sobota, 23 marca 2013

Odcinek 6.

Piąty odcinek zdecydowanie należał do tych zaskakujących i szokujących. Aż trzy gwiazdy: Anna Przybylska, Robert Górski i Magdalena Walach otrzymały 39 punktów. I także znowu Anna wygrała odcinek. Mimo że Dorota Wellman nie zaśpiewała najgorzej, to niespodziewanie właśnie z nią musieliśmy się pożegnac. W strefie zagrożenia z Dorotą spotkała się po raz drugi Alicja Bachleda-Curuś, ale jej udało się przejśc dalej. A w dzisiejszym odcinku usłyszymy najlepszą siódemkę gwiazd. Kto wygra? Kto polegnie? To wszystko w The Voice!


Przed państwem gośc specjalny odcinka
Ellie Goulding ,,Anything Could Happen''

Natasza: Po raz pierwszy w czwartej edycji show do naszego programu zawitała zagraniczna gwiazda! Dziękujemy ci Ellie, spotkamy się jeszcze raz pod koniec odcinka.
Maciej: W dzisiejszym odcinku na pewno będzie bardzo gorąco, na scenie zmierzy się siedem gwiazd.
Natasza: Każda z nich wykona po jednej piosence. A w repertuarze mamy  między innymi utwory Pink, Adele i Rihanny.
Maciej: Już same te nazwiska robią wrażenie. Może którąś z nich zaprosimy gościnnie do programu?
Natasza: Jak się zgodzą.... Ale teraz nie czas na marzenia, zaprośmy gwiazdy na scenę..

Gwiazda numer 2 to aktorka Anna Przybylska!
Gwiazda numer 3 to skoczek narciarski Kamil Stoch!
Gwiazda numer 6 to aktorka Magdalena Walach!
Gwiazda numer 10 to aktorka Alicja Bachleda-Curuś!
Gwiazda numer 11 to artysta kabaretowy Robert Górski!
Gwiazda numer 12 to aktorka Agnieszka Dygant!
Gwiazda numer 14 to aktorka Anna Dereszowska!

Maciej: Pozostało siedem uczestników, a na początku było ich czternaście. To oznacza, że z programem pożegnała się już połowa gwiazd.
Natasza: A dzisiaj kolejna gwiazda poczuje smak porażki.
Maciej: Czy ja wiem, czy porażki? Z drugiej strony jest już szósty odcinek, poziom bardzo wysoki, więc nawet dzisiejsza odpadka według mnie nie będzie porażką.
Natasza: Może masz rację, Macieju? Tak się zagadaliśmy, że o mało bym zapomniała przedstawic naszą lożę sędziowską. Nasze gwiazdy będą oceniac Agnieszka Chylińska, Mateusz Damięcki, Joanna Liszowska i Piotr Kupicha!
Maciej: Zaczynamy występy, pierwsza zaśpiewa dla nas uczestniczka, który tydzień temu znowu przeżyła strefę zagrożenia. Alicja Bachleda-Curuś.


Alicja: I znowu zagrożenie... Za chwilę będę w tym rekordzistką. Smutno się czuję, bo ja się bardzo mocno staram, a jurorom ciągle się coś nie podoba. Nie wiem, może mnie nie lubią? Na szczęście lubią mnie widzowie, bo wysyłają na mnie dużo głosów. Praktycznie to tylko dzięki nim jestem ciągle w programie. 

Piosenkę ,,Girl On Fire''
zaśpiewa gwiazda numer 10
Alicja Bachleda-Curuś!

