sobota, 13 kwietnia 2013

Odcinek 9 - PÓŁFINAŁOWY

W cwiercfinałowym odcinku po raz pierwszy gwiazdy śpiewały po dwa razy. Raz solo, później w grupach. W obu rundach najlepiej poszło Magdzie Walach i Agnieszce Dygant. Jednak to Magdalena wygrała cały odcinek i tym samym po raz drugi pokonała Annę Przybylską. Według jurorów najsłabiej zaśpiewał Kamil Stoch i niestety to on musiał się pożegnac z programem. Dzisiaj znowu uczestnicy będą śpiewac dwa razy. Ale po raz pierwszy w historii show, w jeden z rund towarzyszyc im będą wielkie gwiazdy polskiej muzyki rozrywkowej. Kogo zaprosiliśmy do programu? Tego dowiemy się podczas drugiej serii wykonów. Dziś półfinał, czyli walka o finałowy odcinek. Uczestników jest czterech, ale miejsc w finale tylko trzy. Kto obejdzie się smakiem? Kto odpadnie tuż przed najważniejszą walką? O tym przekonamy się pod koniec odcinka. 


Przed państwem gośc specjalny odcinka
Dido ,,No Freedom''

Natasza: Z wielką radością witamy państwa w bardzo ważnym, półfinałowym odcinku. Dlaczego ważnym? Bo dziś dowiemy się, jaki będę ostateczny skład finału 5. edycji.
Maciej: Tydzień temu była zacięta walka i do końca nie było wiadomo, kto odpadnie. Padło na Kamila. Mimo że nie był ostatni w głosowaniu widzów, to zabrakło punktów od jurorów.
Natasza: Takim oto sposobem na arenie zostały same panie. Czyli wiemy jedno. Zwycięstwo, po raz trzeci w historii programu, przypadnie kobiecie.
Maciej: Miejmy nadzieję, że skład panów w piątek edycji nie wykruszy się tak szybko.
Natasza: A no właśnie. Bo tydzień temu dowiedzieliśmy się ostatecznie, że będzie piąta seria. Zaś w środę nastąpiło ogłoszenie, że dla Joasi Liszowskiej i Mateusza Damięckiego czwarta edycja będzie niestety ostatnią.
Maciej: Dobrze, że nas nie wyrzucili, nie Nataszo?
Natasza: Oj, jeszcze nic nie wiadomo. My tu gadu, gadu, a za kulisami czekają uczestnicy półfinały. 
Maciej: Przed państwem półfinalistki czwartej edycji The Voice! Wielkie brawa!

Gwiazda numer 2 to aktorka Anna Przybylska!
Gwiazda numer 6 to aktorka Magdalena Walach!
Gwiazda numer 12 to aktorka Agnieszka Dygant!
Gwiazda numer 14 to aktorka Anna Dereszowska!

Natasza: Jak miło się na nie patrzy. Aż szkoda, że za tydzień jeden z tych uczestniczek zabraknie...
Maciej: To znaczy niezupełnie, Nataszo, bo przecież osoby, które odpadły przed finałem i tak jeszcze raz u nas zagoszczą.
Natasza: Ale już nie będą mogły rywalizowac o zwycięstwo. O to mi chodziło.
Maciej: Chyba, że tak. Przedstawmy lożę jurorską. O tym, kto nie zakwalifikuje się do finału w 50% decydują Agnieszka Chylińska, Mateusz Damięcki, Joanna Liszowska i Piotr Kupicha.
Natasza: Srogo coś wyglądają, mam nadzieję, że to tylko i wyłącznie pozory.
Maciej: No pewnie, mówiłem ci to już kilka odcinków temu. 
Natasza: No wiesz, nigdy nic nie wiadomo. Tym bardziej, że to półfinał to i pewnie trochę więcej już oczekują od uczestniczek.
Maciej: Dobra, koniec tego gadanie, bo niecierpliwi nam się już pierwsza gwiazda odcinka, a jest nią Anna Dereszowska.


Anna: Ja nie mogę, to co tutaj się wyrabia, to coś niesamowitego. Trzy odcinki pod rząd stałam w strefie zagrożenia i trzy razy zostałam z niej uratowana. Ja bym nigdy nie przypuszczała, że będę miała takie szczęście. No bo to trzeba nazwac szczęściem. Chyba nie każdemu udawało się trzy razy zwyciężyc w zagrożeniu. Teraz już ostatnia prosta, finał tuż tuż. Bardzo bym się chciała w nim znaleźc, dlatego nie mogę zawieśc i widzów, i jurorów. 

Piosenkę ,,Niepokonani''
zaśpiewa gwiazda numer 14
Anna Dereszowska!

Maciej: Wielkie brawa dla Ani! Mnie zaszokowałaś tym występem, oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu.
Anna: Ja sama siebie zaszokowałam, nie spodziewałam się, że pójdzie mi tak dobrze. 
Maciej: A poszło. Agnieszko, co myślisz o tym występie?
Agnieszka: Biedna Ania, już trzy razy była jedną nogą poza programem. Ale trzeba się z tym liczyc, że tak będzie, bo została naprawdę bardzo mocna czwórka, będzie ostra walka o finał. Chyba jeszcze nigdy takiej nie było. A wracając do występu, to podobało mi się pod każdym względem. Było wszystko czysto, ładnie trafione dźwięki, zaśpiewałaś ten utwór z całym swoim sercem. 
Maciej: To ja teraz poproszę o opinię Joasi Liszowskiej.
Joanna: Dziękuję. Jesteś jedną z tych lepszych wokalistek w naszym programie. Zresztą tak jak Agnieszka wspomniała, każdy tutaj śpiewa po prostu rewelacyjnie i coś czuję, że co występ będą padały same dziesiątki. Podobałaś mi się w tej piosence, w oryginale śpiewana jest przez mężczyznę, ale ty bardzo dobrze się wczułaś w ten kawałek. Bardzo piękny zresztą. 
Maciej: Co mieli do powiedzenia jurorzy powiedzieli, teraz zmykaj do Nataszy.

