sobota, 6 kwietnia 2013

Odcinek 8

Nie możemy w to uwierzyc, ale to już ósmy odcinek naszego show i do finału dzielą nas tylko dwa odcinki! W poprzednim tygodniu na scenie The Voice spotkało się sześc najlepszych gwiazd edycji. Śpiewali piosenki między innymi Varius Manx i Shakiry. Niestety nikomu nie udało się zdobyc kompletu punktów, ale najbliżej tego była Agnieszka Dygant. Jednak to nie ona wygrała odcinek. Na czele stanęła po raz kolejny Anna Przybylska! W strefie zagrożenia stanęły gwiazdy, które już raz zostały z niej uratowane. Anna Dereszowska i Robert Górski. Po zsumowaniu głosów telewidzów i punktów jurorów z programem pożegnał się Robert. W show zostało pięciu uczestników i po raz pierwszy zaśpiewają podwójniE. W pierwszej rundzie solowo, a w drugiej w grupach. 

Przed państwem gośc specjalny odcinka
Ania Wyszkoni ,,W całośc ułożysz mnie''

Maciej: Piękna Ania Wyszkoni rozpoczęła kolejny odcinek zmagań gwiazd programu The Voice!
Natasza: Dziękujemy ci bardzo za to, że zgodziłaś się zaśpiewac w The Voice. 
Maciej: Z Anią spotkamy się jeszcze raz, tuż przez wynikami.
Natasza: Macieju, to jest już ósmy odcinek programu. Jeszcze dwa tygodnie i poznamy zwycięzcę czwartej edycji programu.
Maciej: A na arenie zostało jeszcze pięc gwiazd, ale w finale spotkają się tylko trzy z nich.
Natasza: Dzisiaj w pierwszej rundzie podsumujemy uczestników. Kto zdobył ile punktów przez cały program, na którym miejscu się plasują i tak dalej...
Maciej: A w drugiej po raz pierwszy gwiazdy zaśpiewają w grupach. Jestem bardzo ciekawy jak zostali podzieleni i co zaśpiewają.
Natasza: Przypominam, że tak jak to było też w poprzednich seriach, te występy też będą punktowane przez nasze jury.
Maciej: Może przedstawmy już najlepszą piątkę czwartej edycji The Voice?
Natasza: Jak najbardziej jestem za. Panie i panowie, przed nami uczestnicy, którzy walczą dzisiaj o półfinał! Zapraszamy ich na scenę!

Gwiazda numer 2 to aktorka Anna Przybylska!
Gwiazda numer 3 to skoczek narciarski Kamil Stoch!
Gwiazda numer 6 to aktorka Magdalena Walach!
Gwiazda numer 12 to aktorka Agnieszka Dygant!
Gwiazda numer 14 to aktorka Anna Dereszowska!

Maciej: Jejciu, jak ich mało. Ania, Kamil, Magda, Agnieszka i Ania. Te gwiazdy przetrwały siedem odcinków. Dla którejś z nich niestety będzie to ostatni odcinek i nie dostanie przepustki do półfinału.
Natasza: Naprawdę, ale widzowie nie będą mieli łatwego wyboru. Ja nie wiem kogo bym wyeliminowała. Chyba nikogo.
Maciej: To dokładnie tak, jak ja. Ale na szczęście my tu od tego nie jesteśmy.
Natasza: Chyba wiem do czego, a raczej do kogo zmierzasz...
Maciej: Tydzień temu nie oceniali aż tak srogo, mam nadzieję, że to nie tylko z tego powodu, że były święta. Jury programu Agnieszka Chylińska, Mateusz Damięcki, Joanna Liszowska i Piotr Kupicha!
Natasza: Ale na ciebie patrzą. Ja się boję!
Maciej: Nie ma czego, Nataszo. To tylko pozory. Ja jestem pewien, że będą łagodni jak baranki.
Natasza: Noo, ja trzymam cię za słowo.
Maciej: Zobaczysz. Już za momencik, po krótkiej przerwie zaśpiewa dla nasz pierwsza gwiazda, główna faworytka edycji, czyli Ania Przybylska. Bądźcie z nami!

[PRZERWA]

Maciej: Halo, halo, jesteśmy już po przerwie. Oglądamy zmagania cwiercfinałowe gwiazd, na scenie wystąpi dla nas Anna Przybylska.



Anna Przybylska przez cały program uzbierała 215 punktów, co daje wysoką średnią, bo aż 35,8 punktów. Ale to nie ona jest na czele tabeli jurorów. Zajmuje drugie miejsce. Najwięcej punktów, bo 40, uzyskała w odcinku szóstym, śpiewając piosenkę ,,Try''. Nie najlepiej wyszedł jej wykon z trzeciego odcinka, uzbierała wtedy tylko 29 punktów. 
Anna: Kurcze, nie spodziewałam się, że będę tak dobrze śpiewac. Drugie miejsce w punktacji jurorów to bardzo wysoki wynik i jestem z niego zadowolona. Boję się, żeby teraz nie zaniżyc tej średniej, bo do wykonania są dwie piosenki.

Piosenkę ,,If I Were A Boy''
zaśpiewa gwiazda numer 2
Anna Przybylska!