Maciej: Alicjo, jak tam stres? Mówią, że pierwszej osobie to zawsze najtrudniej.
Alicja: Eee.. Ja tego nie czuję. Zaśpiewałam jak najlepiej mogę i liczę, że jurorzy mnie docenią. Chociaż raz.
Maciej: No zobaczymy. Zaczniemy łagodnie od Joanny.
Joanna: Alicjo, to nie jest tak, że my cię nie doceniamy. Jeżeli tak myślisz to jesteś w błędzie. Dla mnie to był dobry występ, akurat na szósty odcinek. Ani się nie wybijasz na przody, ani się nie cofasz do tyłu. 
Maciej: I jeszcze zapytamy co ma do powiedzenie Piotr Kupicha.
Piotr: Chyba to był twój najlepszy występ. Nie był on na dziesiątkę, ale na ósemkę już tak. Zaśpiewałaś ten utwór dobrze, bez zbędnego stresu i co najważniejsze bez większych błędów. Ale obniżam ocenę za to, że czasami nie trafiałaś w dźwięk. 
Maciej: Czyli jedną ósemkę już mamy, zobaczymy co będzie dalej. Zapraszam do Nataszy.

Natasza: Powinnaś byc z siebie zadowolona, jurorzy cię pochwalili.
Alicja: Ja z każdego występu jestem zadowolona, nie ważne co mówią jurorzy. 
Natasza: Ale to oznacza, że są w tym programie zbędni? Chyba nie, bo przecież kierują uczestników co mają poprawic, czego nauczyc...
Alicja: Źle mnie zrozumiałaś. Oczywiście jurorzy są ważni i zawsze kieruję się ich radami. Po prostu ja zawsze uważam, że zaśpiewałam najlepiej jak potrafię. 
Natasza: Popatrzmy na punkty od jury.

[Agnieszka Chylińska] 9
[Mateusz Damięcki] 6
[Joanna Liszowska] 8
[Piotr Kupicha] 8
[Suma punktów] 31


Natasza: Mateusz, gdzie ta szóstka? Jemu chyba się coś pomyliło... Ale 31 punktów to nie jest zły wynik, chociaż oczywiście mógłby byc lepszy. Dlatego zapraszam państwa do zagłosowania na Alicję, w treści wpisujemy liczbę 10. My na chwilę znikniemy, aby pokazac reklamy, ale nie odchodźcie za daleko. Po przerwie wystąpią dla nas między innymi Ania Przybylska, Kamil Stoch i Anna Dereszowska.

[PRZERWA]


Maciej: Jesteśmy już w z powrotem. Do występu przygotowuje się już kobieta, która tydzień temu po raz kolejny stanęła na najwyższym miejscu podium. Chyba nie ma wątpliwości o kim mowa. Anna Przybylska!


Anna: Zawsze po odcinku moi fani podchodzą do mnie, proszą o autograf, chwalą mnie, że tak dobrze mi idzie... Wysyłają na mnie esemesy i bardzo mi kibicują w programie. Tak bym mogła wymieniac godzinami, ale nie o to chodzi. Po prostu dziękuję im za to, że we mnie wierzą i co tydzień mnie wspierają. To dla nich to robię.

Piosenkę ,,Try''
zaśpiewa gwiazda numer 2
Anna Przybylska!

Maciej: Brawa dla Ani! No ja jestem w szoku. Oczywiście pozytywnym. Na różnych forach jesteś typowana na finalistkę, albo i nawet zwyciężczynię programu.
Anna: Cieszę się, że internauci mnie typują na finalistkę, ale zdecydowanie za szybko na takie opinie.
Maciej: Czy ja wiem? Przecież mamy już szósty odcinek. Jestem bardzo ciekawy co powie Mateusz.
Mateusz: Ja jestem w szoku, po prostu nie wiem co mam powiedziec. Aniu! Nagrywaj płytę i to jak najszybciej, obiecuję, że ja ustawię się pierwszy w kolejce. Ja się przyłączam do internautów, chociaż dla mnie tu już jesteś wygraną.
Maciej: To teraz o zdanie proszę Piotrka.
Piotr: A ja sobie pozwolę wstac i pogratulowac takiego znakomitego występu. Ten wykon to było coś rewelacyjnego. Piosenka trafiona akurat do twojego gustu muzycznego i barwy głosu, zaśpiewałaś bez błędu. Tak! Połowa odcinków edycji za nami, a ja już mówię, że występ był zawodowy. 
Maciej: Czy wreszcie padnie 40 punktów? Coś przeczuwam, że tak. Uciekaj do Nataszy.