Natasza: Aniu moja kochana! Ja mam to tej piosenki wielki sentyment. Przestraszyłaś się, kiedy dowiedziałaś się, że dano ci ten utwór do zaśpiewania w półfinale?
Anna: Było zaskoczenie, nie spodziewałam się, że przypadnie akurat dla mnie. Uwielbiam zespół Perfect, pamiętam na pamięc wszystkie ich piosenki i mam ich wszystkie płyty.
Natasza: Czyli łatwiej ci się śpiewało, jak już nie musiałaś się  uczyc tekstu...
Anna: Tak, to prawda. I bardzo się z tego powodu cieszę, bo przez to miałam więcej czasu na przygotowanie się z piosenkarką, z którą zaśpiewam w kolejnej rundzie.
Natasza: My już się nie możemy doczekac kto to taki. To co, można liczyc na czterdziestkę? Myślę, że tak.

[Agnieszka Chylińska] 10
[Mateusz Damięcki] 10
[Joanna Liszowska] 10
[Piotr Kupicha] 8
[Suma punktów] 38


Natasza: No było bardzo blisko do wymarzonej czterdziestki. Szkoda, że Piotrek zaniżył punkty, ale i tak przecież jest rewelacyjnie. 38 punktów wędruje na konto Ani Dereszowskiej. Teraz czas na was drodzy państwo. Wysyłajmy esemesy o treści 14. Ania bardzo ich potrzebuje. Pamiętajcie, że stawką jest finał. My na chwilę odpoczywamy, widzimy się po reklamach, pa!

[PRZERWA]

Maciej: Jesteśmy po przerwie, zapraszam wszystkim na kolejny występ, tym razem Agnieszki Dygant.


Agnieszka: Półfinał to bardzo poważna sprawa. Trzeba byc w stu procentach przygotowanym, nie można sobie pozwolic na żadny, nawet najmniejszy błąd, bo to może zadecydowac o moich losach. W poprzednim odcinku praktycznie uratowały mnie tylko punkty jurorów, bo w głosowaniu widzów byłam ostatnia. Było mi bardzo przykro, myślałam, że telewidzom też się spodobałam. Tak nie było, ale liczę na to, że tak będzie teraz.

Piosenkę ,,Aleja gwiazd''
zaśpiewa gwiazda numer 12
Agnieszka Dygant!

Maciej: Piękny utwór Zdzisławy Sośnickiej. Gratuluję ci za to, że pojęłaś się temu zadaniu. Na pewno nie łatwo było śpiewac taką piosenkę.
Agnieszka: To był sprawdzian, czy nadaję się na takie wielkie utwory. O tym, czy zdałam ten sprawdzian zadecydują jurorzy. Mam nadzieję, że tak.
Maciej: Dla mnie zdałaś na szóstkę z plusem. Co myśli na temat tego występu Joanna Liszowska?
Joanna: Według mnie takie kawałki właśnie najbardziej ci leżą. Przez te półtorej minuty czułam się jak na jakimś wielkim koncercie i najbardziej to bym chciała powiedziec ,,bis''. O ile się nie mylę, to tydzień temu zgarnęłaś za pierwszy i drugi występ same dychy, dzisiaj masz duże szanse, aby historia się powtórzyła. Życzę ci tego, bo jesteś rewelacyjna.
Maciej: To może teraz Piotrek coś powie?
Piotr: Właściwie, to nie podobała mi się tylko jedna sprawa. A mianowicie bardzo często, szczególnie w okolicach refrenu śpiewałaś odrobinę za wysoko. A wtedy wydobywają się z twojego głosu fałsze. Mogłaś śpiewac trochę niżej i byłaby dziesiątka, a tak to będzie dziewiątka. Tylko to chciałem powiedziec, bo reszta mi się podobała.
Maciej: To jednak byś dał tą dychę, co? Agnieszko, uciekaj do greenroomu.

Natasza: Agnieszko, podejdź tu do mnie. Trudno było się zmierzyc z piosenką pani Zdzisławy?
Agnieszka: Bardzo trudno, naprawdę. Jest to klasyk i no nie wypadałoby zepsuc tej piosenki. Po opiniach widzę, że trochę to zrobiłam...
Natasza: A tam, Piotr tylko tak to powiedział. Powiesz nam, z kim zaśpiewasz w drugiej rundzie?
Agnieszka: Nie mogę, to ma byc niespodzianka. Powiem tylko tyle, że to jest bardzo przystojny pan...
Natasza: Ooo, to ja już się nie mogę doczekac waszego występu <śmiech>. Ale najpierw to proszę o noty.

[Agnieszka Chylińska] 10
[Mateusz Damięcki] 10
[Joanna Liszowska] 10
[Piotr Kupicha] 9
[Suma punktów] 39


Natasza: Czyli jednak Piotr nie zdecydował się na dziesiątkę. Na razie to tylko on wystawia inne punkty niż reszta. Myślę, że się jeszcze poprawi. Agnieszka Dygant jak na razie jest lepsza od Ani Dereszowskiej o jeden punkt. Jeżeli chcecie, aby Aga wystąpiła w finale, nie ma na co wzlekac. Chwytamy komórki i wysyłamy esemesiki o treści 12.