Maciej: Aniu, czego ty się boisz! Drugi występ jest w grupach, więc nie jest tak źle. Za tydzień może byc gorzej. Ale nie chcę już teraz zdradzic niespodzianki. Kochana, śpiewasz jako pierwsza. Ma to dla ciebie znaczenie?
Anna: Tak, ma. Ja już jestem po występie, a reszta jeszcze musi czekac. Dlatego ja już mogę za chwilę sobie wygodnie usiąśc na kanapie w greenroomie i przygotowac się do występu grupowego.
Maciej: Za chwilę pójdziesz do greenroomu, lecz najpierw opinie jurorów. Kogo by tu zapytac... Może Agnieszkę?
Agnieszka: Kiwam głową na nie, bo zawiodłam się na tobie. Piosenka nie należy do najłatwiejszych, ale to cię do wszystkiego nie usprawiedliwia. Niestety, ale okropnie fałszowałaś w okolicach refrenu, jeszcze nie jesteś przygotowana na tak wysokie śpiewanie. Z drugiej strony muszę byc trochę sprawiedliwa, bo teraz uczestnicy mają tydzień na przygotowanie aż dwóch utworów... Nie wiem jeszcze jakie punkty wystawię.
Maciej: To może Mateusz troszkę złagodzi sytuację?
Mateusz: Ania dostała trudny utwór do zaśpiewania, bo producent dobrze wie, że stac ją na wszystko. Dla mnie sobie poradziłaś, może szału nie było, ale też uszu nie trzeba było zatykac. Jednak dzisiaj będę bardzo łagodny w ocenach, dlatego nie masz się czego obawiac. 
Maciej: Aj, chciałem zaprosic Anię do Nataszy, ale poleciała już sama. 

Natasza: Dokładnie, Ania jest już ze mną. Co się z tobą dzieje? Poprzednio nie zachwyciłaś jurorów, teraz też najlepiej nie było...
Anna: Wiesz co, to wszystko przez to zmęczenie. Muszę się przyznac, że powoli po prostu nie wyrabiam. Teraz były te święta, więc jeszcze mniej czasu. 
Natasza: Jesteś główną faworytką programu, co tydzień stoisz na najwyższym miejscu. Jak się z tym czujesz?
Anna: No właśnie... Widzowie na mnie bardzo mocno głosują, a ja ich nie mogę zawieśc. Ale niestety dzisiaj chyba dałam dup...
Natasza: Aaaa, nie kończ. To może poznajmy już punkty jurorów, niech sobie Anka odpocznie.


[Agnieszka Chylińska] 6
[Mateusz Damięcki] 9
[Joanna Liszowska] 10
[Piotr Kupicha] 6
[Suma punktów] 31


Natasza: Przepraszam, ja chyba coś źle widzę. Agnieszka dała 6? Piotr też 6? Chyba mi się przewidziało... Proszę państwa, nie mogę w to uwierzyc, ale chyba muszę. Anna Przybylska dostała 31 punktów. Zaledwie, bo dobrze wiemy, że stac ją na więcej. Nie ma żartów, musicie państwo głosowac, aby Anna nie odpadła tuż przez półfinałem. Treśc esemesa to 2.

Maciej: Kolejna gwiazda programu, Anna Dereszowska, tydzień temu po raz drugi poczuła, co to znaczy byc w strefie zagrożenia? Przysłowie mówi do trzech razy sztuka, ale miejmy nadzieję, ze teraz się nie sprawdzi.



Anna Dereszowska podczas programu zdobyła 211 punktów, a średnia wynosi 35,1 punków. Daje jej to brązowe, trzecie miejsce w klasyfikacji jurorskiej. Najlepszym jej wykonem, za który uzyskała komplet punktów, była piosenka ,,Piece Of My Heart''. Najsłabszym jej występem był występ z poprzedniego odcinka, dostała wtedy 31 punktów. 
Anna: Jestem zadowolona ze swoich osiągnięc w programie, chociaż nie ukrywam, że mogło byc lepiej. Na pewno zawaliłam w ostatnim odcinku, ale nie czułam się w tym kawałku. Jednak i tak się cieszę, bo jeszcze nigdy nie spadłam poniżej 30 punktów. I mam nadzieję, że tak już zostanie. 

Piosenkę ,,Show Me Heaven''
zaśpiewa gwiazda numer 14
Anna Dereszowska!

Maciej: I jesteśmy już po występie. Anna Dereszowska, wielkie brawa! Kochana, ja myślę, że poprzedni odcinek to była tylko taka mała wpadka i dzisiaj wracasz do formy.
Anna: Oj, bardzo bym chciała. Nie ukrywam, że starałam się bardzo mocno przez ten tydzień, liczę, że się udało.
Maciej: Zobaczmy, jak na twój wykon zareagowali jurorzy, a zaczniemy od Agnieszki.
Agnieszka: Nie będę znowu mówic, że przypadła trudna piosenka, bo uważam, że taka kolej rzeczy. To jest prawie finał, więc nie można się obijac, trzeba ciężko pracowac. Aniu, jestem z ciebie zadowolona, odrobiłaś pracę domową na bardzo dobry z plusem. W skali szkolnej oczywiście. Nieczystości praktycznie nie było, wszystkie dźwięki dobrze trafione. Mimo tego wszystkiego, zabrakło mi jednego elementu, a mianowicie energii scenicznej. Ona powinna byc, nawet przy takim wykonie.
Maciej: No ja się kompletnie nie zgadzam z Agnieszką. Anna miała skakac, czy co? Ta piosenka nie wymagała tego. Ale okej, ja nie jestem sędziom. Joasia.
Joanna: Agnieszka tu mówiła o jakiejś energii i tak dalej, ale nie powiedziała o tym, jaki mocny głos potrafi wydobyc z siebie Anka. Szczególnie było to słychac podczas refrenu. Za to ja już ci daję dychę. Naprawdę, ale jestem mega zaskoczona i apeluję do widzów, ale bardziej się wysilili z głosowaniem.
Maciej: No i na taką opinię czekałem. Śmigaj do greenroomu, gdzie czeka na ciebie Natasza.