Natasza: Tak w trakcie opinii jurorów stwierdziłam, że jesteś drugą Julką Pietruchą. Nie wiem czy oglądałeś poprzednią edycję, ona wymiatała na scenie, prawie każdy występ był na max punktów.
Anna: Oglądałam i podziwiałam Julię. Ja się z nią nie mogę równac.
Natasza: Jak to nie? Przecież oceny jurorów mówią same za siebie. Lubisz Pink i jej twórczośc? Śpiewałaś jej piosenkę.
Anna: Bardzo ją lubię, uważam, że jest to jedna z najlepszych amerykańskich wokalistek. Ogromnie się cieszę, że miałam możliwosc wykonana jej utwór.
Natasza: Jurorzy, teraz czas na was. 


[Agnieszka Chylińska] 10
[Mateusz Damięcki] 10
[Joanna Liszowska] 10
[Piotr Kupicha] 10
[Suma punktów] 40


Natasza: I pięknie! Komplet punktów wędruje na konto Ani Przybylskiej. Płacz, kochana, teraz możesz! Teraz do tej pięknej passy brakuje tylko waszych głosów. Ale jestem pewna, że za chwilę przybędzie ich masa. Głosujemy na numer 2. 

Maciej: Przechodzimy do kolejnego uczestnika-Kamila Stocha.



Kamil: Przychodząc do programu, nie wierzyłem w to, że dojdę do szóstego odcinka. Dla mnie to było marzenie, ale wtedy nierealne. Nie sądziłem, że widzom się podobają moje występy i wysyłają masę głosów. Chyba nie wierzyłem w swoje siły, możliwości. Teraz wiem na co mnie stac i celuję prosto w finał!

zaśpiewa gwiazda numer 3
Kamil Stoch!

Maciej: Ale to były emocje... Czułeś się dobrze w tej piosence? 
Kamil: Szczerze powiem, że wolę bardziej rozrywkowe utwory, ale ten też nie był zły. Teraz na jedyne co czekam, to opinie jury.
Maciej: A więc nie przeciągajmy, tylko zapytajmy się o zdanie lożę sędziowską. Agnieszka Chylińska.
Agnieszka: Ja pierwsza? W takim razie rozpocznie się groźnie. To był kompletnie spieprzony występ, sama się dziwię, że tak słabo ci poszło. Miałam wrażenie, jakbyś śpiewał tą piosenkę po raz pierwszy, bez żadnego przygotowania. Jestem w kropce, nie wiem jaką notę mam ci dac, bo przecież wiem, że potrafisz bardzo dobrze śpiewac.
Maciej: Mam nadzieję, że Mateusz złagoci tą całą sytuację.
Mateusz: Agnieszko, to my chyba zupełnie dwa inne występy słuchaliśmy. W ogóle nie wiem o czym mówiła moja poprzedniczka, bo dla mnie był to świetny występ. Ja powiem tylko tyle. Nie przyjmuj się Kamilu opinią Agnieszki, bo ona ma chyba zły dzień.
Maciej: Zapraszam cię do greenroomu, tam spotkasz Nataszę.

Natasza: I jesteś już u mnie. Agnieszka cię skrytykowała, co ty na to?
Kamil: No co ja mogę powiedziec. Nie podobało jej się, to mnie skrytykowała. Ma do tego prawo. Może rzeczywiście nie był to mój najlepszy występ?
Natasza: Ale żeby aż tak? No chociaż od Mateusza dostałeś tylko dobre słowa. 
Kamil: I za to mu dziękuję. Dzięki niemu uwierzyłem, że chociaż komuś się podobało. A wiem, że on to mówił na prawdę, nie tylko dlatego, aby mnie pocieszyc.
Natasza: Przejdźmy do najważniejszego punktu, czyli noty dla Kamila.

[Agnieszka Chylińska] 5
[Mateusz Damięcki] 10
[Joanna Liszowska] 10
[Piotr Kupicha] 7
[Suma punktów] 32


Natasza: Ale rozbieżnośc! Dwie dychy, siódemka i piątka. Czyli tak naprawę to tylko Agnieszce się nie podobało, reszta wykazała dobrą punktację. Wiem, że nie muszę przypominac, ale aby był porządek. Jeżeli chcesz usłyszec Kamila w kolejnych odcinkach wysyłaj esemesy w treści wpisując cyferkę 3.