Maciej: A trzecia w kolejce do występu jest Magdalena Walach. Jak jej pójdzie? Przekonajmy się.


Podczas ogłaszania wyników: ,,Zaczynamy od pierwszego miejsca. Pierwszą osobą, która bezpiecznie przechodzi do półfinałowego odcinka jest .... Magdalena Walach!''
Magda: Jak usłyszałam, że Maciek podaje moje nazwisko jako pierwsze, to normalnie się popłakałam. To wszystko przez te emocje. Wtedy ona puściły, no i się poleciały łzy. Nie wierzyłam, że można pokonac Anię Przybylską, ale jednak tak!. Ciekawe, jak to będzie teraz. Bardzo mi zależy na finale, zresztą chyba jak każdemu.

Piosenkę ,,Apologize''
zaśpiewa gwiazda numer 6
Magdalena Walach!

Maciej: Takie liryczne utwory dzisiaj są. Magdo, już kieruję do ciebie pytanie. Jak oceniasz swoje szanse na finał? 
Magdalena: To jest najtrudniejsze pytanie, jakie mogłeś mi zadac. Powiem tylko tyle, ze czuję się zagrożona.
Maciej: A ja zupełnie nie wiem dlaczego. Śpiewałaś świetnie. Prawda Mateuszu?
Mateusz: Ja bym nawet powiedział święta prawda. Magdo, jak ty przeżywałaś ten występ. Było słychac w twoim głosie, że wiesz o czym śpiewasz i bardzo się starasz, aby wszystko poszło idealnie. I tak było bez dwóch zdań. Naprawdę, widzowie by cię skrzywdzili, jakby na ciebie nie głosowali. Ja w tajemnicy powiem, że na ciebie też wyślę kilka głosów.
Maciej: No to już chyba tajemnicą nie jest <śmiech>. Piotr Kupicha.
Piotr: Nareszcie w pełni zadowolenia mogę komuś postawic dyszkę! I ty jesteś tą osobą! Słuchaj, ten występ był dopracowany do najmniejszych elementów. Zaśpiewałaś tą piosenkę prosto, ale nie prostacko. Czasami mniej znaczy więcej i tak było w twoim przypadku. Brawa dla Magdy proszę!
Maciej: Wysłuchałaś jurorów i ich zdanie, czas zmykac do Nataszy.

Natasza: Te oklaski to dla ciebie, wiesz o tym?
Magdalena: Naprawdę, ale po raz kolejny w tym programie, nie wiem co mam powiedziec. Po prosu mnie zatkało, nie spodziewałam się...
Natasza: Ale ja cię jeszcze jednak o coś zapytam, bo to pytanie zadaję dziś wszystkim. Kto z tobą wystąpi w kolejnej rundzie?
Magdalena: Nataszo, przecież ty dobrze wiesz, że nie mogę powiedziec. Niech to pozostanie niespodzianką do końca.
Natasza: No dobrze, niech ci będzie <śmiech>. Ile punktów dadzą jurorzy Magdzie? Jestem bardzo ciekawa.

[Agnieszka Chylińska] 10
[Mateusz Damięcki] 10
[Joanna Liszowska] 10
[Piotr Kupicha] 10
[Suma punktów] 40


Natasza: Jeeest! Wielkie gratulacje, czterdziestka należy do ciebie! Tylko mi tu nie płacz, proszę cię. Magda uzyskała wspaniały wynik, ale to nie oznacza, że telewidzowie mogą sobie odpuścic głosowanie. Wręcz przeciwnie! Pamiętajcie, że Magdalena ma numerek 6. 

Maciej: A przed nami ostatni występ w pierwszej rundzie. Anna Przybylska.


Anna: Poprzedni odcinek nie zaliczam do udanych. I wcale nie chodzi mi o to, że go nie wygrałam, ale kompletnie spieprzyłam pierwszy występ. Sama wiedziałam, że był on do kitu i było mi wstyd, że zawiodłam fanów i jurorów. Modliłam się, aby nie odpaśc, bo teraz może się zdarzyc wszystko. Na szczęście uratowali mnie widzowie, za co im dziękuję. Na nich zawsze mogę liczyc.

Piosenkę ,,Don't Stop The Music''
zaśpiewa gwiazda numer 2
Anna Przybylska!

Maciej: Aniu, wyszło wszystko dobrze? Czy coś byś w nim zmieniła, jakby była taka możliwośc?
Anna: Chyba nie... Myślę, że wykonałam tą piosenkę na sto procent i było bardzo dobrze. 
Maciej: A jakie zdanie mają jurorzy? Agnieszka Chylińska, proszę.
Agnieszka: Jesteś świetna. Pięknie wyglądasz w tym stroju, mam nadzieję, że mi go za kulisami pożyczysz. Zaśpiewałaś tą piosenką z taką łatwością, lekkością. Była dla ciebie łatwa, nie sprawiała ci większych problemów. Nie mogę się do niczego przyczepic. Kompletnie do niczego.
Maciej: Opinia Agnieszki pozytywna, zobaczmy jaka będzie Asi. Ale raczej taka sama. 
Joanna: A jak mogłoby byc inaczej? Śpiewałaś z klasą i emocjami, które są bardzo potrzebne podczas występu. Ogólnie to ja mogę ciebie słuchac godzinami i tak mi się nie znudzisz. Masz coś takiego pociągającego w twoim głosie, że ja nie mogę. Zazdroszczę ci tej chrypki, która tylko podkreśla pięknośc twojej osoby, bardzo fajnie wygląda ona podczas twojego śpiewu. 
Maciej: Zapraszam cię do Nataszy. Pa!