Natasza: Pięknie, naprawdę pięknie. Nie dośc, że piękny utwór o to jeszcze tak zaśpiewany.
Anna: Nie przesadzaj Nataszo <śmiech>. Przecież są ode mnie lepsi.
Natasza: Dwa tygodnie z rzędu byłaś zagrożona i dwa razy z rzędu zostałaś uratowana. Co przewidujesz na dziś?
Anna: No prawdę mówiąc, to teraz ja jestem najbardziej narażona na odpadkę. Ale nawet jak by się tak stało, to nie będę rozpaczac, bo doszłam bardzo daleko.
Natasza: Aniu, nie żegnaj się z nami, jeszcze nic nie wiadomo. Za to za chwilę będą wiadome oceny jury.

[Agnieszka Chylińska] 8
[Mateusz Damięcki] 9
[Joanna Liszowska] 10
[Piotr Kupicha] 8
[Suma punktów] 35


Natasza: No, nie jest źle, ale zawsze mógł paśc max. Tym bardziej, że nie było tak bardzo daleko. Widzę, że Ania się bardzo cieszy, więc to jest najważniejsze. A będzie się jeszcze bardziej cieszyc, jeżeli wspomożecie ją głosami. Wysyłamy jak najwięcej esemesów o treści 14.

Maciej: Przed nami jedyny mężczyzna w programie, czyli Kamil Stoch. Jak wyglądają jego statystyki?



Kamil Stoch jako jedyny mężczyzna doszedł aż do ósmego odcinka. Niestety, ale jego statystki najlepiej nie wyglądają. Najlepiej wyszedł jemu występ z odcinka piątego i siódmego, gdzie uzyskał 37 punktów. Natomiast najmniej not dostał w odcinku pierwszym. Suma jego punktów to równe 200 punktów, co daje średnią 33,3 i ostatnie miejsce w tabeli. 
Kamil: Niestety, ale jestem na końcu klasyfikacji jurorów. Nie ukrywam, że jest mi trochę smutno, ale przyjmuję to na klatę. Muszę przyjąc to do wiadomości i starac się poprawic. W tym odcinku zaśpiewam utwór ,,Careless Whisper''. Piosenka bardzo spokojna, liryczna. Nie czuję się dobrze w takich klimatach. Zrobię jednak wszystko, aby zaśpiewac w miarę przyzwoicie.

Piosenkę ,,Careless Whisper''
zaśpiewa gwiazda numer 3
Kamil Stoch!

Maciej: Nawet nie wiesz, jakie wspomnienia wywołuje u mnie ten utwór. Kamilu, mówiłeś w filmiku, że nie czujesz się w lirycznych klimatach. Ja mam zupełnie inne odczucie.
Kamil: Ale taka jest prawda. O wiele bardziej wolę utwory energiczne, rozrywkowe. 
Maciej: Zapytajmy się o zdanie jurorów. Może Joanna Liszowska?
Joanna: A tam, gadasz głupoty. Według mnie zaśpiewałeś najlepiej jak potrafiłeś, jestem z ciebie zadowolona. Nigdy jeszcze nie dostałeś czterdziestu punktów, ale coś czuję, że teraz to się może zmienic... A ja zawsze mam dobre przeczucia.
Maciej: A teraz proszę o wypowiedź Piotrka.
Piotr: Joasiu, dziś się mylisz, nie będzie czterdziestki, bo to nie był wyśmienity występ. Czasami było kilka błędów w dźwiękach, niekiedy wypadałeś z muzyki. A to jest na tym etapie dla mnie niedopuszczalne. W tym występie też nic specjalnego się nie działo, wiało tak nudą, że o mało bym nie zasnął. 
Maciej: Nie w humorze nasi jurorzy. Zapraszam cię do Nataszy.

Natasza: Witam cię u mnie. Jesteś jedynym panem spośród wszystkich uczestników. Jakie to uczucie?
Kamil: Fajne, bo w pewnym sensie już jestem wygranym. A z takimi damami to zaszczyt walczyc. Zresztą co ja tu mówię. Nie chodzi tu o walkę a o zabawę przede wszystkim. 
Natasza: Jesteś w najlepszej piątce, za tydzień półfinał. Jak oceniasz swoje szanse? 
Kamil: Średnio, po ocenach jurorów, to chyba na półfinał nie zasługuję. Jednak jest jeszcze nadzieja w telewidzach. 
Natasza: Zawsze masz od nich wsparcie, teraz nie może byc inaczej. Proszę o punkty dla Kamila Stocha.