Maciej: Mimo że dobrze śpiewa, to tylko raz udało się jej wejśc na podium. Anna Dereszowska.


Anna: Trochę to dziwne, bo jurorzy prawie zawsze mnie chwalą, ale widzowie jakoś na mnie nie głosują. Jedynie w poprzednim odcinku zajęłam u nich trzecie miejsce. Jest mi smutno, przykro mi, że nie podobam się telewidzom. Liczę na to, ze od dzisiejszego odcinka to się zmieni.

Piosenkę ,,I Will Survive''
zaśpiewa gwiazda numer 14
Anna Dereszowska!

Maciej: Aniu, jak sądzisz? Zaśpiewałaś wielki hit Glorii Gaynor, podołałaś temu zadaniu?
Anna: Bym się cieszyła, jakby znowu spodobało się jurorom, ale także widzom. Bardzo się starałam.
Maciej: Czuję, że będzie bardzo dobrze. Agnieszka, teraz ci się podobało?
Agnieszka: No na pewno był to lepszy występ niż Kamila Stocha, ale nadal to nie jest na dziesiątkę. Słyszałam w twoim głosie stres oraz jak na ciebie dużo fałszów. Ale ja myślę, że to wszystko przez trudną piosenkę, jaką śpiewałaś.
Maciej: Joasiu, proszę.
Joanna: Dałaś sobie radę, zresztą jak zawsze. Zupełnie nie rozumiem decyzji widzów według mnie zawsze powinnaś byc na podium. Teraz mam nadzieję, że poprawią ten błąd i przybędzie wielka ilośc głosów Ja ci tego życzę, bo byłaś wspaniała.
Maciej: I już po opiniach jurorów. Zmykaj do Nataszy.

Natasza: Tydzień temu zdobyłaś o ile się nie mylę 36 punktów. Myślisz, że dzisiaj pobijesz ten wynik?
Anna: Trudno mi powiedziec, ale przypuszczam, że nie. Trochę za mało wykazałam na tyle punktów.
Natasza: Wiem, że jak usłyszałaś jaką piosenkę masz zaśpiewac, to na początku byłaś w szoku. Dlaczego?
Anna: Nie czułam się na siłach wykonac utwór, który wymaga wiele umiejętności i wiedzy na temat śpiewania. 
Natasza: Ale jednak zaśpiewałaś i wyszło ci to bardzo dobrze. Prosimy o oceny.

[Agnieszka Chylińska] 7
[Mateusz Damięcki] 10
[Joanna Liszowska] 10
[Piotr Kupicha] 9
[Suma punktów] 36


Natasza: A jednak tyle samo punktów do poprzednio. 36 punktów, to ustawia Anię na wysokim, drugim miejscu. Zapraszam państwa do licznego głosowania, ponieważ jurorzy to dopiero połowa sukcesu. Treśc esemesa to 14. My się rozstajemy na chwilę, aby wyświetlic reklamy. Ale powracamy już za moment. Przed nami została jeszcze trójka uczestników-Robert Górski, Magdalena Walach i Agnieszka Dygant. Nie możecie tego przegapic.

[PRZERWA]

Maciej: Nasz kolejny uczestnik od pierwszego odcinka przeszedł diametralną metamorfozę i teraz jest jedną z najlepiej śpiewających gwiazd. Robert Górski.



Robert: To jest w ogóle niesamowite, że jestem tak chwalony przez jurorów i z odcinka na odcinek dostaję coraz więcej głosów od widzów. I tym samym zajmuje coraz wyższe miejsca w klasyfikacji odcinka. Na dzisiejszy wieczór przygotowałem bardzo fajny, humorystyczny występ, liczę na to, że się spodoba.

Piosenkę ,,Jozin z Bazin''
zaśpiewa gwiazda numer 11
Robert Górski!