Natasza: Ania, Ania! Widzisz to? Znowu owacje na stojąco. Nie często to się zdarza. Jak emocje?
Anna: Jejciu, z odcinka na odcinek zamiast coraz mniejsze, to są coraz większe. Na serio. Bardzo się cieszę, że jurorom się podobało, myślę, że widzom także.
Natasza: Ja jestem tego pewna. I znowu to samo pytanie. Z kim zaśpiewasz w kolejnej rundzie?
Anna: Wiem, że będę przewidywalna, ale nie zdradzę tej tajemnicy! Dowiecie się później. Powiem tylko tyle, że jest to pani z pięknymi długimi włosami oraz oczarowującym głosem...
Natasza: Jakie będą ostatnie punkty w tej rundzie? Sprawdźmy to.

[Agnieszka Chylińska] 10
[Mateusz Damięcki] 10
[Joanna Liszowska] 10
[Piotr Kupicha] 10
[Suma punktów] 40


Natasza: I kolejny max punktów. Piątka Aniu! Aby zagłosowac na Annę Przybylską, należy wysyłac esemesy o treści 2. Jestem pewna, że dostaniesz ich bardzo, ale to bardzo dużo. Zakończyliśmy pierwszą turę, dlatego oddaję głos Maciejowi.

Maciej: Zaśpiewały dla nas już wszystkie uczestniczki, dlatego wypadałoby zerknąc jak układają się punkty. 


Maciej: Niesamowita sytuacja, tak wyrównanej walki jeszcze w tym programie nie było. Między pierwszym, a ostatnim miejscem są tylko dwa punkty różnicy. Na pierwszej pozycji uplasowały się Ania Przybylska i Magdalena Walach. Na dalszej jest Agnieszka Dygant. Najmniej, ale i tak bardzo dużo punktów ma Anna Dereszowska. Naprawdę po drugim występie może się ta tabela przewrócic do góry nogami.
Natasza: Macieju, teraz mieliśmy zaprosic państwa na przerwę, ale przedtem podglądnijmy, jak głosujecie państwo.


Natasza: Tutaj też bardzo wyrównana walka. Boże, co to będzie pod koniec odcinka! Strach się bac! Pierwsza jest Ania Przybylska, ale tylko o jeden procent gorsza Magda Walach. Dalej Anna Dereszowska, a na końcu Agnieszka Dygant. Ale naprawdę to się może zmienic w ciągu sekundy.
Maciej: A teraz już czas na reklamy, do zobaczenia za chwilę! A po niej na scenie naszym uczestniczkom będą towarzyszyły wielkie gwiazdy polskiej muzyki rozrywkowej. Jesteście ciekawi o kim mówię? Zapraszam po przerwie, wszystko się wyjaśni. Pa!

[PRZERWA]

Maciej: Halo, halo! Witam wszystkich po krótkiej przerwie reklamowej. Na ten moment czekaliśmy cztery edycje. Po raz pierwszy z uczestnikami będą śpiewac prawdziwi piosenkarze. Na dodatek zaśpiewają ich utwory. Na pierwszy ogień idzie Anna Dereszowska z ... Tatianą Okupnik!!!


Anna: Jak dowiedziałam się z kim będę śpiewac to zrobiłam wielkie oczy. Ja mam śpiewac z Tatianą Okupnik i to jeszcze jej utwór? Nie wiedziałam co z tego będzie. Boję się, że przy niej wyjdą wszystkie moje słabości i błędy. 
Tatiana: Ania Dereszowska to bardzo pogodna osoba, z którą można porozmawiac na każdy temat. Dlatego cieszę się, że będę miała szanse z nią zaśpiewac. Wiem, że się bardzo stresuje tym występem, ale naprawdę nie ma czego. 

Piosenkę ,,Do nieba, do piekła''
zaśpiewa gwiazda numer 14 Anna Dereszowska
oraz Tatiana Okupnik!

Maciej: Kobitki, było świetnie! Przejdźmy od razu do ocen jurorów. Asiu, wyraź swoją opinię.
Joanna: Dziękuję wam drogie panie za ten występ, bo był on naprawdę na najwyższym poziomie. Aniu, ja w ogóle nie mogę pojąc czego ty się bałaś. Naprawdę, ale nie miałaś czego. Przy Tatianie nie wyszły żadne błędy, wręcz przeciwnie, było cudownie. Razem brzmicie wspaniale, przy refrenie to po prostu dałyście takiego czasu, że o mało bym z krzesła nie spadła. 
Maciej: Piotr Kupicha na pewno potwierdzi słowa Joanny.
Piotr: No nie do końca. Tatiano masz świetny głos, muszę powiedziec, że po raz pierwszy słyszę cię na żywo. Aniu, ty też masz głos, mówiliśmy ci to wiele razy i bardzo dobrze sobie poradziłaś w tym dueacie. Jednak nie byłbym sobą, abym nie miał jakieś ,,ale''. Chodzi mi o to, że Tatiana nie pozwalała ci się wykazac, ty byłaś w cieniu. To Tatiana robiła show, a ty jedynie co tylko jej pomagałaś. A powinno byc odwrotnie. Jednak mimo to nie dam złej oceny, bo błędów żadnych nie słyszałem.
Maciej: Nie wiem o czym mówi Piotr. Ale nie przejmujcie się. Tatiano, Aniu, śmigajcie do greenroomu!