[Agnieszka Chylińska] 7
[Mateusz Damięcki] 8
[Joanna Liszowska] 9
[Piotr Kupicha] 6
[Suma punktów] 30


Natasza: Ajajaj, no nie jest najlepiej. 30 punktów, to na razie najsłabszy wynik w odcinku. Ale zawsze mogą pomóc widzowie. Głosujemy na Kamila, wpisując w treśc esemesa cyferkę 3. Przed nami przerwa, a po niej ostatnia dwójka uczestników, Magda Walach i Agnieszka Dygant oraz występy grupowe. 

[PRZERWA]

Maciej: Jesteśmy już po reklamach. Do występu przygotowuje się przedostatnia uczestniczka pierwszej rundy - Magdalena Walach!


Magdalena Walach w sumie zdobyła od sędziów 206 punktów, średnia wychodzi 24,3 . Daje jej to czwarte miejsce w tabeli jurorskiej. Najlepiej zaśpiewała w odcinku piątym, bo dostała wtedy 39 punktów. Natomiast nie powiodło się Magdzie na samym starcie, w pierwszym odcinku. Jury przyznało jej 28 punktów.
Magdalena: Niesamowite, że ja się wahałam się, czy wystąpic w The Voice. Czego ja się obawiałam, to głowa mała. A że sobie nie poradzę, nie będę miała czasu na rodzinę. Nic bardziej mylnego! Wiem, że nie śpiewam najlepiej, ale dziękuję widzom za głosowanie, bo zawsze stawiają mnie na czołowych miejscach, najczęściej na drugim.

Piosenkę ,,All bout the Money''
zaśpiewa gwiazda numer 6
Magdalena Walach!

Maciej: Według mnie bez problemu powinnaś dostac się po półfinałowego odcinka. Ten występ tylko mnie w tym tego przekonał. 
Magdalena: Dziękuję ci Macieju. Nie wiem jak to bedzie, jak postąpią widzowie. Zagłosują, a może postawią na kogoś innego? Ale tak jak wspominałam, jak odpadnę na tym etapie, to nie będę rozpaczac.
Maciej: Co mają do powiedzenia jurorzy? Mateusz Damięcki.
Mateusz: Do powiedzenia mam tylko pozytywne rzeczy. Bo innych w ogóle nie słyszałem. Magdo, jesteś bardzo utalentowaną uczestniczką i liczę, że dojdziesz w finale i będziesz rywalizowac o zwycięstwo. Twój głos podoba mi się najbardziej ze wszystkich uczestników, bo jest taki ciepły, żeby nie powiedziec słodki. Zmierzyłaś się w wielkim hiciorem i wyszłaś zwycięsko. Dziękuję.
Maciej: Czy tak samo myśli Piotr?
Piotr: Tak, myślę dokładnie identycznie. Na początku programu byłaś diamentem, ale nieoszlifowanym. Dzisiaj jesteś perełką. I naprawdę, ale nie przesadzam. W tym wykonie nie brakowało mi niczego, wszystko było wspaniałe. Błędów nie usłyszałem naprawdę żadnych. Myślę, że Agnieszka też ich nie usłyszała. Brawa dla Magdy proszę!
Maciej: Te brawa są jak najbardziej zasłużone. Widzę, że jesteś w szoku, ochłoniesz u boku Nataszy.

Natasza: Aj, jaki to był przecudny występ. I do tego jaka piosenka.
Magda: Tak jak Maciej powiedział, jestem  w szoku. Dostawałam pozytywne opinie, ale nigdy aż tak! Myślę, że piosenka też dużo dała. 
Natasza: Po takich ocenach jurorów, to ja chyba mogę byc pewna, że padnie maksymalna ilośc punktów. To by był twój pierwszy komplet, nie?
Magda: Nataszo, najpierw od musi paśc. Ale rzeczywiście, jeżeli takie zdarzenia miałoby miejsce, byłby to pierwszy raz.
Natasza: To nie czekajmy dłużej, tylko popatrzmy na noty sędziów.

[Agnieszka Chylińska] 10
[Mateusz Damięcki] 10
[Joanna Liszowska] 10
[Piotr Kupicha] 10
[Suma punktów] 40


Natasza: Jeeest! Pierwsza czterdziestka dla Magdaleny Walach! Pierwsza, ale w pełni zasłużona. Ale to nie oznacza, że państwo możecie sobie zrobic wolne od głosowania. Nic podobnego. Szybciutko chwytamy komórki i głosujemy na Magdę. 

Maciej: Agnieszka Dygant wystąpi jako ostatnia uczestniczka. Jak sobie poradzi dzisiaj? Przekonajmy się, oglądając jej wykon.



Agnieszka Dygant w naszym programie radzi sobie rewelacyjnie. W odcinkach czwartym i siódmym otrzymała 38 punktów i jest to jej najlepszy wynik. Agnieszka nie miała żadnego słabego występu, ale najniżej została oceniaona w trzecim epizodzie. Dostała 34 punkty. Razem w programie uzbierała aż 220 punktów, co daje najlepszą średnią, 36,6. I takim sposobem jest na złotym miejscu w tabeli jurorów. 
Agnieszka: Jestem pierwsza? Przepraszam, można to powtórzyc jeszcze raz, bo chyba się przesłyszałam. Wygrałam praktycznie tylko jeden odcinek i to jeszcze wtedy, gdy nie występowała Ania Przybylska. Jest to dla mnie wielki zaszczyt, że jurorzy tak mnie cenią. Nie wiem, czy zasługuję na to.

