!

Maciej: Oj, jak ja bardzo nie lubię tego momentu. Zbliżamy się do poznania ostatecznych wyników odcinka. W strefie zagrożenia stoją Alicja Bachleda Curus, już po raz drugi oraz Dorota Wellman. Dwie piękne panie, z każdą szkoda będzie się pożegnac. Niestety, ale decyzją jurorów i widzów w kolejnym odcinku nie usłyszymy ... Doroty Wellman!


Natasza: Ja nie wierzę, że tak zadecydowali jurorzy, szczerze to jestem w wielkim szoku... Dwa słowa od ciebie?
Dorota: A ja jestem uśmiechnięta, rozluźniona, bo byłam pewna, że tak własnie będzie. Cieszę się, że ustąpiłam miejsca  młodszej, zdolniejszej i ładniejszej uczestnicy, bo zdecydowanie nie zasłużyła, aby odpaśc już teraz. Ja zaś odpadam w najlepszym momencie, uważam, że dojście do 5 odcinka to i tak sukces. Nie mam czasu na podziękowania, zajęło mi by to z godzinę. Jestem zaszczycona, że mogłam wziąc udział w programie, nauczyc się śpiewac... Było to dla mnie wielkie przeżycie, którego nie zapomnę do końca życia.
Maciej: Dziękujemy ci za to, że zgodziłaś się u nas wystapic, na pewno o tobie nie zapomnimy.
Natasza: I tak dobiega końca kolejny odcinek naszego programu. 
Maciej: Rozstajemy się nie na długo, bo tylko na tydzień. Za siedem dni wracamy z siódemką gwiazd.
Natasza: Założyliśmy specjalną grupę na Facebooku, na której podajemy informacje i ciekawostki dotyczące show. Zapraszamy do zerknięcia.
Maciej: Na dziś to wszystko, pa!



7 komentarzy:

  1. Faworyci wysoko, dobrze że Dorota się pożegnała. Szkoda, że nie było 40 ;} Piosenki fajne, co tu wiecej pisać. Czekam na kolejny! :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały odcinek! Oceny wysokie, nawet bardzo wysokie jak na piąty odcinek, szkoda tylko że bez kompletu, trzy osoby miały duże szanse na maksymalną ilość punktów. Piosenki bardzo fajne, a najlepszą miała chyba Magda. Moja największa faworytka poradziła sobie najlepiej zarówno u jurorów jak i widzów, bardzo się cieszę. Natomiast inne faworytki - Alicja i Agnieszka nisko w tabeli, ta pierwsza o mało nie odpadła.. chociaż punkty miały całkiem dobre. Dorotę lubię, ale z wszystkich uczestników najmniej, więc dobrze że to właśnie ona odpadła. Muszę więcej głosować, aby Alicja była wyżej. Czekam na kolejny odcinek! [Dancing 4You 8]

    OdpowiedzUsuń
  3. Oprócz Alicji, mam 7 faworytów, więc bardzo dużo i jedna z nich odpadła, ale na szczęście Aga jest dalej w show :) Punkty super, zasłużone. Piosenki fajne, jedne gorsze, drugie lepsze. Czekam na kolejny odcinek i bd głosował :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pozytywne emocje w dzisiejszym odcinku. Z odcinka na odcinek jest coraz lepiej! Pod względem muzyki to był najlepszy odcinek, nie umiem wybrać tej najlepszej dzisiaj. Szkoda, że nie było żadnej czterdziestki, ale OK. Podium przepiękne i zasłużone oczywiście, tylko Robert mógłby dostać więcej głosów, ale na przyszły raz się o to postaram. Czwórka faworytów przeszła bezpieczne, całe podium dla nich i jedna osoba niżej. Dorotki jest mi szkoda, bo ją lubię, choć głosów miała niewiele, mogłaby Alicja odpaść, ale to może za jeden, dwa, trzy odcinki... Czekam na kolejny odcinek. [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  5. No świetnie Ci wyszedł odcinek. Poziom śpiewania gwiazd jest ogromny, cieszy mnie to bardzo, bo moi faworyci świetnie dziś wypadli. Zdziwiło mnie to, że Robert zajął 3 miejsce ;o nie spodziewałem się, myślałem, że szybko polegnie na tym etapie. Najbardziej cieszy mnie pierwsze miejsce Ani i drugie Magdy <3 Moje dwie największe faworytki. No i chciałbym, żeby też Kamil daleko zaszedł. Co do muzyki to "Boskie Buenos" i "Lady Marmolade" wygrały wszystkie utwory w tym odcinku. Doroty nie jest mi szkoda, była mi obojętna. Wśród pozostałeś 7 mam 5 mocnych, bardzo mocnych faworytów i jedną faworytkę mniej mocną, ale także trzymam za nią kciuki :) [xFactor-Stars]

    OdpowiedzUsuń
  6. Odcinek fajny. Piosenki fajne. Moim faworytom u jurorów poszło nawet słabo, u widzów już lepiej. Na podium nie miałem faworyta. Moi faworyci byli poza podium. Co do odpadki Doroty, to nie była moją faworytką, ale szkoda mi trochę że odpadła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj szkoda mi Doroty, fajna z niej babka. Zawsze uśmiechnięta i jest sobą nikogo nie udaje. Oceny dziś jakby jakieś za niskie choć trójce się dobre udało zdobyć. Trochę opuściłam ostatnio odcinków ale to winna na prawy laptopa, więc zaraz zabieram się za czytanie ostatniego odcinka. Czekam na kolejny odcinek i zapraszam do mnie na konferencje 2 edycji [Stars on Ice 2]

    OdpowiedzUsuń