Natasza: Witam was w greenroomie. Pierwsze pytanie kieruję w stronę Tatiany. Jak się czujesz w naszym studio? Przyjemnie?
Tatiana: Bardzo tu fajnie, miła atmosfera to chyba najważniejsze. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś mnie zaprosicie, na przykład jako gośc specjalny <śmiech>. Na pewno przyjmę zaproszenie.
Natasza: Piotrek, słyszałeś Tatianę? Jest chętna jeszcze raz u nas wystąpic. To skierowałem do naszego producenta, Piotra. Aniu, co taka smutna?
Anna: Nie jestem smutna, tylko trochę zamyślona. Może dlatego, że jeszcze nie dotarło do mnie, że przed chwilą śpiewałam z Tatianą... Nigdy nie spodziewałabym się, że będę miała okazję wystapic z taką gwiazdą.
Natasza: Chyba czterdziestki nie będzie, bo tam Piotrowi coś się nie podobało, ale liczymy na pozostałych jurorów.

[Agnieszka Chylińska] 9
[Mateusz Damięcki] 10
[Joanna Liszowska] 10
[Piotr Kupicha] 9
[Suma punktów] 38

Natasza: 38 punktów, bardzo pozytywny wynik. Ale jeżeli zależy wam, telewidzom, na tym, aby Anna Dereszowska wystąpiła w finale i rywalizowała o nagrodę główną, to trzeba głosowac. Jak? W treśc esemesa wpisujemy 14.

Maciej: Czas na kolejną naszą uczestniczkę i tym razem pana, który będzie jej towarzyszył podczas występu. Agnieszka Dygant i ... Andrzej Piaseczny!


Agnieszka: O jaa... Mam śpiewac z Piaskiem? Nigdy bym się nie spodziewała, że akurat z nim przypadnie mi wykonywac utwór. I w dodatku jego. 
Andrzej: Agnieszka Dygant. Hm.. Ona mi się kojarzy tylko z rolą Niani Frani! Ewentualnie z prawniczką Agatą. <śmiech>. Ale od teraz zapadnie mi w pamiec jako świetna wokalistka. Trenuję z nią już kilka dni i widzę, że nie bez powodu znajduje się z najlepszej czwórce. Ma kawał dobrego głosu i bardzo dobrze go wykorzystuje. Zobaczymy, czy tak dobrze wypadnie też w mojej piosence. 

Piosenkę ,,Śniadanie do łóżka''
zaśpiewa gwiazda numer 12 Agnieszka Dygant
oraz Andrzej Piaseczny!

Maciej: No, muszę powiedziec, że mieliście bardzo fajny pomysł na ten występ. Mam nadzieję, że to też docenią jurorzy. Zaczynamy opinie, Mateusz zacznie.
Mateusz: ,,Nowe życie na śniadanie'', oj nuciło się tą piosenkę... Jest to jeden z ulubionych kawałków mojej mamy, bardzo ją pozdrawiam. Agnieszko, nie przypuszczałem, że tak dobrze poradzisz sobie z tym utworem. No bo wiesz, jest to piosenka śpiewana przez mężczyznę, tekst też raczej przeznaczony do śpiewania przez mężczyznę. Ale ty sobie poradziłaś rewelacyjnie! Ja chcę, abyście zaśpiewali mi to jeszcze raz...
Maciej: Może spełnią twoje życzenie po programie? Piotrze, teraz przechodzimy do ciebie.
Piotr: Nie grało mi tu coś. Możecie powiedziec, że jestem wścibski, wszystkich krytykuję, ale nie umiem mówic, że było świetnie, jak tak na prawdę nie było. Agnieszko, słyszałem, że czasami nie łapałaś dźwięki i łamał ci się głos. Nie wiem, czy to z wrażenie, że obok ciebie jest Piasek? <śmiech>. Ale było czuc między wami więź, śpiewaliście razem, nikt nikomu nie przeszkadzał. Gdyby nie te wpadki Agnieszki, o których wspomniałem, to byłby jeden z lepszych występów edycji. 
Maciej: Ale i tak nie było źle, prawda? Zapraszam was do Nataszy.

Natasza: Andrzeju, pozwolisz, że panie przodem, także do niej pierwsza się zwrócę. Agnieszko, czy na serio łamał ci się głos z powodu obecności Andrzeja?
Agnieszka: Nie, chociaż nie mogę powiedziec, że Piasek nie jest przystojny <śmiech>. Ale okey, dosyc, bo mój ukochany siedzi na widowni.
Natasza: Andrzeju, jak ci się pracowało z Agnieszką przez ten tydzień?
Andrzej: To było naprawdę wspaniałe siedem dni, Aga jest niesamowicie radosną osobą, potrafi rozbawic każdego. Nawet mnie, takiego ponurasa.
Natasza: Proszę jurorów o punkty. 

[Agnieszka Chylińska] 9
[Mateusz Damięcki] 10
[Joanna Liszowska] 10
[Piotr Kupicha] 8
[Suma punktów] 37


Natasza: Brawa dla Agnieszki i Andrzeja, razem uzbierali 37 punktów. Pamiętam, że przed tą rundą, jak pokazywaliśmy wyniki głosowania, to Agnieszka była ostatnia, może teraz sytuacja się zmieniła, ale nic nie zaszkodzi zagłosowac, bo przecież stawką jest finał. Głosuj na Agnieszkę, w treśc esemesa wpisując 12.