Piosenkę ,,Oko za oko''
zaśpiewa gwiazda numer 12
Agnieszka Dygant!

Maciej: Agnieszko, jesteś genialna! Justyna Steczkowska, jeżeli to słyszy, to na pewno jest w szoku. Pozytywnym oczywiście.
Agnieszka: No ja bym nie była tak tego pewna. Nie sądzę, że zaśpiewałam utwór Justyny aż tak dobrze, aby była w szoku. 
Maciej: A ja jednak jestem przy swoim zdaniu. Agnieszko, proszę o ocenę.
Agnieszka: Agnieszko, jak ty śpiewasz piosenkę, nie ważne jaką, to ja ci wierzę w każde słowo, jakie wyśpiewujesz. To jest naprawdę niesamowite. Ale wracając już konkretnie do twojego występu, to muszę powiedziec, że jestem znowu zmuszona do wystawienia dziesiątki. Wykonanie było na najwyższym poziomie, technicznie wspaniale, emocje też dodałaś do tego występu. Będzie ostra walka o półfinał.
Maciej: Oj będzie, będzie. Joanno, a co ty masz nam do powiedzenia?
Joanna: Na sam początek, to gratuluję ci pierwszej lokaty w naszym zestawieniu, naprawdę, ale nie przez przypadek tam się znalazłaś. A teraz to udowodniłaś w stu procentach. Świetnie zaśpiewany utwór, który jest z tej półki trudniejszych. Życzę ci wielu sukcesów w programie, liczę, że dojdziesz do finału.
Maciej: Wielki szacun Agnieszko. Czas już na wywiad w greenroomie. Uciekaj.

Natasza: Ależ dałaś czadu, Ago! Ja jestem zachwycona tym występem, zresztą nie tylko ja. Jak ty to robisz, że wszystkim się podobasz?
Agnieszka: Nie wiem. Po prostu podobają się ludziom moje występy za co jestem im wdzięczna. Jest to niesamowite uczucie, wiedząc, że to co robisz, cenią telewidzowie.
Natasza: Mam jeszcze jedno pytanie. Czy występując przed publicznością, masz jeszcze stres? Czy już przeminął kilka odcinków temu?
Agnieszka: Stres był, jest i będzie. Na to nie ma rady. Jednak z odcinka na odcinek jest on coraz mniejszy, z czego się cieszę, bo trema mnie tylko paraliżuje. 
Natasza: Miło się z tobą rozmawia, ale jurorzy niecierpliwie czekają, aby pokazac, jakie punkty ci przyznają. Więc nie przetrzymujmy ich dłużej.

[Agnieszka Chylińska] 10
[Mateusz Damięcki] 10
[Joanna Liszowska] 10
[Piotr Kupicha] 10
[Suma punktów] 40


Natasza: I kolejny komplet w odcinku! Jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu, ale widac, że Agnieszka cieszy się jeszcze bardziej. Zresztą nie ma się czego dziwic. Do szczęścia brakuje tylko esemsów widzów, ale jestem pewna, że za chwilę one dojdą. Przypominam, że Agnieszka ma numerek 14.

Maciej: Pierwsza runda już za nami. Zaśpiewały już wszystkie gwiazdy. Zerknijmy, jak oceniali jurorzy naszych uczestników.


Maciej: Na pierwszym miejscu mamy dwie uczestniczki - Magdalenę Walach i Agnieszkę Dygant. Te osoby uzyskały maksymalną ilośc punktów, gratuluję. Na kolejnym miejscu jest Ania Dereszowska z 35 punktami. Na zagrożonych pozycjach jak na razie są Anna Przybylska i Kamil Stoch.
Natasza: Już za momencik dowiemy się, jak gwiazdy poradzą sobie w grupach. Piątkę uczestników podzieliliśmy na dwie drużyny. Jedną trzy osobową, a drugą dwu osobową. Za chwilę zaprezentuje się ta druga. 
Maciej: Ale pozwolisz, że to ja ich przedstawię. Już za moment na tej scenie razem zaśpiewają Anna Dereszowska i Kamil Stoch! 


Anna: Bardzo się cieszę, że będę miała szansę zaśpiewac z Kamilem. Bardzo go lubię, chyba to właśnie z nim najwięcej rozmawiam w greenroomie. Czuję, że razem damy niezłego czadu!
Kamil: Nie mogłem opanowac radości, jak dowiedziałem się, że producenci nas połączyli. Ania jest świetną wokalistą, dlatego jak ja coś tam pomylę, to Anka na pewno wszystko nadrobi. 

zaśpiewają
Anna Dereszowska i Kamil Stoch!