Maciej: Widzę, że bardzo wczułeś się w rolę, Robercie. Miałem się ciebie zapytac, jak się czułeś wykonując tą piosenkę, ale to widac.
Robert: Nieważne co powiedzą jurorzy, jak na mój występ zareagują widzowie, dla mnie był to świetny występ. Wiem, jestem bardzo skromny <śmiech>.
Maciej: Teraz pytanie, czy jurorom też się podobało. Joanna Liszowska.
Joanna: Juroruję w tym programie od drugiej edycji, ale jesteś pierwszą osobą, która doprowadziła mnie do płaczu. Płakałam ze śmiechu i pewnie cały mój makijaż się teraz rozmazał. Robercie, jesteś geniuszem, a geniuszy potrzebujemy w finale. Chyba wiesz co chcę przez to powiedziec.
Maciej: Piotrowi ten wykon na pewno też się spodobał.
Piotr: No jak nie, jak tak! Robercie, mnie też rozbawiłeś, chociaż nie aż tak, abym płakał. Jesteś utalentowany, to co powiedział Maciej jeszcze przed twoim występem jest świętą prawdą. I ja ci życzę finału, a może nawet jego wygrania, bo dotąd na trzy edycje wygrał tylko jeden mężczyzna. Czas to zmienic!
Maciej: Jurorzy zajęli nam więcej czasu niż powinni, także nie zatrzymuję, lec do Nataszy.

Natasza: Joasiu, ja mam ten sam problem, rozmył mi się makijaż. Ale wracam do Roberta. Widzę, że jesteś bardzo zadowolony.
Robert: Tak, bo rozbawiłem ludzi na widowni, jurorów i ciebie Nataszo. O to chodziło.
Natasza: Oj, prawda. Jurorzy zachwalali cię, że było bardzo zabawnie i tak dalej, ale nic nie wspomnieli o sprawach technicznych występu, błędach. Może ich nie było?
Robert: Na pewno były i to więcej niż zawsze. Może po prostu nie chcieli psuc tej wspaniałej atmosfery?
Natasza: A ja się upieram przy tym, że nie było żadnych błędów. Ale to wykażą jurorzy w ocenach.

[Agnieszka Chylińska] 9
[Mateusz Damięcki] 9
[Joanna Liszowska] 10
[Piotr Kupicha] 9
[Suma punktów] 37


Natasza: A tak liczyłam na maksimum punktów... Ale powinieneś byc zadowolony, bo sędziowie cię ocenili na wysokie 37 punktów. Drodzy widzowie, przez to całe zamieszanie nie zapomnijcie wesprzec Roberta głosami. Ma on numer 11 i właśnie taką treśc esemesa wysyłamy.

Maciej: Przed nami przedostatnia gwiazda w dzisiejszym programie-Magdalena Walach!


Magda: Przed poprzednim moim występem bardzo się obawiałam, martwiłam. Było to spowodowane tym, że miałam za zadanie zaśpiewanie trudnej piosenki Kayah ,,Na językach''. Nie do końca czuję się w takich klimatach, więc wróżyłam sobie porażkę. Ale ku mojemu zdziwieniu jury dało mi 39 punktów, za co im do dziś dziękuję. A teraz celuję na czterdziestkę <śmiech>.

Piosenkę ,,California King Bed''
zaśpiewa gwiazda numer 6
Magdalena Walach!

Maciej: I jak po występie? 
Magdalena: A bardzo dobrze, nie przypuszczałam, że pójdzie mi tak dobrze. Ja jestem z siebie zadowolona.
Maciej: I o to chodzi, najważniejsze, ze sama jesteś z siebie zadowolona. Ale musimy jeszcze spytac o opinię jurorów, zaczniemy od Mateusza Damięckiego.
Mateusz: No ode mnie niestety dziesiątki nie będzie, sam bardzo żałuję, bo bardzo cię lubię i doceniam. Słuchaj, według mojego słuchu było trochę błędów, fałszów, a to jest niedopuszczalne. Wiem, że potrafisz śpiewac bez żadnego potknięcia, dowód to poprzedni odcinek. A teraz coś było nie tak...
Maciej: Ja się z oceną Mateusza nie zgadzam. A Piotr?
Piotr: Ja też! Dla mnie to był występ na dychę. I tyle ci dam. Śpiewałaś bardzo fajne, z wielką energią i charyzmą. I tym się właśnie wyróżniasz spośród innym uczestników tego show. Nie wiem gdzie i kiedy Mateusz usłyszał jakieś fałsze, bo ja nie usłyszałem ani jednego.
Maciej: A z Piotrem akurat się zgodzę <śmiech>. Wysłuchałeś już co jurorzy myślą na temat twojego występu, czas zawitac w greenroomie.