Maciej: Przechodzimy do kolejnego duetu złożonego z Magdaleny Walach i ... Łukasza Zagrobelnego!



Magda: Już się nie mogę doczekac wspólnego występu. Znamy się z Łukaszem od dobrych kilku lat, po raz pierwszy spotkaliśmy się podczas 7. edycji Tańca Z Gwiazdami. Potem trochę zaniedbaliśmy tą przyjaźń, ale teraz jest szansa ją odnowic.
Łukasz: 5 lat temu Magda sięgnęła po Kryształową Kulę, a teraz przeczuwam, że zdobędzie też Złotą Gwiazdę. Jest bardzo utalentowaną osobą, uczy się bardzo szybko, co tylko ułatwia sprawę. Życzę jej dojścia do finału i pokazania, kto tam rządzi.

Piosenkę ,,Ja tu zostaję''
zaśpiewa gwiazda numer 6 Magdalena Walach
oraz Łukasz Zagrobelny!


Maciej: Agnieszko, proszę.
Agnieszka: Zostańcie tu jak najdłużej, bo słuchało się was rewelacyjnie. Magdo, ty od poprzedniego odcinka wyrastasz nam na naprawdę bardzo mocną faworytkę! Tydzień temu dwie czterdziestki, teraz zanosi się na to samo. Trochę żałuję, że dopiero teraz pokazujesz na co cię stac, ale lepiej późno niż wcale. To teraz tak. Mam już dwa typy na finał, Anię Przybylską i ciebie, teraz tylko nie wiem kto będzie trzeci. 
Maciej: No, bardzo ci gratuluję Magdo. Takie słowa z ust Agnieszki nie zdarzają się często. Joanna Liszowska.
Joanna: Na etapie półfinału pozostali sami najlepsi wokaliści. I żadna z uczestniczek nie zasługuje na odpadkę. Nie wiem jak postąpią widzowie, bo dotąd każdy występ był według mnie perfekcyjny. Ten też! Łukaszu, Magdo, widzę, że mocno pracowaliście przez ostatni tydzień, bo efekty są nieziemskie. I znowu czułam się jak na koncercie wielkich gwiazd... Było super.
Maciej: Magdo, Łukaszu, uciekajcie do greenroomu.

Natasza: Witam was. I jak? Odżyła dawna przyjaźń? Łukasz?
Łukasz: Tak i bardzo się z tego powodu cieszymy. Nie wiedzieliśmy się dobre kilka lat, fajnie tak się spotkac po tak długim czasie.
Natasza: Magdo, to był twój ostatni występ przed finałem. Jak się czujesz?
Magda: Ja chyba jeszcze nie do końca wierzę, że to jest półfinał i byc może za tydzień będę walczyc o główną nagrodę. 
Natasza: Uwierz! To jest prawa. Życzę ci z całego serca, abyś wystąpiła w finale. Jakie noty przyznają sędziowie za ten występ? Zobaczmy.

[Agnieszka Chylińska] 10
[Mateusz Damięcki] 10
[Joanna Liszowska] 10
[Piotr Kupicha] 9
[Suma punktów] 39


Natasza: Ajajaj, no musiała byc ta dziewiątka na końcu. Piotrze, ty naprawdę nasz dzisiaj zły dzień. Jeżeli chcecie państwo ujrzec Magdalenę Walach walczącą o główną wygraną w programie, nie ma na co czekac. Wysyłamy esemesy o treści 6.

Maciej: Panie i panowie, przed nami ostatni duet wieczoru. Anna Przybylska z .. Sylwią Grzeszczak!



Anna: Jest to już półfinałowy odcinek, więc poziom jest coraz wyższy. Zawsze śpiewaliśmy sami, raz w grupach, a teraz musimy śpiewac z wielkimi gwiazdami polskiej muzyki. Jest to niezły stres, nie wiem czego mam się spodziewac. Do współpracy przypadła mi Sylwia Grzeszczak. Lepiej trafic nie mogłam! Czuję, że raz stworzymy niesamowity duet.
Sylwia: Staram się regularnie oglądac program, ale wiadomo, że nie zawsze jest na to czas. Jednak zdecydowanie od pierwszego odcinka moją największą faworytką jest Anna! Boże, jaki ona ma mocny głos! I ta seksowna chrypka. Też bym chciała taką miec.

Piosenkę ,,Filtr''
zaśpiewa gwiazda numer 2 Anna Przybylska
oraz Sylwia Grzeszczak!

Maciej: Wielkie brawa dla naszego duety! Joasiu, jak ci się podobało?
Joanna: Producent naprawdę zaprosił do programu wielkie gwiazdy. Ale chyba Sylwia jest tą największą. Każda jej piosenka staje się absolutnym hitem. Z tym kawałkiem jest podobnie. Ale wracając do występu, to szczerze powiem, że nie przypuszczałam, że razem możecie tak świetnie brzmic! To była uczta dla moich uszu. I na pewno nie tylko dla moich. 
Maciej: Może bardziej konkretniej Piotrek Kupicha?
Piotr: Ja nie będę się rozgadywał na cały program, bo uważam, że nie o to chodzi. Piosenka Sylwii nie należy do łatwych, ba, nawet powiem, że to był najtrudniejszy utwór z tej rundy, ale sobie poradziłaś najlepiej ze wszystkich. Mówię to do Ani, bo wiadomo, że Sylwia jest zawsze perfekcyjna. Zdecydowanie warto było czekac cały odcinek, na taki występ. Dziękuję wam.
Maciej: Opinie za nami, teraz pozostaje tylko rozmowa z Nataszą.