Maciej: Zaraz przejdziemy do opinii jurorów, okey? Joanna Liszowska.
Joanna: Ale to wszystko pięknie wyglądało. Uważam, że takie połączenie było najodpowiedniejsze, Ania i Kamil bardzo dobrze się dogadywali w tym występie. Mimo że rywalizujecie ze sobą, to ja w ogóle tej rywalizacji przez te półtorej minuty nie czułam. I tak na pewno było. Jedynie do czego bym miała się przyczepic, to uważam, że Ania czasami tak sobie fałszowała. Nawet ja to usłyszałam.
Maciej: Piotrek Kupicha.
Piotr: No właśnie. Bo Kamil mówił, że jak jemu coś nie wyjdzie, to Ania nadrobi, a było odwrotnie. Ale naprawdę tylko minimalnie to Kamil był lepszy w tym duecie. Aniu, ja mam wrażenie, że ty lepiej odnajdujesz się na scenie, jak jestem na niej sama, bez nikogo. Jednak czułem między wami przyjaźń, wzajemne wsparcie. Ale dziesiątki nie będzie ode mnie.
Maciej: A może jednak? Piotrze, zastanów się nad tym. Aniu, Kamilu, zapraszam was do greenroomu.

Natasza: A w greenroomie pustki, drugi zespól, który dla nas zaśpiewa, już szykuje się na wyjście na scenę. Aniu, pierwsze pytanie do ciebie. Jak to jest? Wolisz śpiewac sama?
Anna: Nie, z Kamilem śpiewało mi się bardzo dobrze. Nawet chyba lepiej jest wykonywac piosenkę z kimś u boku niż samemu. 
Natasza: No widzisz, Piotr miał zupełnie inne odczucie. Teraz pytanie kieruję do Kamila. Czułeś jakiś większy stres z tego powodu, że u twojego boku znajdowała się Ania Dereszowska?
Kamil: Nie ukrywam, że był większy stres. Bałem się, że Ania zaśpiewa rewelacyjnie, a ja zaniżę punktację. Tym bardziej dziwię się ocenom sędziów.
Natasza: Wspomniałeś o ocenach, więc je poznajmy.


[Agnieszka Chylińska] 9
[Mateusz Damięcki] 9
[Joanna Liszowska] 9
[Piotr Kupicha] 9
[Suma punktów] 36

Natasza: Ale zgodne jury. Każdy dał po 9 punktów, co daje 36 punktów. Mimo że Ania i Kamil zaśpiewali razem, to nadal głosujecie na nich osobno. Jeżeli chcesz, aby z programem nie pożegnała się dzisiaj Anna Dereszowska, wysyłaj esemesy o tresci 14, a jeżeli Kamil Stoch-ślemy głosy z treścią 3.

Maciej: A teraz przed nami trio złożone z trzech pięknych pań. Anna Przybylska, Magdalena Walach i Agnieszka Dygant!


Anna: Wesoło jest na próbach do występu. Nie możemy się skupic przede wszystkim dlatego, że Agnieszka nas ciągle rozśmiesza. A to powie jakiś kawał, czy coś innego. A tutaj cała piosenka przed nami!
Magda: Bardzo fajnie, że będę miała okazję sprawdzic się w trio. Jeszcze nigdy nie śpiewałam z kimś, będzie to dla mnie nowowśc. Na pewno jest to wyzwanie, ale myślę, że damy razem radę.
Agnieszka: Zaśpiewamy świetną piosenkę z repertuaru Bon Jovi ,,It's My Life''. Jest to jeden z moich ulubionych utworów, bardzo się cieszę, że będę miała możliwośc jego wykonania. 

Piosenkę ,,It's My Life''
zaśpiewają: Anna Przybylska, Magda Walach i Agnieszka Dygant!

Maciej: Przechodzimy do opinii loży jurorskiej. Mateusz Damięcki rozpocznie.
Mateusz: Świetnie się bawiłem przy waszym występie. Do tej piosenki dołączyłyście bardzo wiele energii, o wiele więcej, niż jest w oryginale. Dzięki temu ten występ nie był kopią. Były bardzo dobre podziały na role, zauważyłem, że najwięcej śpiewała Ania Przybylska i to ona wybiła się przed szereg. Ale każda z was zasługuje na dziesiątkę i właśnie tylko wam dam.
Maciej:Ja myślę, że teraz zapytam Piotra. Zobaczymy co on myśli o waszym występie.
Piotr: Miałyście trudne zadanie, bo tak naprawdę to ten kawałek śpiewa mężczyzna. I nie byłem pewien do końca, czy sobie poradzicie. Ale myliłem się i to kompletnie! Rzeczywiście, Anka tutaj była najbardziej widoczna w tym występie, ale reszta pań też sobie poradziła z zadaniem celująco. Nie mogę zarzucic wam żadnego błędu, bo go po prostu nie było!
Maciej: Pięknie! Aniu, Magdo, Agnieszko, zapraszam do Nataszy.

Natasza: Aaa, jaka radośc! Proszę o ciszę na sekundkę. Kochane, jak emocje po występie? 
Magda: Ja się jeszcze nie mogę otrząsnąc po tym, co się przed chwilą się działo. Kurde, jak szybko minęły te półtorej minuty, ja chcę jeszcze!
Natasza: Aniu, gdzie ty jesteś? Jurorzy zarzucili ci, że to ty wyróżniałaś się najbardziej w tym trio, najwięcej śpiewałaś. Też tak czułaś?
Anna: Nie, nie wiem o czym sędziowie mówią. A jeżeli nawet tak było, to nie było zamiaru, abym śpiewała więcej od moich koleżanek. Każda miała miej więcej po tyle samo tekstu.
Natasza: A na koniec Agnieszka. Jak ci się śpiewało z Anią i Magdą?
Agnieszka: Oczywiście, że świetnie, jak mogło byc inaczej. I tak jak Magda chcę jeszcze więcej.
Natasza: Rozgadałyśmy się w tym greenroomie, a czekają nas jeszcze punkty jurorów. Proszę bardzo.