Natasza: Magdo i tym razem na czterdziestkę liczyc nie możesz, bo Mateusz na pewno dziesiątki nie wystawi. Przynajmniej tak mówił kilka chwil temu. Ale i tak coś czuję, że zdobędziesz wysokie punkty.
Magdalena: Tego bym sobie życzyła. Szczerze powiem, że jestem troszkę zszokowana opinią Mateusza. Zazwyczaj to on chwali, a nie krytykuje.
Natasza: Może się zamienia na Agnieszkę <śmiech>. Bo ona też lubi krytykowac uczestników. Chociaż lepiej wypluję to słowo, bo jeszcze się spełni. Co przygotujesz na kolejny odcinek?
Magdalena: Na pewno jakąś piosenkę, ale jaką to nie powiem, bo nie wiem. 


[Agnieszka Chylińska] 8
[Mateusz Damięcki] 9
[Joanna Liszowska] 9
[Piotr Kupicha] 10
[Suma punktów] 36

Natasza: Ładnie, jurorzy dali razem 36 punktów i właśnie tyle trafia na konto Magdaleny Walach. A ile przybędzie głosów telewidzów? To zależy tylko od was. Magda ma numer 6.

Maciej: Zaśpiewali już wszyscy, oprócz jednej osoby. A tą osobą jest Agnieszka Dygant. Zapraszam na scenę!


Agnieszka: I kolejny występ już za mną. Nie odczuwałam wtedy wielkiego stresu, sama nie wiem dlaczego. Chociaż pewnie dlatego, że oswoiłam się już z sceną, widownią. Jednak teraz mam wielkie zadanie, z którym nie wiem, czy sobie poradzę. Wykonam piosenkę Adele ,,Rolling In The Deep''. Boję się, żeby tylko nie zepsuc ten kawałek.

Piosenkę ,,Rolling In The Deep''
zaśpiewa gwiazda numer 12
Agnieszka Dygant!

Maciej: Zaśpiewac tak wielki hit i to tak dobrze, to wielki szacunek. 
Agnieszka: Uf, przepraszam, że nic nie powiem, ale muszę ochłonąc.
Maciej: To Agnieszka niech nam ochłonie po występie, a w między czasie zapytamy jurorów. A jako pierwsza swoją opinię wyrazi Agnieszka Chylińska.
Agnieszka: Jeju, widzę, że się nieźle zmachałaś. Ale się nie dziwmy, bo zadanie należało do tych trudnych. A ty sobie poradziłaś. Może nie było tak, że spadły mi buty z wrażenia, ale pokazałaś, że stac cię na bardzo dużo. Chwilami słyszałam niedociągnięcia, niestety muszę ten błąd ocenic. Poza tym było super.
Maciej: Cała Agnieszka. Najpierw chwali, wtedy wytyka błędy...  Joanna.
Joanna: Jestem pod wrażeniem i to bardzo wielkim. Zmierzyłaś się chyba z największym hitem ostatnich lat, a to naprawdę nie ułatwia śpiewanie. Natomiast ty byłaś wyluzowana, zrelaksowana i wyśpiewałaś utwór Adele znakomicie. Na pewno jak by ona usłyszała twoje wykonanie, to by się też zachwyciła.
Maciej: Ja też jestem tego pewien. Agnieszko, dobrze wiesz co teraz nastąpi. Zapraszam cię do Nataszy.