Natasza: Jakie to były emocje podczas wykonywania tej piosenki. Pięknie.
Anna: Emocje to są teraz, po występie. W trakcie wcale nie czułam stresu, chyba to zasługa Sylwii. 
Natasza: Właśnie, teraz pytanie do Sylwii. Chciałabyś zaśpiewac z Anką jeszcze raz? Albo dwa?
Sylwia: Ja z nią mogę śpiewac cały dzień. Poznałyśmy się dopiero podczas programu, ale bardzo się ze sobą zaprzyjaźniłyśmy. I obiecuję, że jak nie zdobędzie kontraktu na nagranie płyty, bo wiem, że taka jest nagroda w programie, to na pewno ja się nią zajmę. Obok takiego talentu nie można przejśc obojętnie.
Natasza: Słyszałaś Aniu? To ja ci już teraz gratuluję. Popatrzmy na ostatnie dzisiaj punkty od jurorów.

[Agnieszka Chylińska] 9
[Mateusz Damięcki] 10
[Joanna Liszowska] 10
[Piotr Kupicha] 10
[Suma punktów] 39

Natasza: Yyy, szczerze powiem, że nie wiem co mam powiedziec. Skąd ta dziewiątka? Czyżby zazdrośc Agnieszko? <śmiech>. Naprawdę wręcz byłam pewna, że padnie czterdziestka. Ale i tak nie jest przecież źle, 39 punktów wędruje do Ani. Jeszcze macie czas na głosowanie, pamiętajcie, aby oddac głos na Annę Przybylską trzeba wysłac esemesa o treści 2.

Maciej: Gratuluję wszystkim uczestnkom występów, każde były mega. Tabela jurorska po dwóch rundach jest naprawdę bardzo wyrównana, zresztą co ja będę mówił, sami zobaczcie.


Maciej: Czyli tak jak wspominałem, walka jest naprawdę bardzo zacięta. Na pierwszym miejscu znajdują się Ania Przybylska i Magdalena Walach, a na drugim Agnieszka Dygant i Anna Dereszowska. To są oceny jurorów, ale wasze głosy mogą poprzewracac tą tabelę dosłownie do góry nogami. Na głosowanie macie jeszcze 9 minut, zapraszam. Mi się widzimy po przerwie, pa!

[PRZERWA]

Przed państwem gośc specjalny
Dido ,,No Freedom''

Natasza: Jeszcze raz brawa dla Dido! 
Maciej: Wielkimi krokami zbliżamy się do rozwiązania sprawy. Kto z kim będzie rywalizował w finale? Jaka uczestniczka będzie musiała pożegnac się z nami w półfinale?
Natasza: Anna Przybylska, Magda Walach, Agnieszka Dygant i Anna Dereszowska. Cztery najlepsze wokalistki w show. Niestety, jedną z nich zabraknie w finale.

Maciej: Moi drodzy, z wielką radością ogłaszam, że bezapelacyjnie pierwszą gwiazdą, która na pewno będzie rywalizowac w finale o samochód marki Porsche, kontrakt płytowy i Statuetkę Złotej Gwiazdy to ......

Natasza: Maciek, mów już wreszcie!

Maciej: To .... Anna Przybylska!!! Gratulacje dla Ani, znamy już pierwszą finalistkę!

Natasza: Kto bez żadnego zagrożenia dołączy do Anny w finale? Na scenie pozostały trzy gwiazdy, ale tą szczęśliwą osobą, która zajmuje drugie miejsce jest ... Magda Walach!

Maciej: Magdalena Walach  drugą osobą, która za tydzień będzie walczyc o zwycięstwo. A teraz w niepewności zostają jeszcze Agnieszka Dygant i Anna Dereszowska. Naprawdę one się bardzo mocno denerwują, bo za chwilą dowiedzą się, jaki los czeka ich w programie. Przez cały ten odcinek była bardzo wyrównana rywalizacja, w punktacji jurorów obie panie uzyskały takie same noty. Dlatego o tym, kto przechodzi do finału zadecydowali widzowie. A widzowie zadecydowali, że za tydzień u boku Anny Przybylskiej i Magdaleny Walach NIE ujrzymy ... Anny Dereszowskiej!


Natasza: Anna Dereszowska jako półfinalistka czwartej edycji programu! Wielkie brawa dla niej! Naprawdę na nie zasługuje! Wszyscy zasługiwali na finał, ale niestety takie zasady, że ktoś musiał odpaśc tuż przed nim. Padło na ciebie. Teraz to twój czas, Aniu, przemów.
Anna: Cholera, co za emocje... Nie spodziewałam się, że będę te wyniki tak przeżywac. Byłam pewna, że to dzisiaj panie na mnie, dlatego przygotowałam sobie wcześniej przemowę, ale kompletnie zapomniałam, co tam miałam napisane. To wszystko przez te emocje. Jestem bardzo szczęśliwa, ze mogłam państwu śpiewac aż przez dziewięc odcinków, do półfinału. Jest to dla mnie wielki zaszczyt, że doceniacie państwo moją pracę. Miałam kilka nieprzyjemnych sytuacji związanych z zarzutami, że jestem profesjonalną piosenkarką, ale jak widac są ode mnie lepsi. Najlepszym dowodem na to jest dzisiejszy odcinek i wyniki. Były też miłe sytuacje związane z programem, zdecydowanie to ich było więcej. Dziękuję wszystkim, którzy mi kibicowali, wysyłali na mnie głosy. Widzicie, już zaczynam płakac... Przepraszam. Chciałam jeszcze powiedziec o tym, że te dwa miesiące przeżyte z programem, to dwa najpiękniejsze miesiące w moim życiu. Nigdy nie zapomnę tej tremy, która mi towarzyszyła przy każdym występie, wzruszeń, stresu... Skład finałowy jest bardzo mocny, każdej z osobna życzę wygranej. 
Maciej: Bardzo mi szkoda, ale jesteś półfinalistką programu. Drodzy państwo, ten odcinek chyba przejdzie do historii, jako najbardziej emocjonujący, co Nataszo?
Natasza: Mam takie samo zdanie. Znamy już trzy gwiazdy, które za tydzień stoczą ostateczną walkę o zwycięstwo. Przybylska, Walach, Dygant. Która z nich zwycięży?
Maciej: To wszystko w kolejnym, finałowym odcinku. Zapraszamy na niego serdecznie.
Natasza: Na dzisiaj to wszystko, dziękujemy państwu za uwagę. Pa!