[Agnieszka Chylińska] 10
[Mateusz Damięcki] 10
[Joanna Liszowska] 10
[Piotr Kupicha] 10
[Suma punktów] 40

Natasza: I jest komplecik. W pełni tego nasze uczestniczki zasłużyły. Ale świetne punkty jurorów nie starczą. Trzeba jeszcze głosowac. Anna Przybylska ma numer 2, Magda Walach 6, a Agnieszka Dygant 12. Jesteśmy już po wszystkich występach konkursowych, oddaję głos Maciejowi.

Maciej: Znajduję się obok jurorów, oni już ocenili wszystkich, zobaczmy jak wygląda punktacja po obu rundach.


Maciej: O, widzę, że jest dużo remisu. Na pierwszym miejscu są Magdalena Walach i Agnieszka Dygant. Uzyskały one najwięcej punktów ile jest to możliwe. Dlatego wielkie gratulacje. Za nimi uplasowały się dwie Anie. Dereszowska i Przybylska. No niestety ktoś musi byc na dole tabeli, a tą osobą jest Kamil Stoch. Fani muszą na niego ostro głosowac, aby nie odpadł. Drodzy państwo, głosowanie trwa jeszcze przez 7 minut, także jest szansa na uratowanie swoich faworytów. Widzimy się po krótkiej przerwie!

[PRZERWA]

Przed państwem gośc specjalny
Ania Wyszkoni ,,Czy ten pan i pani''

Natasza: Na scenie pojawiła się jeszcze raz Ania Wyszkoni! Dziękujemy ci za to, że znalazłaś dla nas czas i zaśpiewałaś.
Maciej: Coraz bliżej tej chwili, kiedy dowiemy się, jaki będzie skład półfinałowy czwartek serii The Voice...
Natasza: Piątka uczestników, niestety za moment w grze będzie brała udział tylko czwórka.
Maciej: Anna Przybylska, Kamil Stoch, Magdalena Walach, Agnieszka Dygant i Anna Dereszowska. Dla kogo będzie to ostatni odcinek?

Natasza: Zaczynamy od pierwszego miejsca. Pierwszą osobą, która bezpiecznie przechodzi do półfinałowego odcinka jest ... Magdalena Walach!

Maciej: Na bardzo wysokiej, drugiej lokacie, dzięki waszym głosom znajduje się ... Anna Przybylska!

Natasza: Została na scenie ostatnia trójka uczestników. Na brązowym miejscu i jednocześnie ostatnim niezagrożonym uplasowała się ... Agnieszka Dygant!

Maciej: Niedowierzanie, że to ja będę musiał ogłosic, dla kogo dzisiejszy wieczór był ostatnim. Drodzy państwo, na arenie zostały dwie niesamowite gwiazdy. Anna Dereszowska i Kamil Stoch. Aż trudno uwierzyc, że już za moment ktoś z nich usłyszy, że żegna się z programem... Anna w strefie zagrożenia jest już po raz trzeci, Kamil natomiast pierwszy raz. Z wielką przykrością muszę powiedziec, że po raz ostatni zaśpiewała lub zaśpiewał dla nas ... Kamil Stoch!


Natasza: Kamilu, niesamowita sprawa, bo jeszcze kilka minut przed zakończeniem głosowania byłeś na pierwszym miejscu w głosowania widzów. Ale pod koniec spadłeś na trzecie miejsce i nie uchroniło cię to od odpadki.
Kamil: Rozumiem, że teraz czas na moje pożegnanie. Kochani, nie ma się co martwic, bo zaszedłem aż do ósmego odcinka, co dla mnie jest wielkim sukcesem. Na początku myślałem modliłem się, aby śpiewac chociaż przed trzy, cztery odcinki. Nie przypuszczałem, że zdobędę tak wielką sympatię widzów. Trochę gorzej było ze śpiewem, jak wskazywały statystyki byłem ostatni, więc sprawiedliwie potoczyła się sprawa. Jeszcze raz dziękuję telewidzom za to, że tak chętnie na mnie głosowani, mojej rodzinie, która mnie bardzo wspierała. Dziękuję też produkcji programu za zaproszenie, jestem wam niezmiernie wdzięczny, że zadzwoniliście do mnie, a ja spełniłem swoje marzenia. Tak, ja w tym show spełniałem swoje marzenia, bo od dawna marzyłem śpiewac. Ale lepiej wychodzą mi skoki, więc tego będę się trzymał.
Maciej: Długie pożegnanie, ale w zupełności rozumiem. Kamil Stoch i tak jest najlepszy wśród panów, bo to on doszedł najdalej ze wszystkich.
Natasza: A już ta tydzień półfinałowe zmagania gwiazd. Już za 7 dni poznamy ostateczny skład finału czwartej edycji The Voice.
Maciej: Za tydzień też gwiazdy po raz pierwszy zaśpiewają dwa razy, ale solowo. Nie będzie żadnych grup, każdy będzie śpiewał po dwa razy oddzielnie.
Natasza: I teraz ta niespodzianka, którą byś prawie zdradził na początku programu. To może ty ją powiesz?
Maciej: Z wielką chęcią. Panie i panowie, otóż w kolejnym odcinku w jednej z rund gwiazdy nie do końca będą śpiewac same, jak to powiedziałem, bo będą towarzyszyły im ... wielkie gwiazdy polskiej muzyki!
Natasza: Do programu zaprosiliśmy między innymi Marylę Rodowicz i Sylwię Grzeszczak. A więc będzie się działo! 
Maciej: Do zobaczenia!