Natasza: Wiesz co, ja bym najchętniej wyszła na scenę i śpiewała ,,Rolling In The Deep'' razem z tobą. Ale pomyślałam sobie, że nie wypada psuc takiego wspaniałego występu...
Agnieszka: Jestem pewna, że razem byśmy brzmiały naprawdę czadowo. Kto wie, może zrobimy sobie kiedyś taki duet?
Natasza: Czy przygotowania do tego odcinka zajęły ci więcej czasu, niż zawsze?
Agnieszka: Nie, trenowałam tyle co zawsze. Przecież też muszę miec czas dla rodziny.
Natasza: Dobrze, ja już się o więcej nie pytam. Prosimy o noty dla Agnieszki.

[Agnieszka Chylińska] 8
[Mateusz Damięcki] 9
[Joanna Liszowska] 10
[Piotr Kupicha] 9
[Suma punktów] 36

Natasza: I znowu 36 punktów. To już jest trzeci taki wynik w tym odcinku. Ale to świadczy o tym, że poziom jest naprawdę wysoki. Agnieszka Dygant śpiewała jako ostatnia uczestniczka, więc jej fani mają najmniej czasu na głosowanie. Dlatego najszybciej jak się da wysyłamy esemesy o treści 12. Macieju, oddaję ci głos.

Maciej: Bardzo dziękuję. Zobaczmy jak wygląda tabela ustawiona przez nasze jury. 


Maciej: Na czele tabeli Ania Przybylska, warto zauważyc, że uzyskała ona komplet punktów. Na drugiej lokacie Robert Górski. A na trzecim miejscu mamy aż trzy osoby. Magdalena Walach, Agnieszka Dygant i Anna Dereszowska. Na zagrożonych pozycjach są Kamil Stoch i Alicja Bachleda-Curuś.
Natasza: Na głosowanie macie państwo równe 10 minut. Zapraszam na reklamy, widzimy się niebawem. 

[PRZERWA]

Przed państwem gośc specjalny
Ellie Goulding ,,Light''

Natasza: Jeszcze raz na naszej scenie Ellie! 
Maciej: Nadchodzi ten moment, w którym dowiemy się, dla kogo dzisiejszy występ był ostatnim.
Natasza: Na tą wiadomośc czeka siódemka gwiazd: Anna Przybylska, Kamil Stoch, Magdalena Walach, Alicja Bachleda-Curuś, Robert Górski, Agnieszka Dygant i Anna Dereszowska.

Maciej: Według jurorów i państwa głosów zwyciężczynią szóstego odcinka zostaje ... Anna Przybylska!

Natasza: Na drugim miejscu podium znajduje się w dzisiejszym wydaniu ... Agnieszka Dygant!

Maciej: Z bardzo wysokiej lokaty może się cieszyc ... Magdalena Walach!

Natasza: Mimo że to już nie podium, ale i tak bardzo dobre miejsce zajmuje ... Robert Górski!

Maciej: Teraz każdy pewnie się zastanawia, kto obejdzie się bez strefy zagrożenia. Ja już wiem. Na ostatnim bezpiecznym miejscu jest ... Kamil Stoch!

Natasza: My jesteśmy w wielkim szoku. Aż sama nie wierzę, że w strefie zagrożenia stoją Anna Dereszowska i Alicja Bachleda-Curuś. Jedna gwiazda zawsze dostawała wielkie wsparcie widzów, a druga wiele punktów od jurorów. Ale niestety poziom bardzo wysoki i dzisiaj padło na jedną z tych uczestniczek. Z wielką przykrością mówię, że w kolejnym odcinku nie spotkamy się z ... Alicją Bachledą-Curuś!


Natasza: I ... nie wiem co mam powiedziec. Odpadła gwiazda, która zawsze dostawała masę głosów od widzów. Ale dzisiaj byłaś na ostatnim miejscu. Co nam powiesz?
Alicja: Nie spodziewałam się takiego wyniku, chociaż pewnie powinnam, bo zaśpiewałam najgorzej. Zresztą nie po raz pierwszy. Nie będę długo przemawiac, bo przecież nie o to chodzi. Najbardziej to dziękuję widzom za wszystkie głosy, które oddali przez cały program. Wiem, że było ich bardzo dużo. Jurorom też dziękuję, mimo wszystko. Ich krytyka mnie tylko motywowała do dalszej pracy. To chyba wszystko co chciałam powiedziec. 
Maciej: Alicja Bachleda-Curuś. Kolejna gwiazda, która odpadła z naszego programu.
Natasza: Takim oto sposobem kończymy dzisiejsze wydanie programu.
Maciej: Za tydzień szóstka gwiazda stanie na scenie, śpiewają polskie i zagraniczne piosenki. Komu tym razem się nie powiedzie?
Natasza: Zapraszamy za tydzień, pa!
Maciej: Dobranoc.