7 komentarzy:

  1. Ale emocje! To był fantastyczny odcinek. Czytało mi się go wspaniale, jak nigdy. Emocje były bardzo duże. O piosenkach z 1 rudny już pisałem, ale z drugiej najlepszą miały Ania i Sylwia. Świetne gwiazdy w drugiej rundzie, wiesz co dobre :-) Poziom bardzo wysoki, ale Piotr dzisiaj srogi. Tzn. dawał wysokie oceny, ale prawie zawsze niżej niż reszta. W finale w sumie same faworytki, cieszę się, że Agnieszka w nim jest, bo to jej najbardziej kibicuję. Z niecierpliwością czekam na wielki finał, będzie się działo. Pozdrawiam Cię. [[Tańczące Gwiazdy]]

    OdpowiedzUsuń
  2. To były prawdziwe emocje na miarę półfinału! Piękne były piosenki, żadnej nie umiałem wybrać i widać było ewidentnie, że wszystkie są na równym poziomie! Gratuluję talentu w przekazaniu emocji! W drugiej rundzie najlepiej moim zdaniem poradziła sobie Ania z Sylwią Grzeszczak. A o głosowaniu? Tabelka z głosami ułożyła się jak marzenie, trochę szkoda, że do 1000 nie dobił nikt, ale i tak jest dużo głosów i wynika z tego, że bardzo sporo ich oddałem. Warto było, bo taki skład na finał był wymarzony! Oczywiście wolałbym tam spotkać Roberta lub Magdalenę Stużyńską, ale już odpadli... szkoda, ale nie wracamy do tego, co było kiedyś. Dziękuję za wspaniałe emocje, myślę, że za tydzień będzie tyle tych emocji, że przy wynikach zwalę się z krzesła! Pozdrawiam serdecznie i czekam na finał programu! [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo emocji w tym odcinku, czuję je aż do teraz. Piosenki z pierwszej rundy średnie jak dla mnie, ale z drugiej mistrzowskie, w ogóle świetny pomysł duetu z gwiazdą, szczególnie podobał mi się duet Ani i Sylwii. Punkty bardzo wysokie, ale nie ma się co dziwić, w końcu to półfinał. Bałam się bardzo, że Ania Przybylska odpadnie, a tutaj pierwsze miejsce, jest w finale i chciałabym aby to właśnie ona wygrała. Natomiast nie spodziewałam się, że odpadnie Ania Dereszowska - myślałam że wygra ten program. Jednakże nie szkoda mi jej. Zaskakujący program, odcinek no i teraz czekam na te największe emocje, czyli finał. Będę głosować :) [Dancing 4You 8/ Fashion Queen 1]

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie normalnie druga runda najlepsza w historii całego programu. Genialny pomysł ze śpiewaniem z gwiazdami. Trochę mi się nie podobało, że Dido śpiewała tą samą piosenkę dwa razy, mogłaby coś innego mam inne też fajne. Co do składu finałowego to jestem zadowolona.Dobrze że odpadła Dereszowska. Liczę że wygra Agnieszka [Stars on Ice 2]

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny odcinek, muzyka naprawdę piękna. Dużo emocji i pięknych chwil. Bałem się, że dwie z pań nie wejdą do finału, a jednak. Ogólnie pierwsza runda zmiażdżyła cały ten półfinał. Naprawdę świetnie Ci wyszedł odcinek, póki co najlepszy w 4 edycji, a to jeszcze nie koniec. Ja się już boje o finał, to dopiero będzie miazga. Poziom widzę jest naprawdę wysoki, wszystkie uczestniczki zaśpiewały bardzo dobrze i udowodniły, że wszystkie zasługiwały na finał. Lecz miejsc jest tylko 3 i co? I przeszły na szczęście Ania i Magda, szkoda Ani, bo byłoby jeszcze lepiej, ale takie życie. Mam nadzieję, ze Ania wygra program. Czekam na finał i będę głosował. [xFactor-Stars]

    OdpowiedzUsuń
  6. Łaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaał! W życiu nie spodziewałem się takiego odcinka! Jestem w szoku! Całe szczęście, że moje faworytki zostały, a najbardziej znienawidzona odpadła! Czekam na półfinał!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sorki ze tak pozno. Ale myślałem, że skomentowałem. Co do odcinka to poziom wysoki i dość wyrównany. W tym odcinku nie miałem faworytów, ale i tak były emocje. Jeżeli chodzi o odpadke to Anny nie jest mi szkoda. Czekam na kolejny odcinek i głosuje.

    OdpowiedzUsuń