7 komentarzy:

  1. Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Nie Kamil! Całe szczęście, że Agnieszce udało się przejść, bo zapomniałem o głosowaniu. Mam nadzieję, że odpadnie któraś z pary Walach/ Dereszowska....

    OdpowiedzUsuń
  2. Odcinek fajny. Piosenki też. Moj faworyt u jurorów bardzo słabo, u widzów trochę lepiej. Szkoda że akurat on odpadł, bo lubiłem Kamila i to był od początku mój największy faworyt. Uważam, że to wina punktów, że odpadł. Ogólnie z piątki był najsłabszy, ale i tak zaszedł daleko. Obecnie nie mam faworytki, ale myślę, że coś się może znajdzie. Czekam na odcinek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny odcinek, dużo emocji, w końcu to ćwierćfinał. Piosenki w odcinku wspaniałe, jednak Ania Przybylska miała tą najlepszą. Niestety az tak dobrze jej nie poszło, zdecydowanie lepszy występ grupowy. Bałam się, że odpadnie ale na szczęście tak się nie stało. Ale za to mój drugi faworyt - Kamil odpadł :( No ale trudno, pozostaje się z tym pogodzić. Pozostały cztery kobiety i wśród nich chciałabym aby Magda bądź Ania D odpadła. Chociaż śpiewały dziś bardzo dobrze, ale na tym etapie już każda świetnie śpiewa. Ten odcinek czytało mi się wspaniale, oby kolejne były równie świetne! Czekam na następny odcinek, będę głosować. [Dancing 4You 8]

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże, co się dzieje, ja nie wyrabiam!!! Takich emocji to dawno nie było, szczerze mówiąc nie wiedziałem do samego końca jak się losy gwiazd potoczą i mamy wszystko wyłożone, jak na tacy. W pierwszej rundzie absolutne zwycięstwo moich faworytek, Ani Przybylskiej nieco gorzej poszło. Jednak drugi ich występ to BOMBA! Te trzy panie właśnie chciałbym w finale zobaczyć. A jak będzie? Nie wiadomo... Na podium mam faworytki, opłaciło się być na koniec głosowania, Kamila mi nie jest szkoda, marzyłem, by odpadł tydzień temu, ale dobrze, że dzisiaj tak się stało. W kolejnym odcinku chciałbym pożegnać Anię Dereszowską, najmniej ją lubię oraz jakoś sobie najsłabiej radzi z kobiet, choć wiem, że śpiewa w realu. Będę głosował i czekam na półfinał! [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeden z najlepszych odcinków tego programu na serio ! Widać faceci w tej edycji kompletnie zdezerterowali, nawet dobrze że odpadł Kamil, bo teraz to będzie się działo. Normalnie pojedynek pani. Kolejny odcinek zapowiada się na bardzo dobry. [Stars on Ice 2]

    OdpowiedzUsuń
  6. Super odcinek, jeden z lepszych :) Super muzyka, ale o niej wypowiedziałem się na facebooku. Moje faworytki dwa razy po 40 punktów, więc wspaniale. Moim zdaniem na finał zasługują wszyscy, bo wszystkie dziewczyny świetnie śpiewają, ale najbardziej kibicuję Agnieszce. Szkoda mi troszkę Kamila, ale był najsłabszy dzisiaj. Czekam na kolejny odcinek, a to walka o finał. Będzie dużo emocji, zresztą tak jak dzisiaj i zawsze. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze Ci odcinek wyszedł. Bardzo fajne piosenki i występy udane. Oceny dobre, moim faworytom poszło dobrze, miałem ich aż 4, a dziś pozostała już tylko 3. Szkoda, że Kamil odpadł, nie dość, że był ostatnim facetem to na dodatek moim faworytem, szkoda mi go. Fajne byłby również te występy grupowe, które poszły wszystkim dobrze, lecz trzem paniom wyśmienicie. Ten odcinek przyniósł sporo emocji, aż nie wiem czego mam spodziewać się w półfinale, a co dopiero w finale. Miazga jakaś, dobrze że będzie kolejna edycja, bo programu mi by bardzo brakowała, gdyż wyszedł Ci świetnie. Panowie w tej edycji niestety słabo wypadli, kobiety są mocniejszą stroną, więc mam nadzieję, że w 5 edycji mocniejsi będą panowie i znajdę tam faworytów i któryś z nich wygra. Czekam więc na półfinał i będę ratował swoimi głosami swoim faworytów. [xFactor-Stars]

    OdpowiedzUsuń