6 komentarzy:

  1. Wspaniały odcinek, przyniósł dużo emocji. Od początku przewidziałam że odpadnie Alicja, mimo że głosowałam dość dużo, niestety to za mało. Coś w tym programie jej nie szło, a jest zawodową piosenkarką.. Na szczęście mam jeszcze innych faworytów, którzy dziś poradzili sobie świetnie. Ania otrzymała komplet, super! Coś czuję, że teraz odpadka pada na Kamila, a jest moim faworytem więc muszę dużo głosować. Czekam na kolejny odcinek. [Dancing 4You 8]

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo, ale świetny odcinek, z odcinka na odcinek to coraz więcej emocji. Co mogę powiedzieć? Pod względem piosenek to chyba najlepszy jak dotąd. Cieszę się bardzo, że Ania zdobyła cztery dziesiątki i wygrała dzisiejszy odcinek, opłacało się zagłosować. Reszta faworytów tak samo świetnie wypadła i pierwsze cztery miejsca dla nich. Ani mi szkoda, że była zagrożona, bo chociaż nie jest moją faworytką, ale ją lubię i szkoda by było się z nią rozstać, a mnie rozpiera radość ogromna, że szał Bachledy się zakończył. I tak trochę już pobyła, a i nawet nie była zbyt dobra, prócz drugiego odcinka, gdzie wypadła naprawdę dobrze. Została fajna ekipa, ale z tych co pozostali to chyba teraz chciałbym pożegnać Stocha, choć mi szkoda go nawet będzie. Czyli kolejny odcinek przed świętami.. Może nie wyrzucał nikogo za tydzień z tej okazji? To byłby świetny pomysł! ;p Pozdrawiam! [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem w niebie! Bachleda do domu! Przepiękne piosenki, ogólnie chyba najlepsze z wszystkich edycji. Moja faworytka druga, oby w kolejnym odcinku była pierwsza, muszę się wziąć za głosowanie. Miło zaskoczył mnie Robert i chyba zacznę na niego głosować. Czekam na kolejny odcinek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszedł Ci ten odcinek. Muzyka to był największy atut, pokazałeś że masz świetny gust i trafił on do mnie. Za każdym razem kiedy muzyka jest fajna lepiej mi się czyta opinie i wgl. Walka jest wyrównana co dziś mogliśmy zobaczyć, mam sporo faworytów, ale tym razem jedna moja faworytka odpadła. Szkoda mi bardzo, nie mogłem głosować, ale cóż. Mam jeszcze 4 mocnych faworytów i tym razem postaram się ich uratować. Świetnie, że Ania po raz kolejny na pierwszym miejscu. [xFactor-Stars]

    OdpowiedzUsuń
  5. Odcinek bardzo fajny. Bardzo ciekawy i emocjonalny. Moim faworytom u jurorów poszło bardzo słabo, u widzów trochę lepiej. Na podium nie miałem faworyta :( Jeden faworyt przeszedł, a drugi odpadł. Szkoda mi Alicji,bo była moją faworytką, ale słabo śpiewała, więc się jej należało. Czekam na odcinek i głosuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Normalnie tańczę ze szczęścia, że odpadła Alicja. Wspaniały odcinek i świetna muzyka. Fajnie, że ktoś zdobył 40 punktów i tą osobą jest Ania :) W pełni zasłużony wynik. Szkoda trochę, że Ania Dereszowska w dogrywce, ale ktoś w niej musiał być. Myślę, że w kolejnym odcinku odpadnie Górski/Dereszowska albo Stoch.

    OdpowiedzUsuń